Manna ja collega's reageerde super leuk. Had ipv beschuit met muisjes bij de winkel van die snoep fopspenen gehaald. Dus die had ik uitgedeeld. Ze keken vol verbazing erna en toen gezegd. Ze begrepen in 1x waarom ik het lichte werk kreeg en vaak eerder na huis ging omdat ik zo moe was.
Wat leuk marisje!! Fijne werkplek als ik het zo hoor. Ja voel het nu elke dag steeds beter. Helemaal verliefd Spannend mandy! Hoop meiden dan hier als het klopt
Jaaa...ik ben zeker benieuwd..het is nog 6 dagen wachten...gelukkig werk ik tot zaterdag en dan heb ik 3 dagen vrij...
Een paar daagjes de kleine niet echt gevoeld (de kriebels en plopjes dan), wat me stiekem toch zirgen baarde maar hield mezelf voor dat het ook nog vroeg is. Had gelezen dat als je met een zaklamp op je buik schijnt ze ernaartoe of vanaf bewegen. Dus dacht laat ik het eens voor de gein proberen want kan toch niet slapen. Nou ik voelde onze kleine meid heel duidelijk. Volop plopjes en kriebels. Wauw wat een heerlijk gevoel. Een hoop zorgen die weer verdwijnen. Gelukkig volgende week weer op controle dus dan horen we het hartje weer. Dat is toch iedere keer een geruststelling. Ik heb wel een angelsound, maar kan het hartje meestal alleen savonds vinden, maar als je ventje ligt te snurken naast je dan hoor je heel.wat anders haha.
Het wachten op de leuke gedeelte gaat altijd langzaam manna. Ik kan niet wachten! Gelukkig is het vandaag vrijdag. De geslachtsbepaling is dinsdag dus dat valt nog even mee.
Meld me ook weer Maris leuk hoor om het zo op je werk te vertellen. Mandie spannend hoor de geslachtsbepaling. Vriendin van mij is dus ook zwanger en heeft ook met 15,5 week een pret echo gedaan om te kijken wat het zou worden, Over duidelijk een meisje en nu moest ze met 18 weken weer naar de verloskundige voor controle, nou toch een foutje gemaakt en blijkt het dus toch een jongen. Oeps foutje haha.. Zo vandaag nog een dagje werken, en dan volgende week nog 3 dagen, en dan 24-12 de sleutel van ons nieuwe huis, en 1,5 week vakantie!!! Heerlijk, ben er ook echt aan toe..
Dat is wel een grote foutje dan. Is ze 3 weken in de wolken dat het een meisje is, wordt het uiteindelijk een jongen. Ik moet nog morgen werken dan 3 dagen vrij en met kerst werken.
Ja bizar he.. En allemaal roze dingen gekregen ook. Maar ja dat risico neem je met een pret echo. En vooral voor de 17 weken. Dit staat niet voor niks bijna overal: Kan jij niet wachten tot de 20-wekenecho voor de geslachtsbepaling? Hiervoor zijn speciale pret-echos. Vanaf ongeveer 14 weken kan je het geslacht soms al zien, maar dan bestaat de kans dus ook dat het nog niet goed zichtbaar is. Vanaf 17 weken is het bijna altijd goed zichtbaar of je een jongen of een meisje krijgt. Dus ja je kan eerder maar met alle gevolgen van dien.. En wil natuurlijk niet zeggen dat ze het voor de 17 weken niet goed hebben, maar er is een risico dat je een paar weken later ineens iets anders te horen krijgt.
Oeps haha achja even omschakelen.... Ze kunnen het nooit 100% garanderen maar toch altijd een beetje knullig
Emsy ik heb idd een fijne werkplek. Ondanks dat wij een heel groot bedrijf zijn willen ze totaal niet dat ik risico neem. Wij hebben lichameljk heel zwaar werk. Lievemandie ik snap dat je bijna niet meer kan wachten. Vlindertje ooh ik zie je al helemaal liggen met een zaklamp. Wel fijn dat je haar derna zo goed voelde. Kelly Wat leuk van jullie huisje ooh wat lullig voor je vriendin. Mijn vk zei ook al dat je beter kan wachten tot 16/17 weken. Hij kan gelukkig zelf ook pretecho's maken. Wij zouden zondag eigenlijk echo hebben zou dan 13+6 zijn en hij zei dat dat al een grote gok zou zijn. Nu is onze afspraak verschoven naar de 28ste ben dan 15 weken en dan nog zei die dat het nog misschien niet echt duidelijk in beeld kan krijgen. Wij mogen wel terug komen als die het niet met 100% zekerheid durfde te zeggen. Maar ik snap de mensen ook echt wel om het eerder te doen ik wil het ook heel graag weten. En zat ook al op internet te kijken waar ik het eerder kan laten doen. Helaas met de drukke periode kan mijn vriend geen vrij krijgen.
Lievemandie spannend! Vlindertje haha wat grappig met die zaklamp ik zie het al voor me @hier: vandaag beginnen met clomid 150. Laatste ophoging. Hoop dat t nu wel zn werk gaat doen en dat ik niet veel bijwerkingen krijg. Zaterdag de 26e terug komen voor een echo om te kijken of er n eitje groeit. Hoop op n goeie kerst
Wij zijn afgelopen donderdag naar de huisarts geweest, zijn doorverwezen naar het ziekenhuis voor onderzoeken.. In het nieuwe jaar maar keer afspraak maken! Zie er wel tegenop.. Sinds een week ben ik maar zo moe, ga elke avond vroeg naar bed want kan m'n ogen niet openhouden, NOD is dinsdag..
Miesy ik hoop dat het aanslaat! Lieverdje spannend allemaal zeg, ik hoop dat je toch goed nieuws hebt morgen!
Net weer controle gehad. Alles was goed. Eindelijk het hartje gehoord (L) nog 2 weken dan de 20 weken echo