welkom Mandy. Kelly ja hier heel erg druk. Van de week nekplooimeting gehad en die was helemaal goed. Verder heb ik alles bij gelezen maar weinig blijven hangen. Nienke en weet je al iets meer?
Vanmorgen bruin verlies. Ongesteldheid zet nog niet helemaal door maar dat zal vanavond of morgen wel komen. Dat wordt dus op naar ronde 6.. Of er moet echt nog een wonder gebeuren maar dat verwacht ik eigenlijk niet meer.
Jeetje wat ontzettend balen Nienke!! Op naar de volgende ronde. He super nieuws Maris, altijd fijn dat die test goed was!! Zo als deze dag voorbij is nog 1,5 week werken en dan 1,5 week vakantie.. Wat ben ik daar aan toe zeg..
Gister was ik ervan overtuigd dat ik ongi was geworden. Bruin verlies en 's avonds een veeg rood. Vanmorgen echter was er nog een klein beetje bruin en verder niets meer tot nu..!! Dit heb ik echt nog nooit gehad.. Tot nu toe was t ook gewoon, zodra het rood komt, dan 2 dagen hevig en dan zwakt het weer af. Na nog een paar dagen is het dan ook weer gebeurd. Dit maakt me best onzeker! Het zal later vandaag vast nog wel komen, maar toch slaat direct de twijfel weer toe, want dit is toch iets dat ik niet gewend ben.. Kelly, wat een heerlijk vooruitzicht, die vakantie! Succes nog even de komende 1.5e week
Wij gaan na 9 jaar samen en ern half jaar getrouwd ook voor de 1e. Leuk om jullie evrhalen te lezen, ik vind t ook allemaal zo spannend en t is en blijft allemaal onzeker! Ik ben in nov met de pil gestopt, al wel weer een duidelijke LH-piek (en hopelijk goede eisprong) gehad in de 1e cyclus rond dag 19. Rond die dagen geklust.. maar gelijk raak in de 1e ronde.. dat zou te mooi zijn om waar te zijn. Zit nu op 7DPO dus spannend, maar ga er wel vanuit dat ik volgende week gewoon ongesteld wordt. Niet te veel hopen, (naar stiekem wel een beetje)
Welkom MarjoP, spannende tijden he. Eerste ronden kan ook, al hoor je het niet vaak.. Maar mij is het toch ook overkomen 21 weken geleden..
Hoi hoi, Ik ben Emily en 26 en in ronde 4 voor onze eerste... We hebben een grote kinderwens en moeten nu nog een week wachten voor ik weer kan testen spannend!!! Hoe gaan jullie daar mee om? Rampenplan... In alles zie of zoek ik symptomen van een mogelijke bevruchting.
Welkom emily, spannend he. Ik kan wel zeggen wacht het gewoon af en maak jezelf niet gek maar dat is erg moeilijk. Ik zat er ook niet rustig op te wachten. Zolang je er maar niet teveel op hoopt anders is de teleurstelling groter. Hopelijk is het snel raak
Welkom Emily. Dat wachten is lastig, voor mij hielp het wanneer ik genoeg afleiding had. Maar het blijven spannende dagen
Welkom dames. Spannend hoor. Succes met afwachten. Hier was ikook heel zenuwachtig altijd. Zo morgenavond bekend maken aan m'n collega's. Leidinggevende weten het al. Zou het eigenlijk vanavond doen maar aangezien er 2 jarig zijn geweest trakteren die vanavond. Derna ga ik naar een lichtere afdeling om te werken in de nachten omdat we snachts vooral druk zijn met de auto's laden en de leidinggevende wil dat ik geen auto's ga laden. Hij wil niks op het spel zetten.
Welkom nieuwe dames! Wat fijn marisje dat je werkgever zo meedenkt! Leuk om het op je werk te gaan vertellen. Hoe is het bij jou Nienke? Hier heerlijk aan het genieten van m'n vakantie. Dacht van de week de baby al een keer te voelen. Vanmorgen lag ik op bed en had m'n hand op m'n buik en voelde echt van binnen tok tok. Paar keer achter elkaar op dezelfde plek en later iets minder duidelijk een stukje verder. Kon echt niet missen. Zo'n heerlijk gevoel
Hallo meiden! Volgende week dinsdag heb ik mijn geslachtsbepaling echo! Spannendd!! Op mijn werk zit iedereen te stoken dat ik geen contractverlenging zou krijgen...ik word van iedereen een beetje moedeloos..zucht! Het lijkt echt op het werk dat niemand elkaar iets wat gunt Welkom new girls! Hopelijk hebben jullie snel je positieve test!
Welkom Marjo en Emily Veel plezier vanavond Marisje! Ga je het op een speciale manier vertellen of gewoon "normaal"? Fijn dat je baas je aangepast werk laat doen. Wordt er iig goed rekening mee gehouden! Emsy wat mooi dat je je kleintje gevoeld hebt! En nu maar wachten tot je partner de kleine ook kan voelen, kunnen jullie er samen van genieten Lievemandie wat spannend de geslachtsbepaling! Waar hopen jullie op? Of maakt het niet uit? Heb je zelf al een bepaald gevoel wat het gaat worden? Hier gaat het prima. Ongi is zo goed als achter de rug en dan gaan we in de loop van de week weer opzoek naar mn ei. Verwacht deze ergens halverwege volgende week. Volgende week woensdag heb ik de afspraak bij de gyn. Ben best benieuwd! Afgelopen maand weinig klachten gehad. Maarja dat is vaker zo als je eenmaal een afspraak hebt staan. Hopelijk is alles goed.. Kunnen ze met een inwendige echo evt zien of het eitje gesprongen is? De gyn heeft me eerder al wel eens de folikkels laten zien. Aangezien ik op dinsdag of woensdag mn ei verwacht ben ik toch wel benieuwd of hij kan zien of die wel of niet gesprongen is..? (lijkt me eigenlijk wel, maar weet het niet zeker?)
Goedemorgen Nienke, Op een gezonde baby, dat is het allerbelangrijkste. Ik wil graag een meisje. Mijn vriend denkt hele tijd een jongen is. Ik heb het gevoel gehad hele tijd een meisje te dragen. In principe is beide geslacht welkom zolang het maar het gezond is.
Uiteraard is de gezondheid het belangrijkste Maar toch hebben mensen soms wel een voorkeur, hoewel het andere geslacht dan natuurlijk net zo welkom is! Ben benieuwd wat het gaat worden!
Hoewel ik er van uit ga dat ik een meisje krijg is gebaseerd dat bij ons familie en die van mijn vriend is dat ze allemaal jongens hebben en bij ons 2 jongens en 1 meisje (ik dus) dus dan moet jongens + jongens een + meisje zijn. 😋😋 Ach ik denk dat het een fabeltje is. Maar maakt niks uit. Het is al een cadeau dat ik zwanger ben. Wat voor uitslag het ook eruit komt..jongen of meisje. Maakt niks. Mijn liefde is oneindig voor mijn kleine hummeltje!
Ik ga het vanavond vertellen. Met beschuit en muisjes. We hebben op zich een hele fijne groep. Als we vroeg of middag draaien zitten we bij een andere ploeg in. Vandaar dat we expres hebben gewacht op de nachtdienst. Gister nog gesprek gehad zodra ik het vanavond bekend maak dan gaat het na hogere hand. Komt de bedrijfsarts erbij zodat ik safe sta. En als er iets is moet ik dat gelijk aangeven. Daarin heb ik echt fijne leidinggevende. @Lievemandie ik ken het hier is het andersom. Als het maar gezond is. Ben wel heel benieuwd. @Emsy Wat leuk dat je de kleine heb gevoeld. @Nienke ik ben benieuwd wat er uit je afspraak komt. Dat je dan ervoor niks voel is vaak zo. Volgens mij kunnen ze dat wel zien. Maar zeker weten doe ik het niet meer.
Emsy wat mooi he, heb je het al vaker gevoeld inmiddels? Nienke lijkt me dat ze dat wel kunnen zien maar weet het ook niet zeker. Succes alvast Marisje hoe ging het? Lievemandie wat leuk, spannend zeg. Ik en mijn partner hebben ook beide een ander voorgevoel...