wie gaat ook de mmm in, in 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ligakoekjuh, 19 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal ik heb even een nieuw topic geopend voor de groentjes onder ons, lees toch veel dat sommige al veel verder zijn. Het lijkt mij wel leuk om met mensen te kletsen die ook binnekort de mmm in gaan :)
    Liefs

2. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoi Ligakoekjuh,

hier ook in de mallemolen al sinds eind vorig jaar, maar dit jaar een ronde begonnen met clomid maar helaas nog geen resultaat.
    Ik krijg 1 mei nog eerst een eileideronderzoek onder narcose (ik durf even niet anders) en ik denk dat ik maar eens ivf moet gaan bespreken.

En jij?

Groetjes,

Joos.

3. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi
    Vandaag was mijn eerste afspraak echo gehad alles zag er goed uit. Ik kon ook al mijn eitjes zien vier in totaal ! :) ook hebben ze uitstrijkjes gedaan en veel vragen gesteld. Vond het best spannend nu gaan ze wekelijks echos maken en mijn cyclus 1 maand onderzoeken. Volgende week krijgen we een samenlevingstest en het zaad van mijn vriend word ook onder zocht..
    Spannende tijden dus
    Liefs

4. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Wij zijn ook dit jaar de mmm in gegaan. Laag amh :(
    Plaatselijk ziekenhuis wil niks meer voor ons doen en we hebben niet verder geshopt in NL, maar zijn meteen naar Dusseldorf gegaan.

5. mnr

mnr Niet meer actief

Hier ook pas in de mmm. Een week geleden hadden we een eerste gesprek. Een echo gehad en bloed laten prikken.

A.s donderdag de uitslag en bespreken wat het behandelplan wordt.

Wel heel spannend allemaal!

6. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Hoi Ligakoekjuh!

Leuk idee om een nieuw topic te openen.. Er zijn er inderdaad al meerdere, maar dan met meer dan 1000 berichten. Daar begin ik niet meer aan hoor ;)

Dit is mijn verhaal:

Eind December 2012 gestopt met de pil.. Maar menstruatie kwam niet. Op dag 77 bezoek aan huisarts gehad en die heeft me doorverwezen om verschillende tests te doen: uitstrijkje, bloedprikken en echo. De uitslag was PCOS en kreeg dan ook een doorverwijzing naar de gyn. Op dag 90 ongeveer een gesprek bij de gyn gehad en na 95 dagen op 1 April (wat een grap;)) toch eindelijk ongesteld geworden! De gyn wilde op cyclusdag 14 nogmaals bloedprikken, dit heb ik afgelopen maandag gedaan, zaad van mijn man is getest en helemaal prima!
    Aanstaande woensdag hebben we weer een afspraak bij de gyn en gaan we het behandelplan bespreken. Als het goed is ga ik beginnen met Clomid! Dus eindelijk kunnen we "echt" gaan beginnen!!

Iedereen veel sterkte in de mmm! Hoop dat we allemaal snel zwanger zullen worden!!

7. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook wel leuk zo'n topic voor de groentjes. Ik schrijf en lees ook mee in een ander topic, wat heel fijn is, want ze zijn lief en hebben veel kennis. Allemaal vrouwen met een laag amh.
    Maar dit vind ik ook wel fijn, allemaal beginners!
    Heel veel succes allemaal!

8. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    Voel me ook een groentje al gebeurd er zoveel de laatste weken. Gemiddeld 2x per week fm nu op zoek naar de juiste dosis om te zorgen dat de eitjes gaan groeien. (Heb pcos)
    Drukke spannende tijd
    Iedereen veel suc6 met jullie mmm en ik kom ook af en toe kletsen hier

9. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    #9 Ligakoekjuh, 20 apr 2013
    Laatst bewerkt: 20 apr 2013
    Wat fijn dat er toch ook nog groentjes zijn ;)
    Wanneer hebben jullie weer een volgende afspraak?
    Wij a.s. dinsdag al

10. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @ligakoekjuh wij ook dinsdag (avond) weer een echo om te kijken of er al iets wil groeien (fm meting). Iedere keer weer spannend of t nu eindelijk gaat gebeuren. Als de groei genoeg is krijg ik weer een andere spuit die t eitje moet laten springen en dan mogen we "klussen" zoals ze dat zo mooi noemen. En hopen op een mooi resultaat een klein wondertje. Maar zover is t nog niet eerst maar eens dinsdag weer afwachten.
    Jullie ook heel veel suc6 wij hebben nog geen samenlevingstest gehad maar geloof dat dat pas kan na een eisprong en die heb ik al zeker 9 jaar niet gehad dus kan dat nog niet. Als je wil wel even laten weten hoe het was he duim met je mee dat alles goed is en je mag beginnen met clomid

11. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey
    Ja ik laat alles weten in dit topic :)
    Anders raak ik ook helemaal verdwaalt hier haha.
    Ja me baarmoeder en eierstokken zagen er goed uit kon zelf gister al me eitjes zien een in de rechter en al vier in me linker werd emotioneel van !
    Ja hoop dat de samenlevingstest positief mag zijn.
    Maar mijn gevoel zegt dat het aan mijn slijm ligt.. dus die test vind ik wel erg spannend. Mijn eitjes groeide overigens goed ze waren op dag zes gisteren dus al 10 mm !
    Wat is clomid ook alweer precies?
    Hoop voor jou ook dat er snel eitjes mogen komen

12. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @ligakoekjuh clomid (tabletten) zorgt ervoor dat je eitjes gaan groeien. Maar als ze bij jou vanzelf groeien krijg je dat helemaal niet. Was in de war met verhaal van cupcake88 denk ik hihi ja zoveel verhalen dat gebeurd me nog wel vaker sorry

Hier: groeit er niks vanzelf behalve de kilo's haha clomid hebben ze bij mij gelijk overgeslagen aangezien ze op voorhand al dachten dat dat niet ging werken. Heb nu gonal f spuiten om de eitjes te laten groeien

13. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah zo haha ja heb ik ook wel vaker dat ik mensen door elkaar haal en de verhalen.
    Liefs

14. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 mei de volgende afspraak. Dan wordt er een echo gemaakt en eventueel een behandeling besproken.

15. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ik heb A.s woensdag een afspraak voor het behandelplan en uitslag van het bloedonderzoek (hormoonwaardes op cd14)

Ben deze cyclus begonnen met temperaturen, maar inmiddels op dag 20 nog geen ei gespot. Wat ook logisch is met PCOS maar het is natuurlijk niet uitgesloten.

Ligakoekjuh.. Fijn dat alles er goed uitzag! Hoop je samenlevingstest ook!

16. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke spannend FSK en Cupcake laten jullie weten hoe de afspraak verliep (als je dat wilt delen natuurlijk :) ).
    Ik moet zelf morgen weer dan heb ik de samenlevingstest en nog een echo van me baarmoeder kijken hoe me eitjes gegroeid zijn.. spannend dus !

17. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Succes morgen! Zal woensdag ook laten weten hoe het was!

18. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    Dames die morgen ook een echo hebben suc6 ik mag morgen rond 18:40 uur ook weer dus ben benieuwd

19. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes morgen meiden! Ik laat weten na 2 mei hoe het was!

20. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal :)
    nou vanmorgen weer bij de gyn. geweest ze hebben weer een echo gemaakt van mijn baarmoeder en eierstokken om te kijken of mijn eitjes gegroeid waren, en rechts waren ze erg klein ..
    gelukkig bij mijn linker eierstok zaten er een paar die wel goed gegroeid waren nu 12,5 mm , waarschijnlijk heb ik vrijdag een eisprong of zijn ze nog groter dus dan moet ik weer terug en gaan ze weer een echo maken of ze gegroeid zijn en dan pas krijg ik ook een samenlevingstest.
    liefs !

Deel Deze Pagina