Welkom allemaal !! Gisteren weer bij de gyn. Geweest echo gehad eitjes waren weer gegroeid maar nog te klein ze waren nu ongeveer 15 mm en ze moeten 18 mm zijn, groeien ongeveer 2 mm per dag. Wel een samenlevingstest gehad maar mijn zuurgraad was nog te hoog dus test moet overnieuw aanstaande maandag ochtend weer een echo en samenlevingstest. Liefs
Wij zijn ook de mmm weer ingegaan. Ronde 1 clomid in 2012 was gelijk raak. Nu dus ronde 1 voor een 2e. Helaas groeien de eitjes dit keer niet mooi
@anoniempje2011 super om te lezen dat je zo snel al een klein wondertje hebt mogen verwelkomen in jullie leven. super balen dat het nu minder makkelijk gaat. weten ze ook al waarom de groei nu niet mooi is?
Ja we waren totaal overdonderd dat het gelijk is gelukt toen. Bms zag er wel goed uit, alleen het eitje was nog echt klein. Ben ineens zo zenuwachtig voor de fm morgen!
@anoniempje2011 is ook altijd spannend heb er gemiddeld 2 in de week nu dus ik raak eraan gewend. Daarnaast voel ik nog steeds niks en heb geen last van de spuiten dus ik denk dat t nog wel even duurt voordat er iets gaat groeien
Aankomende woensdag (avond) kan gelukkig meestal s avonds anders zouden ze op mijn werk er niet zo gelukkig mee zijn. Ben na ontrekkingsbloeding gelijk op spuiten gezet omdat ze me geen kans gaven met clomid. Vind het spuiten geen probleem werkje van nog geen minuut per dag. Ach t maakt me ook niet uit wat ik moet doen als er maar vooruitgang in zit en je t gevoel krijgt dat er alles aan gedaan wordt wat mogelijk is. Heb hele vervelende ervaring gehad in het zkh en ben allang blij dat er nu wat gebeurd
dank je.ik wens iedereen hier heel veel geluk toe.ik heb vandaag een enorme pechdag en nacht(gisteren)gehad .vlak na mijn berichtje hier heel veel pijn gekregen en vannacht erg veel bloed verloren.het hele bed onder(héél erg geschrokken en ml ook)een hele nacht en dag in het ziekenhuis doorgebracht.een hele vroege miskraam gehad en er bleef een ader open die hebben ze dichtgebrand en vandaag twee eenheden bloed gekregen.volgens de gyneacologe van wacht(was overigens een echt kreng,sorry voor het taalgebruik) stond dit volledig los van mijn problematiek en de vorige miskramen maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.dinsdag moet ik op controle bij mijn eigen gyneacologe en en ik hoop dat zij me wat meer uitleg geeft. ik heb een enorme schrik gekregen ik ga me in slaap huilen denk ik,ik heb de hele dag het gevoel gehad dat ik niet mocht huilen terwijl ik zo verdrietig was.ze waren echt zo onvriendelijk tegen me huilen niet zozeer om het vruchtje want dat was amper een mensje maar om de pech ,de pijn,de moed die ik kwijt ben....
@mol jeetje wat erg zeg! En wat ontzettend naar dat ze je zo behandeld hebben het is zo al erg genoeg. Huil maar goed hopelijk lucht het een beetje op. Leef met je mee sterkte!
Mol, wat vreselijk voor je zeg! En dat je dan zo onmenselijk met je omgaan na alles wat je meemaakt! Veel sterkte!
@Mol: Heftig, en zo naar dat juist die mensen zich zo gedragen !!! heb ik zelf ook eens mee gemaakt.. kon ze wel schieten ! sterkte xx
ff iets om met jullie te delen; ik hoorde van mijn gyn. dat de ovulatie testen van de kruidvat mega slecht zijn !!! (daar in tegen zijn de zwangerschapstesten wel heel goed) en dat als je meerdere keren positief test met een ovulatietest dit niet klopt, ze vertelde mij dat dit niet kan ! (ik had namelijk meerdere positieve testen in 1 cyclus) misschien hebben jullie er wat aan? x
Hoi Vandaag een positieve samenlevingstest gehad heel blij ! En mijn eitje was al 24.5 mm groot, stond op springen Ben erg blij want had dit niet verwacht een positief uitslag. Volgende week moet ik bloed prikken en vriendlief moet zijn zaadjes laten testen dan over twee weken een afspraak voor behandelingsplan. Groetjes
@ ligakoekjuh: wat een fijn nieuws! ik lees nog even in stilte mee maar als ik er weer een beetje over ben ga ik volop mee praten en vertellen hoor nu duim ik gewoon dat voor jullie alles goed verloopt