wie gaat ook de mmm in, in 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ligakoekjuh, 19 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    Bij mij nog altijd niks. Dosis weer verhoogd (125)en vrijdag middag terug

2. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Dag Dames,

Fijn dat er een 'nieuw' onderwerp is geopend!
    Ben gister bij de HA geweest en nu een doorverwijzing gekregen voor de gyn, wat ik kan verwachten kan ik dus mooi bij jullie lezen ;)
    Wat we al hebben gehad is dat VL een zaadonderzoek heeft gehad en ik een uitstrijkje om ''dingen''uit te sluiten.

Nu wachten op de brief met uitnodiging.
    Ik leess wel dat jullie er vaak heen moeten, hoe doen jullie dat met je werk?? Ik sta zelf voor de klas, kan niet om de dag de klas uitlopen :(

Fijne avond!

3. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @toekomstigemams ik heb t voordeel dat t meestal s avonds kan (ik wordt behandeld in een kliniek niet in het ziekenhuis dat scheelt ook) maar helaas niet altijd al proberen ze t wel zoveel mogelijk en op zaterdag kan ook. Mijn leidinggevende is van alles op de hoogte en omdat ik op kantoor zit kan ik vaak nog wel dingen inhalen of vooruit werken.

4. toekomstigemams

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    @littlesisje Dat is erg fijn dat het s avonds en in het weekend kan! Misschien is dat ook wel in het ZH mogelijk, ik zal het zien :)

5. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi
    Ja moet moet meestal de eerste maand elke week komen. Ze gaan eerst je hele cyclus bijhouden van begin tot eind tenminste dat doen ze bij mij wel elke week eene echo soms twee keer in de week en ook nog eens uitsrijkjes en bij me eisprong en bij naderende ongesteld heid een bloed test..
    Misschien kan je inderdaad s avonds hier helaas niet in het ziekenhuis waar ik gammisschien een idee om dan naar een kliniek te gaan?

6. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry voor de vele spelfouten .. typ met me mobiel ;)

7. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Vanmorgen naar de gyn geweest.. Bloeduitslagen waren niet helemaal goed. Ik heb een trager werkende schildklier. TSH en Prolactine waardes waren allebei te hoog. Moest net nog een keer op prolactine prikken omdat dat ook met tijdstip v prikken te maken kan hebben en moet aan de medicijnen om de TSH lager te krijgen. Hier moet ik dan over een maand weer voor prikken. Over een week word ik gebeld met de uitslag van prolactine, als deze goed is mag ik gelukkig wel starten met de Clomid!! Dus dat hoop ik heel erg, anders word ik doorverwezen naar de internist voor m'n schildklier voor verder onderzoek pffff niet wat ik had gehoopt!
    Dus even afwachten maar weer!

8. toekomstigemams

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    @Liga thanks voor de info, maar wat voor kliniek bedoel je? (ben echt nog een groentje hierin)

@Cupcake he bahh, hopelijk is je uitlsag goed!!

9. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is balen Cupcake, ik hoop dat die medicijnen je helpen!

10. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bale cupcake .. ga voor je duimen
    Littlesisje; hopelijk is deze dosis die je nu neemt wel goed !
    Toekomstigemams; fertiliteitskliniek. .. ? (Weet zelf ook niet of dat bestaat joor volgens mij wel) ;)

11. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    Ik ben onder behandeling bij een feriliteitskliniek omdat het zkh me niet wilde helpen. Wordt gewoon vergoed door mijn zorgverzekering en ben er 100% tevreden over. Alles gaat veel vlotter en je kan meestal je afspraken zo plannen daar dat je niet zoveel vrij hoeft te nemen van t werk

12. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Straks weer een afspraak ben beetje zenuwachtig. . :)

13. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @ligakoekjuh zal voor jullie duimen!

Hier: vanmiddag om 14:30 uur weer een fm. Voel me hondsberoerd maar ik ga wel. (Oorontsteking / luchtweginfectie / griep en koorts)

14. Junat

Junat Lid

27 okt 2011
    27
    0
    0
    Limburg
    Hoop voor jullie beide goed nieuws! Zo vaak op controle en altijd blijft het toch spannend!
    Succes

15. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    Hier: net weer fm gehad maar helaas nog altijd niks. Dosis is gelijk gebleven (125) en woensdagavond weer terug voor weeeeer een fm

16. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Hoi, ook ik ben blij met de nieuwe topic!

Dit is inmiddels al ronde 23 en we zijn gisteren voor het eerst bij gynaecoloog geweest. Gelijk een echo gehad en baarmoeder en eierstokken zien er goed uit :)
    Moet op dag 21 van deze cyclus bloed laten prikken en dan op dag 2 van de volgende cyclus weer. Ook VL mag een potje inleveren en dan hebben we over 4 weken een afspraak om de uitslagen te bespreken en een behandelplan te maken.
    Ben erg benieuwd, maar ben vooral blij dat de eerste stap gezet is!
    Ik wens jullie allemaal veel succes en ben benieuwd hoe het bij jullie gaat lopen.

Liefs Ambie

17. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @ambie jij ook heel veel suc6 begrijp je helemaal dat je blij bent dat er iets gebeurd dat had(heb) ik ook. Beter dan zelf aanklooien en geen stap verder komen

18. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Inderdaad, het duurt al lang genoeg.
    We kunnen elkaar hier mooi op de hoogte houden van de verschillende onderzoeken en hopelijk wordt onze gezamenlijke wens dit jaar vervuld!

19. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Welkom ambie! Jullie zijn echt al lang bezig zeg.. Pfff.

Het zou zijn zijn als er een oorzaak gevonden wordt waar ze jullie bij kunnen helpen! Als alles goed is weet je nog niet waarom het niet lukt, toch?

Ligakoekjuh hoe was jouw afspraak?

20. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik meld me bij jullie...ik ben héél groen want ik ben pas met onderzoeken begonnen,ik heb lupus en ziekte van bechterew en mijn lichaam stoot een vruchtje telkens af.mijn dosis immuniteitsonderdrukkende medicatie is vorige maand aangepast waardoor het wel zou lukken maar vandaag loopt het alweer mis :(
    ze hadden gezegd dat als het met deze nieuwe dosis niet zou lukken er nog meer onderzoeken zouden volgen.dat wou ik nu net niet omdat ik na jaren te vechten tegen kanker zwanger worden zag als een nieuwe start,een kans om een normaal leven te leiden waar me dat ontnomen werd...maar nu wordt het wéér ziekenhuis,onderzoeken,moeilijke termen,dokters,....dat maakt me héél verdrietig en wanhopig want ik weet niet of ik dat opnieuw aankan...ik wil zo vreselijk graag een kindje :(
    mijn lichaam stelt me wéér teleur.

Deel Deze Pagina