Lieverdje, spannend hoor!! Manna leuk he het hartje horen.. En toch altijd spannend de 20 weken echo. Hier stront verkouden.. Hopelijk zet het niet door. Hoef alleen vandaag en morgen nog te werken. En heerlijk 1,5 week vakantie!
Wat leuk lievemandie!! Een jongetje! Had je nog voorkeur voor een jongen of meisje? Hoe is het bij jou lieverdje?
Jeeej het eerste jongetje hier (toch? ) Herkent een van jullie dit? Heb sinds een paar dagen een pijnlijke druk ter hoogte van mijn baarmoeder ook als ik erin druk. Dit is meestal als ik lichamelijk actief ben geweest. Morgen gelukkig weer naar de vk kan ik eindelijk weer het hartje horen. Denk dat ik ongerust blijf tot de kleine er is. Maar jeetje wat gaat de tijd snel zeg, morgen alweer 17 weken. Owja en ik heb af en toe een branderige steek, ik denk bij mijn blaas. Moet wel vaker plassen de ene keer veel de andere keer weinig maar blijf die drang houden.
Kelly beterschap! Lievemandie wat leuk een kereltje! Bij ons laten we het een verrassing dus kan ook een jongen worden. Wij hebben geen voorkeur. Vlindertje ik heb een hele gespannen buik als ik druk ben geweest of lang heb gezeten. Mijn buik is dan helemaal hard (misschien dat dat een beetje op jou druk gevoel lijkt?). Gisteren bij verloskundige aangegeven en het is toch een teken dat je iets te veel gedaan hebt, maar in deze mate niet erg. Misschien gezien het plassen je urine voor de zekerheid laten controleren? Zou jammer zijn als je doorloopt met een blaasontsteking
Dat zou het misschien wel kunnen zijn. Ik ga morgen beide bespreken met mijn verloskundige. Zijn dat dan de zogenoemde harde buiken? Zo vervelend dat je niet weet hoe iets zou moeten voelen.
Harde buiken is volgens mij meer dat je het voelt samen trekken en weer ontspannen, soort voor weeën. Op zich ook niet erg als je het niet heel vaak en te snel achter elkaar hebt. Bij mij blijft de buik hard en gespannen tot ik ga liggen en rust neem.
Dat had ik net wel denk ik. Lag in bad en kreeg pijnlijk gevoel in onderrug en onbewust aanspannen van me buik iedere keer. Geen idee. Morgen maar even navragen
Na het gekriebel en af en toe een plopje het afgelopen uur 4 zachte schopjes gevoeld.. wat is dat heerlijk zeg
Mandie wat super leuk een jongetje!! Veel moeders zouden als eerste een meisje willen maar ik had zo'n stoer ventje toch ook echt wel heel leuk gevonden.. Vlinder heerlijk he dat gevoel.. Ik voel haar nu helemaal omkeren en het is een heel apart soms zelfs eng gevoel haha dat je denkt zo he wat ben jij allemaal aan het doen. Hou het wel in de gaten hoor en laat anders voor de zekerheid even je urine controleren bij de huisarts of je een blaasontsteking hebt. Je kan er maar beter op tijd bij zijn. Manna wat leuk dat je het als verrassing houdt, ik zou het echt niet kunnen haha.. Nou ik lig gestrekt op bed, heb me in tijden niet zo slecht gevoeld. Hopelijk gaat het morgen beter want dan is de eerste kerst avond met familie, en daar komt ook een baby'tje van 3 weken. Het ergste is nog dat ik zo verkouden ben en dus gister de verloskundige heb gebeld en ik geen neusspray mag ja alleen de zoutoplossing en dat helpt voor geen meter..
Op weg naar de eerste! : Miesy 24 jaar Lieverdje007 27 jaar Wens86 29 jaar Nienke87 28 jaar Zwanger! Taylor1989 25 jaar, uitgerekende datum 29-03-2016 ❤ een meisje! Kelly84 31 jaar, uitgerekende datum 19-04-2016 ❤ een meisje! Woozl 27 jaar, uitgerekende datum 21-04-2016 ❤ een meisje! Manna 27 jaar, uitgerekende datum 25-05-2016 ❤ een verrassing! Vlindertje9389 22 jaar, uitgerekende datum 01-06-2016 ❤ een meisje! Emsy 26 jaar, uitgerekende datum 02-06-2016❤️ een verrassing! Marisje89 26 jaar, uitgerekende datum 19-06-2016❤ Lievemandie28 jaar, uitgerekende datum 21-06-2016❤️ een jongetje! Echo's & afspraken Emsy 30-12 controle Emsy 12-01 de 20 weken echo
Zo heb de lijst er maar weer eens bij gepakt, die was wel aan een update toe. Vlindertje wat een heerlijk gevoel hé!! Voel de kleine nu elke dag schoppen/bewegen. Behoorlijke druktemaker. Wat zei de verloskundige? Wat vervelend Kelly! Hopelijk met een hoop rust knap je snel weer op.
Beterschap kelly! Wat leuk eerste jongetje hier lievemandie! Hier vreselijk last van bijwerkingen van de clomid pff vandaag gelukkig de laatste gehad en dan zaterdag echo. Hoop zoo op een goeie echo.. als dat zo is heb ik rond oud en nieuw mn eisprong, nieuwjaarskindje haha
Op weg naar de eerste! : Miesy 24 jaar Lieverdje007 27 jaar Wens86 29 jaar Nienke87 28 jaar Zwanger! Taylor1989 25 jaar, uitgerekende datum 29-03-2016 ❤ een meisje! Kelly84 31 jaar, uitgerekende datum 19-04-2016 ❤ een meisje! Woozl 27 jaar, uitgerekende datum 21-04-2016 ❤ een meisje! Manna 27 jaar, uitgerekende datum 25-05-2016 ❤ een verrassing! Vlindertje9389 22 jaar, uitgerekende datum 01-06-2016 ❤ een meisje! Emsy 26 jaar, uitgerekende datum 02-06-2016❤️ een verrassing! Marisje89 26 jaar, uitgerekende datum 19-06-2016❤ Lievemandie28 jaar, uitgerekende datum 21-06-2016❤️ een jongetje! Echo's & afspraken Emsy 30-12 controle Emsy 12-01 de 20 weken echo vlindertje 13-01 20 weken echo
Hartje weer gehoord. En de kleine groeit goed. Baarmoeder zit nu boven mijn navel. Ik moet mijn urine laten testen. En een grote kans dat ik eerder zal moeten stoppen met werken. De inspanning is te groot op mijn buik. Dus nog maar even aankijken en binnenkort bespreken met mijn baas
Wat vervelend miesy! Wat zijn die bijwerkingen precies? Hoop ook echt dat de echo goed is! Wat voor werk doe je vlindertje? Vervelend dat het zo belastend is. Hopelijk valt er wat te regelen dat je wat rustiger aan kan doen.
Fijn dat de echo goed was vlindertje! Vervelend van je werk! Hopelijk snapt je baas het goed straks! @emsy ik heb last van stemmingswisselingen, alle emoties komen wel 10x zo hard aan, depri, boos, huilen ben echt een heks nu, zeker tegen mijn vriend haha, slecht in slaap komen en savonds last van soort flikkeringen in mn ogen zeg maar overal een aura omheen zien en alsof je dronken bent.
Kelly, als je je zo beroerd voelt door de verkoudheid is het dan niet een idee om gewoon ouderwets te stomen?? Schijnt over het algemeen ook beter te helpen dan neussprays.. Miesy ik hoop op een goede echo voor jou komende zaterdag! Is dit de eerste controle na het gebruik van de clomid deze ronde? Ik heb gisteren bij de gyn de echo gehad, om te controleren of er geen cyste aanwezig was. De eierstok en baarmoeder zagen er perfect uit! Ook heeft de gyn even gekeken wat betreft de follikel(s), maar er waren geen restanten achter gebleven van de eisprong. Ook zag de slijmlaag in de baarmoeder er perfect uit. Wat dit betreft geen reden om niet zwanger te kunnen worden in ieder geval! Was weer een hele geruststelling en we blijven weer gewoon doorgaan voorlopig