Wat jammer regenboog Nee we laten ons verrassen wat het wordt. We hebben allebei een ander voorgevoel haha
Weet niet of ik het hier in dit topic al eens gevraagd had, had het op het forum in een ander topic gezet maar iemand van jullie ervaring met het gebruik van tarwekiemolie? Je keest zoveel verschillende verhalen erover!
Vandaag naar de vk gegaan en naar het hartje geluisterd. Die van mij klonk net als de zee die aan het klotsen was.. 😂😂😂 . Ze hadden bloed afgenomen en gekeken of ik rhesus d of c had. Bij mij was het heeeeel erg kleine c. Maar ze gaan met 27 wkn nog even kijken maar niks om mij zorgen ervoor te maken. Alles was weer goed
Oh nee wat jammer regenboog! Ik heb geen ervaring met tarwekiemolie @hier vandaagvweer voor een echo geweest. Follikels waren iets gegroeid. 1 was nu 14 mm en aan de andere kant 1tje van 12mm. De 30e moet ik terug komen
Fijn lievemandie dat alles goed was Regenboog ik heb geen ervaring met tarwekiemolie. Heb eigenlijk ook geen idee wat het zou moeten doen..? Miesy, wat spannend! Was deze groei naar verwachting of niet? Morgen weer terug.. Duim voor je!
Lievemandie fijn dat alles goed is. Ik krijg ook nog extra controle omdat ik een negatieve bloedgroep heb, maar dat wist ik al... Mooi is dat geluid van het hartje he? Regenboog ik heb geen ervaring met tarwekiemolie. Miesy fijn dat ze gegroeid zijn, is het inderdaad naar verwachting?
Regenboog. Ik heb in mijn tweede ronde wel tarwekiem gebruikt. Maar af het echt heeft geholpen of toeval is durf ik niet te zeggen. Pff vreselijke pijn in mijn heupen en rug. Zak gewoon door mijn benen als ik op sta. Ben toe aan vakantie
Wat fijn lievemandie! Had helemaal over je berichtje heen gelezen, sorry @nienke en manna nou het is best langzaam gegroeid. Zaterdag waren ze 13 en aan de andere kant 10. Dus die van 10mm is harder gegroeid. Er zit vooruitgan in,maar nog wel langzaam. Maar er kan nog vanalles gebeuren en misschien heb ik dan een hele late eisprong.
Hopen dat ze blijven groeien miesy! Heerlijk geluid hé lievemandy, leuk weer om te horen. En regenboog wat balen zeg!! Ik heb zelf geen ervaring met tarwekiemolie, weet ook niet wat het zou moeten doen? Hier weer begonnen met werken na bijna 3 weken vrij, wel weer even wennen! Vakantie beviel me wel Voel de baby steeds vaker en steeds beter, echt verliefd op dat gevoel!
Het schijnt dat tarwekiemolie kan helpen bij de innesteling en dat het je baarmoederslijmvlies verdikt what ok de innesteling kan bevorderen of zo. Ook bevat het vitamine e, wat sommige vrouwen just te weinig Aan schijnen te maken. Dus ik dacht, baat het niet Dan schaad het niet.. Maar lees ook weer dat het je eisprong kan vertragen, en daar zit ik Dan weer niet op te wachten natuurlijk, het duurt al zolang!
Vandaag weer terug geweest voor een echo. De linker die in het begin het grootst was was nu niet meer gegroeid misschien zelfs kleiner. Dus die doet niet meer mee. De rechter was wel gegroeid bijna 15mm duurt allemaal wat langer, maar dat geeft niet. Mn bms was ook goed gegroeid. 1 januari moet ik weer terug komen. Wel veel vier echo's haha maar vind ik niet erg
Wat fijn miesy dat er toch een eitje gegroeid is! Ze houden je wel goed in de gaten zeg, fijn! Vandaag weer hartje gehoord alles weer goedgekeurd. Hoe is het bij de rest van de dames? Nog drukke plannen voor oud & nieuw? Buik groeit hard hier! Hoe gaat dat bij jullie? Voel het hier zo aan m'n huid trekken.
Wat fijn miesy dat je goed in de gaten gehouden wordt! Emsy: fijn voor je dat je het hartje weer gehoord hebt. Wij krijgen met oudjaar vrienden op bezoek. Een huis vol, maar wel gezellig. Alleen momenteel zelf niet zo lekker, slaap zo ontzettend slecht, kan me de afgelopen weken geen nacht herinneren dat ik lekker doorgeslapen heb, en ben zo ontzettend moe! Maar kan gewoon niet in slaap komen..
Miesy gelukkig is de andere wel gegroeid! Emsy fijn dat alles goed was. Mijn buik groeit ook hard... Heb sinds gisteren hele zere stekende buik. Denk dat het mijn banden zijn kan niet zo veel beginnen zo. En dat terwijl we veel mensen op bezoek krijgen vandaag, ik probeer denk ik tussendoor stiekem even een half uurtje op bed te verdwijnen. Vanavht ook heel slecht geslapen door pijnlijke buik. Als iemand nog tips heeft
Hier groeit de buik ook als kool. Gisteren heeft vriendlief de babykamer afgemaakt. Kan niet wachten tot ons meisje er is. Vanavond helaas nog even werken maar dan wel lekker lang weekend tm maandag. Dames, een hele fijne jaarwisseling. Dat alle zwangerschappen goed mogen verlopen en de andere dames ook snel een mooie test in handen hebben.
Miesy ik hoop van harte voor je dat deze lekker door blijft groeien en dat jullie daar mee verder kunnen! Zojuist een testje gedaan op 9dpo. De kv2v5 blijft nog Omo wit. De z&k dipstick (uiterstgevoelig) twijfel ik over of ik niet een héél licht streepje zie.. M'n ongi verwacht ik op 4 jan. Heel misschien dat ik zo dag nog ga testen. Vandaag ga ik naar m'n schoonmoeder. M'n vriend moet tot 21.30 werken en komt daarna ook die kant op. Gaan we met z'n allen eten tv kijken en spelletjes doen waarschijnlijk. Ik neem voor vanmiddag m'n haakwerkje nog even mee, dan heb ik vanmiddag nog wat te doen. Fijne jaarwisseling allemaal! Voor de zwangeren, doe het maar rustig aan! Voor de niet-zwangeren, hopelijk mogen wij volgend jaar ook positief testen Hierbij nog fotootje van m'n testjes:
Spannend nienke, ik wil ie geen valse hoop geven maar volgens mij zie ik wel iets heeeel licht op de bovenste. Spannend. Hopelijk een mooi oud en nieuw cadeau
Meld me ook weer even.. Hier groeit ook alles als kool en heb al echt een buik en moet ook zeggen dat ik nu ook echt merk dat ik gewoon niet zoveel meer kan als hiervoor want het is wel wat zwaarder.. Maar goed is voor een goed doel. Nienke super spannend zeg!! Ik zie op de bovenste ook een licht streepje.. Iedereen hier alvast een heel fijn uiteinde!!! En een heel gelukkig en vruchtbaar 2016!
Iedereen de beste wensen! Datale zwangerschappen hier goed verlopen en dat er nog vele mooie wondertjes komen in 2016!