Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Lieverdje dat is begrijpelijk toch! Ik vond het al lastig zwangeren te zien toen bij mij de wens er al was maar mijn man even wou wachten....

2. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @lieverdje dat begrijp ik ook! Ik ben dan nog wel niet zo lang bezig als jou, maar wel in de mmm. Vind het soms ook heel moeilijk en neem ik er ook even afstand van

Wens heb ik wel on een ander topic gezien.

@hier morgen weer mn echo. Vind het weer zo spannend. Hoop zo dat ze goed gegroeid zijn

3. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Miesy succes bij de echo, hopen dat ze gegroeid zijn!

4. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Miesy succes met de echo!!

Lieverdje, hetzelfde geldt voor mij hoor :) Ben zelf ook nog bezig, en als je dan al die berichten leest over echo's enzo, denk ik echt van: 'dat wil ik ook!!!' Maar ook bij ons komt dat moment nog wel :)
    Ben toch ook wel benieuwd hoe het de rest vergaat dus kom ook geregeld wel even binnen wippen hier

5. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Snap het helemaal hoor lieverdje!
    Wat shit zeg dat het nog steeds niet lukt! De laatste ronde die je hier vertelde op het forum klonk toen zo veelbelovend! Zijn jullie al bij de huisarts geweest?

6. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mn eitjes waren inieminie gegroeid. Rechter was nu 10,7 en de linker rond de 11 a 12. Ik moet nu zondag weer terug komen. Hopelijk zijn ze dan wel een stuk groter.

7. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Ik weet precies hoe je je voelt wij zijn ook al meer dan 2 jaar bezig om onze diepste wens uit te laten komen maar helaas heeft het tot nu toe nog steeds niet zo mogen zijn en hebben in die 2 jaar een hoop zwangeren en baby's meegemaakt in onze omgeving dus erg zwaar en moeilijk om oprecht blij te zijn voor hun maar op een dag zijn wij die gelukkigen die een wondertje in ons mogen voelen groeien en daar houd ik me aan vast tis je van harte gegund en duim voor je dat je gauw een posi test in je handen mag hebben.
    Bij ons zit er nog extra druk achter en begint de tijd heel erg te dringen wegens ziekte familielid die niet lang meer heeft dus dat maakt het extra zwaar voor ons.
    Had begin deze ronde al een goed gevoel bij deze ronde en heb mijn hoop op deze ronde gevestigd en heb ook 2 pendels voor december dus wie weet.
    Nog 13 dagen en dan weet ik meer duim dat ik de 16e haal en dan een mooie knaller van een test in mijn handen mag houden en we onze ouders met kerst mogen verassen met een leuk cadeautje onder de boom dat ze hun 1e kleinkind krijgen *duim duim duim*

8. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    Ja ik heb vaak gedacht: nu is het raak! Maar vertrouw nu niet meer op m'n lichaam :)
    Zijn nu 14 maanden bezig, dus kan me voorstellen dat jullie ook na 2 jaar zo graag willen wens! Heb ik nog niet te klagen
    M'n vriend kan heel moeilijk vrij krijgen, toen had hij eindelijk vrij en was de huisartsenpraktijk dicht :( dus nu ga k weer een nieuwe afspraak proberen te maken voor in december, volgens mij duurt het dan ook nog een tijd voordat je door gestuurd word.. En ergens stel ik het ook telkens uit, omdat ik hoop dat het niet nodig is :)
    Maar misschien ook wel fijn om te weten als er iets niet goed zit..

9. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    Zal voor je duimen wens!! Zou een mooi kerst kadootje zijn!
    Ik moet eerste kerstdag ongesteld worden 😁

10. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Wens en Lieverdje jullie zijn allebei al een flinke tijd bezig, en hoop voor jullie dat het ook echt snel raak mag zijn!!

Hoe dubbel om dit nu te zeggen, maar ik heb vandaag m'n 20 weken echo, en ik moet zeggen vind het best wel heel spannend, ze schopt nog steeds goed haha, maar toch nu wordt alles goed gecontroleerd en dat blijft spannend!

11. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wens en lieverdje ik hoop echt van harte dat jullie lange wachten wordt beloond met een mooi kerstcadeautje!

Kelly wat ontzettend spannend, zwanger worden is 1 ding maar die 20 weken echo is ook een ding vind ik..... Toch spannend dat ze alles zo nakijken. Laat je weten hoe het gegaan is?

12. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Daar ben ik weer!! Erg spannend allemaal en mevrouw werkte ook niet echt mee.. Maar uiteindelijk na een uur hebben we alles goed kunnen checken.. Ff 10min op m'n zij en 10min lopen draaide ze iets maar toen moesten ze haar gezicht checken en deed ze haar handen ervoor.. Maar ze is volledig goed gekeurd!! Wat fijn allemaal weer..

13. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Het klinkt misschien raar, ik voelde vanochtend een soort van plop aan mijn zij. Ik dacht eerst wat is dat een raar gevoel. Bij hoeveel weken voelden jullie de baby?

Ik hoop voor de niet zwangere ladies binnenkort een positieve test in handen krijgen!!

14. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kelly wat fijn!! Super

15. Taylor1989

Taylor1989 Actief lid

31 aug 2015
    227
    25
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik voelde mijn kindje met 16 weken bewegen.
    12 weken is misschien nog iets te vroeg? Maar wie weet kan het...

Wat fijn he Kelly? Zo'n positieve 20 weken echo... Erg gerustellend.
    Wij hebben gister de laatste lading baby spullen binnen gekregen. De kinderwagen, matrasje, maxicosi adapter, voetenzak... En een duo wagen voor mijn ouders. Nu alleen de muur schildering nog, en dan is de babykamer helemaal klaar. Zo heerlijk gevoel. Nog 9 weken werken.... Kan niet wachten tot 5 feb!!

16. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    12 weken is volgens mij ook wel heel vroeg en zeker bij de eerste..
    Ik voelde het bij mij ook met 16 weken ongeveer.

17. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Miesy ja ben ook echt blij hoor toch weer een opluchting!

Taylor super dat alles binnen is. Kan je lekker gaan inrichten enzo..

18. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Pff een vreselijk weekend voor mij. Gisteren is het in mijn rug geschoten nouja in mijn schouderblad. Vreselijk veel pijn :(
    Ik kan niet wachten om de kleine te voelen. Lijkt me heerlijk

19. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Kelly super dat alles goed is, gefeliciteerd!

Vlindertje vervelend zeg maar even rustig aan doen...

20. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vlindertje Beterschap met je rug!

Hier op naar de volgende ronde :( cyclus wordt afgebroken want mn eitjes waren misschien 0.5 mm gegroeid. Dus nog niet eens op 12 mm. :( donderdag weer primolut slikken en daarna clomid 150. :( bah wat baal ik hiervan. Ben er ook best verdrietig door :(

Deel Deze Pagina