Gelukkig nieuwjaar allemaal. Tijdje afwezig geweest mijn vermoeidheid had zn tol bereikt. Even aan toegegeven. Nienke spannend hoor weet je al meer? Miesy je moest vandaag toch terug? Hier weten we inmiddels dat het een jongetje word. Ik had de hele tijd al zn gevoel.
Dank jullie wel! Wat leuk een jongetje marisje! Had je voorkeur? En ik moet idd strakkies weer voor een echo. Om 16:00 uur. Weeer zo spannend haha
Heel gelukkig jaar iedereen!! Met mooie lieve baby's en hopelijk mooie nieuwe roze streepjes! Super leuk marisje een jongetje!! Wat grappig dat je voorgevoel zo klopte. Spannend miesy, duim voor je! Op de bovenste zie ik ook een licht streepje Nienke, spannend hoor.
Op weg naar de eerste! : Miesy 24 jaar Lieverdje007 27 jaar Wens86 29 jaar Nienke87 28 jaar Regenboog86 .. jaar Zwanger! Taylor1989 25 jaar, uitgerekende datum 29-03-2016 ❤ een meisje! Kelly84 31 jaar, uitgerekende datum 19-04-2016 ❤ een meisje! Woozl 27 jaar, uitgerekende datum 21-04-2016 ❤ een meisje! Manna 27 jaar, uitgerekende datum 25-05-2016 ❤ een verrassing! Vlindertje9389 22 jaar, uitgerekende datum 01-06-2016 ❤ een meisje! Emsy 26 jaar, uitgerekende datum 02-06-2016❤️ een verrassing! Marisje89 26 jaar, uitgerekende datum 19-06-2016❤ een jongetje! Lievemandie28 jaar, uitgerekende datum 21-06-2016❤️ een jongetje! Echo's & afspraken Emsy 12-01 de 20 weken echo vlindertje 13-01 20 weken echo
Jaaa mn ei was gegroeid naar 19 mm! gyn zei dat hij morgen of overmorgen mn eisprong verwacht! Morgen en overmorgen hebben we advies gekregen voor samenleving haha ben zo blijEn vandaag heb ik alle gyns gezien die er zijn hier haha
Miesy succes met de samenleving. super dat het eitje gegroeid is. Nee had geen voorkeur maar wel een voorgevoel dat dus klopte. Ik heb de 25ste weer echo bij de vk moet nog even wachten op de bevestiging voor de 20 weken echo
Wat een super goed nieuws miesy! Gefeliciteerd en veel plezier natuurlijk Allemaal een bijzonder 2016 gewenst met gezonde babies en positieve testen. Hier even stil geweest. Erg druk met werk geweest. Afgelopen week ben ik vrij geweest en hard aan de babykamer gewerkt. Hier nog een bijzondere kerst, ben verloofd Hoe is het met jullie allemaal?
Maris wat leuk een jongetje! Woozl gefeliciteerd!! Wij zijn ook hard aan de klus in ons nieuwe huis, En eind januari gaan we ook geregistreerd partnerschap Doen, zodat het voor de kleine en elkaar goed geregeld is.
Woozl wat leuk, gefeliciteerd!!!! Marisje wat leuk een jongetje! Miesy wat fijn dat je ei gegroeid is! Ik duim voor je meid! Wat houdt die samenleving precies in? Hier nog geen nieuws. Ga morgen weer testen. Wilde gister testen maar m'n urine in de ochtend was zo licht dat ik t nut we niet van inzag gezien het lichte streepje de dag ervoor. Sinds gister wel wat licht pijnlijke borsten/tepels. Op m'n buik liggen deed wat pijn in de borst en ook als ik erop druk doet t echt wel wat pijn. Vind t erg spannend. Wel wat krampjes onderin de buik, kan betekenen dat menstruatie er aan komt maar hoeft natuurlijk niet. Bij een cyclus van 24 dagen zou morgen m'n Nod zijn en bij 25 dagen overmorgen. Er is nu nog geen bruin te bekennen waar het bij mij meestal wel al 1 a 2 dagen eerder mee begint.. Vanmorgen bewust geen testjes meegenomen naar het toilet. Laat het echt even wachten tot morgen
Woozl gefeliciteerd. Hier ook druk bezig met de bruiloft want dat is al in maart. Gelukkig is onze kamer al klaar en een zorgje minder. En de andere twee dames erg spannend. Ik zal duimen voor jullie
Marisje hoe is het nu met je vermoeidheid? Woozl gefeliciteerd wat leuk Miesy wat ontzettend fijn dat hij gegroeid is ennop springen staat!! Nienke wat knap dat je kan wachten, ben heel benieuwd zou mooi begin van het jaar zijn.
Dankje lieverdje @nienke dank je! Samenleving bedoelde de gyn gwn seks mee hihi maar dan deftg verwoord. Spannend voor je! Knap dat je nog kan wachten. Ik duim voor je
Woozl!! Wat super leuk, gefeliciteerd!! En miesy ook goed nieuws, wat heerlijk. Is alle moeite en bijwerkingen toch niet voor niks geweest. Bedankt lieverdje, jij ook een heel gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar! Wat spannend Nienke! Knap dat je je in kan houden met testen. Moest wel even hardop lachen wat de gyn bedoelde met samenleven.
Ja zeker emsy. hopen dat het nu raak is En wij moesten ook best wel lachen over dat woord in de auto terug haha
Hallooo meiden!! Tip: vanaf maandag zijn de pampers 1+1 gratis bij AH in de aanbieding! Dus beetje inslaan! Nog een gelukkig nieuwjaar. Wat spannend allemaal voor jullie. Hoop dat het voor jullie raak is.
Miesy wat spannend zeg!! Zo ik was net even op een voetbaltoernooi waar Ook een kroeg aan vast zit.. Ging in het begin prima maar om half 9 kwam er een zanger.. Nou dat vond baby girl niet leuk het geluid stond ook keihard en ik kon wel gewoon zitten maar ze ging zo erg schoppen dat ik maar weg ben gegaan en gelijk werd ze rustig toen ik buiten was.. En ik met al m'n hormonen ik heb hier alles voor over maar moest toch even keihard huilen in m'n eentje in de auto. Ben blij als al die feestdagen en nieuwjaarsborrels zijn afgelopen. Bedankt voor de tip mandie!
Bedankt voor de tip mandie! Ik sla nog even over, komt over paar maanden wel . Balen van je avond Kelly! Soms wel lastig hé hoe erg je leven nu al bepaald wordt. Natuurlijk is het allemaal voor een goed doel maar balen dat sommige dingen niet meer gaan is volgens mij ook niks mis mee. Nienke hoe is het bij jou, ben zo benieuwd!