Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Nienke super fijn dat het er goed uitzag. Dat geeft toch weer moed.

Kelly beterschap.

Mandie gefeliciteerd met je kleine knul. Super leuk

Vlindertje fijn dat de echo goed was.

Tijdje afwezig geweest hier. Op het werk gaat het als een lopend vuurtje. Groot bedrijf en de reacties zijn zo leuk.

Thuis wachten we in spanning af naar het geslacht. Ben zo benieuwd of mijn voorgevoel klopt van een jongetje.
    Heb al zoveel leuke spijkerbroekjes en shirtjes gezien met van die leuke stoere schoentjes eronder.
    Maar moet nog even wachten tot maandag

2. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @nienke ja dat is dan de eerste controle na deze clomidronde. Ik leef er ook echt naar toe gewoon haha
    Wat fijn voor je dat alles er goed uitzag! Hopelijk is het deze ronde raak!

@marisje ooh wat spannend! Ben erg benieuwd!

3. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Miesy wat rot zeg die bijwerkingen! Klinkt heel vervelend.
    Hopelijk is de echo goed en heb je straks alleen nog bijwerkingen van een zwangerschap ;)

Spannend marisje! Nog paar nachtjes slapen, met kerst ertussen gaat de tijd vast snel.

Kelly ben jij een beetje opgeknapt?

Nienke wat fijn dat alles er goed uitzag! Zal wel een hoop rust geven.

4. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Miesy wat vervelend al die bijwerkingen:(

Nienke wat fijn dat alles er goed uit ziet!

5. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja zeker vervelend. Even doorbijten

Iedereen alvast hele fijne dagen toegewenst! :D

6. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Hopen dat je er deze kerstdagen wat minder last van hebt. Jij en de rest hier ook namens mij fijne feestdagen!

7. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat hoop ik ook. Vanavond ga ik naar het foute kerstfeest dus hoop niet dat ik dan al die vlekken zie. Goed slapen van te voren

Bedankt manna

8. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaaa ik had een follikel van 13 mm! Aan de andere kant 1 van 10mm. Maandag moet ik terug komen. Beter dan vorige keer :D

Heb overlegd over de bijwerkingen. Ze vond het wel veel wat ik allemaal had en ze vroeg aan mij of ik liever wilde stoppen met clomid of door wou gaan. Ik zei liever stoppen als ik zo met mijn ogen zit, moet ik toch mee oppassen. Ze zei dat ik een afspraak moest maken met mijn eigen gyn erover. En deze cyclus gaan we natuurlijk wel doorkijken hoe het loopt.

9. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Wat een super nieuws zo net na de kerstdagen!! Hopelijk blijft het zo doorgaan! Goed dat je je zorgen hebt geuit over de bijwerkingen. Hoe ging het feestje vandeweek?

10. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wat fijn miesy, ben benieuwd hoe het morgen is!

11. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Dat is al goed nieuws miesy.
    Wat ben ik blij als deze dagen voorbij zijn. Ben echt doodop.
    Gisteren ons meisje aan de buitenkant gevoeld en ik ben een echte boksbal als mijn vriend zijn hand op mijn buik legt. Helaas heeft mijn vriend het nog niet kunnen voelen maar dat zal hopelijk niet lang meer duren.

12. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Hoe is het hier met iedreen? Tijdje afwezig geweest hier.
    Druk met andere dingen en voor mezelf ff wat afstand genomen! Ben benieuwd hoe het hier gaat!

13. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel meiden. Ben erg benieuwd morgen.
    En het feestje was super leuk nienke thnx :)

@regenboog hier nu net klaar met clomid 150. Ontzettend veel bijwerkingen gehad. Een goeie echo gehad gisteren en nu moet ik morgen weer terug komen om te kijken of de follikels zijn gegroeid.
    Hoe gaat het met jou?

14. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    Wat spannend miesy! Wel vervelend dat je zoveel last hebt gehad vd bijwerkingen! Ben benieuwd morgen!

Hier gaat het wel goed hoor., bijna m'n nod dus altijd weer spannend!
    Ontzettend moe steeds.. Slaap de laatste tijd ook geen nacht meer door.

15. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Spannend regenboog, hopelijk begin je het naar met mooi nieuws!

Hier alles goed nog 1 week tot de 20 weken echo.... Gisteren was de baby ineens heel druk en kon ik hem heel goed voelen dat was fijn hopelijk vandaag weer hihi. Wel veel kast van hoofdpijn laatste dagen maar zal wel door de drukte komen

16. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Regenboogje spannend! Wanneer ga je testen?

Ik zit ook weer op het wachtbankje. 4 jan is mn NOD. Ik wil eigenlijk oudjaarsdag een testje wagen. Zit dan op 9-10 DPO, tis wat vroeg, maar wie weet :)

Rond kerst liep alles gesmeerd, erg druk geweest met koken en lekker eten. Heb er van genoten. Op die momenten ook niet echt stil gestaan bij het wachten tot NOD. De dagen vlogen voorbij :)

Nu moet ik 3 dagen werken en dan oudjaarsdag weer lekker vrij en een lang weekend voor de boeg.

Heb de afgelopen dagen erg veel dikke, witte, ietwat korrelige afscheiding, ben ik niet gewend van de vorige maanden. Ook had ik gister het idee dat ik allemaal kleine bultjes op mn tepelhoven begin te krijgen en dat de aderen wat omhoog komen. (kan ook tussen mn oren zitten :p) Vooral de bultjes heb ik nog niet eerder gezien. De witte afscheiding had ik in de eerste ronde ook, met nog wat andere "kwaaltjes", incl wat bloeddruppels (innesteling?) maar werd ik toch ongesteld..

Het is dus weer spannend hier :) Voor oudjaarsdag ga ik sowieso niet testen..

17. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    Verlies vanaf vannacht heel lichtjes wat bloed dus ben bang dat het weer niet gelukt is.. Tis wel anders dan anders normaal breekt het gelijk behoorlijk door en zit ook nog voor m'n Nod. Wel buikpijn.

Spannend marisje 20 weken echo! Willen jullie weten wat het wordt? En heb je een bepaald gevoel?

Spannend nienke! Zou wel een heel mooie afsluiting van het jaar zijn! Hoeveelste ronde zit je?

18. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Zou idd een super afsluiter zijn van het jaar, maar ga er vooralsnog niet vanuit. Wij zitten nu in de 6e ronde voor een eerste kindje.

Jammer dat er bij jou wat licht bloedverlies is! Zou dit evt innesteling bloed kunnen zijn?

Ik moet zeggen dat bij mij de menstruatie vorige maand ook ineens anders was dan andere maanden. 1 dag, toen een dag niet, en toen ineens brak het door. Erg vervelend en zorgt toch onbewust voor een hoop spanning.. Geeft dan ook eigenlijk wel weer een opluchting wanneer het wèl doorbreekt, dan weet je ook weer waar je aan toe bent..

19. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    Helaas doorgebroken.. Op naar ronde 5..

20. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Hè wat jammer!!! :( Veel succes de komende ronde..!!

Deel Deze Pagina