wie gaat ook de mmm in, in 2013?

Discussion in 'MMM clubs' started by Ligakoekjuh, Apr 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

May 3, 2010
    1,195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je mol

2. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

Dec 27, 2012
    2,817
    1,232
    113
    Regio Rotterdam
    Jeeeeeejjjj!!! Ik ben heeel blij en opgelucht!!!
    M'n prolactine waarde was goed dus ik krijg nu een kuurtje Primolut (opwekken menstruatie) en dan aan de Clomid! Eindelijk beginnen!!!

3. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

Mar 15, 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @cupcake88 superrrrrrr nou suc6 en hopelijk gaat t snel werken

4. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

Mar 15, 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    Hier: eindelijk groei rechts nog niet noemenswaardige links 2 eentje 12mm de andere 13mm dus vrijdag terug voor een nieuwe fm! Ben super blij en moest t ff kwijt

5. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

Sep 26, 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Wat een goeie berichten littelesisje, ligakoekje en cupcake!:D

En wat schandalig dat ze zo met je omgingen Mol! Sterkte!:x

Ligakoekje dat over de ovutesten van de Kruidvat, bij mij werken ze prima en geven echt 1x een piek aan:( maar misschien zitten er veel 'foute' testen tussen.

Hier vragenlijst van ZH ontvangen en terug gestuurd nu maar weer wachten;) is echt mijn sterkste punt :p

6. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

Mar 15, 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    Hier: ff een update. Links groeit er eentje goed door nu 17,5mm dus nog 2 dgn doorspuiten en zondag pergnyl zetten spannend!!!

7. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

Jul 21, 2012
    2,289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen dames, mag ik me bij jullie aansluiten?
    Begin februari ben ik doorverwezen naar de gyn voor contactbloedingen, daar was gelukkig geen oorzaak voor te vinden maar bij de echo bleek dat ik veel follikels had. Dat laatste in combinatie met een langere en onregelmatige cyclus was voldoende voor een doorverwijzing naar de fertiliteitsarts. Vorige week hebben we de intake gehad, komende week moet ik bloed laten prikken. Eind juni hebben we een afspraak om de uitslag en verder behandelplan te bespreken.

Ze had op de echo gezien dat mijn eitje op springen stond en dus ons best gedaan maar helaas vandaag ongesteld geworden, mijn LF duurde maar 8 dagen.

We zijn pas vanaf november echt bezig en ik heb het er best moeilijk mee dat we zo snel al het stempel "moeilijk zwanger" krijgen. Eigenlijk wil ik mij nog helemaal niet druk maken maar door al die afspraken word ik wel heel hard met het zwanger worden geconfronteerd. Hopelijk hebben we vanaf volgende week een beetje rust tot eind juni!

8. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

Mar 15, 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @saartje5 allereerst welkom! En wat een verhaal. En he gevoel snap ik goed. Je word er helemaal ingezogen die mmm. En het is een spannend tijd veel onzekerheid ook vooral.

Hier;. Bij ons is de echte wens er vanaf mei vorig jaar. In mijn achterhoofd wist ik dat het voor mij moeilijk zou worden om zwanger te raken. 7 jaar geleden had ik geen menstruatie maar ook geen partner dus toen is dit wel (tussen neus en lippen door) gemeld maar echt duidelijk uitgelegd ho maar.
    En nu heb ik sinds 4 jaar een hele lieve man met al 2 puber kids. En toen we besloten hadden dat we evt serieus voor onze kinderwens wilden gaan was ik de "spelbreker". In het ziekenhuis eerst behandeld (nou ja behandeld vooral naar huis gestuurd met probeer t eerst maar zelf en val eerst maar eens wat af etc). Vanaf feb overgestapt naar een kliniek en vanaf dat moment in een rollercoaster terecht gekomen die mmm heet. Ineens werd duidelijk wat ik had en wat "we" er aan gingen doen. En nu ga ik na dit weekend voor mijn gevoel voor poging 1. Super spannend maar ook fijn. Maar vooral heeeeeel erg dubbel van binnen. T liefst zou je gewoon "spontaan" zwanger zijn en dat hele traject (en bij mij is t nog maar kort) over willen slaan.
    Maarja de wens is groot en word dankzij het mmm voor alleen maar groter

9. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

Jul 21, 2012
    2,289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dank je littlesisje, veel succes deze week!
    Vrijdag bloed prikken en dan 7 weken nergens aan denken!

10. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

Jan 21, 2013
    1,055
    523
    113
    Female
    Provincie Utrecht
    Goedenavond meiden,
    Even een korte update. Vandaag voor het eerst bloed laten prikken (21e cyclusdag) om te checken of ik wel een eisprong heb. Dag 2 van volgende cyclus moet ik weer, volgens mij kijken ze dan naar verschil in aanwezig progesteron?!
    Maar stiekem hoop ik dat er geen volgende cyclus is :p Zou toch leuk zijn als het nu raak is!
    Morgen mag vl zijn potje inleveren. Begin het nu toch wel spannend te vinden! Nog ruim twee weken en dan weten we hopelijk meer!

Succes allemaal de komende weken!

Liefs Ambie

11. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

Mar 15, 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @jij ook ambie80

Hier: paar uur na de pregnyl geklust maar daarna vooral buikpijn klussen ging gisteravond niet daardoor. Hopelijk vanavond wel want zit nu op bijna 48 uur na de pregnyl dus vraag me af of t überhaupt wel zin heeft nog..

12. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

Jan 21, 2013
    1,055
    523
    113
    Female
    Provincie Utrecht
    @ littlesisje is buikpijn een bijwerking van de pregnyl? Wat naar dat je dan juist daardoor niet meer aan de klus kan :(
    Hopelijk voel je je fit genoeg voor vanavond en heeft het toch ook nog zin deze cyclus. Veel plezier ;)

13. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

May 3, 2010
    1,195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lieve allemaal,
    Heb even alles terug gelezen wat spannend allemaal en heel veel succes aan iedereen. Ik heb gisteren mijn bloed afgeven moest een week na eisprong en manlief moet aanstaande vrijdag z'n potje inleveren. Straks bellen voor afspraak volgende week en dan krijgen we alle uitslagen en gaan we een handelingsplan maken... spannend maar hoop dat ik in verwachting ben !! Nog 6 dagen wachten :)

14. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

Mar 15, 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    Ligakoekjuh al een afspraak gemaakt? Ben benieuwd hoe nu verder..

Hier alles rustig. Nog een beetje last van buikpijn maar niet echt heel erg meer. Ben benieuwd maar denk dat het niet gelukt is. Ach we wachten t af mag pas 2e pinksterdag op z'n vroegst denken of t iets is ja of nee

15. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

Jul 21, 2012
    2,289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo bloed prikken en echo achter de rug, de gyn vermoedt pcos maar behalve de follikels heb ik geen andere symptomen en met een BMI van 22 ben ik ook niet echt te dik. Ik heb ook netjes een eisprong gehad en afgelopen ronde was ook lekker kort. Allen mij lf is aan de korte kant maar daar had ze verder niks over gezegd. Hopelijk spot ik deze ronde mijn ei maar ik heb het idee dat het al vaker zo kort is geweest.

Eind juni bespreken we de resultaten en dan gaan we kijken hoe we verder gaan.

16. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

May 3, 2010
    1,195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannende tijden meiden..
    Manlief potje ingeleverd en nu hebben we over twee weken weer een afspraak voor de uitslag. . Maar wij hopen dan inverwachting te zijn kijk me banner
    Liefs aan jullie

17. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

Jul 21, 2012
    2,289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend!
    Hier is de rust weergekeerd, gelukkig! Mijn moeder weet van onze afspraken bij de gyn en was een beetje boos dat mijn tante (zoals altijd) weer polste of er nog niks op komst is. Ik negeer dat soort opmerkingen gewoon maar vond het wel lief van haar :) Mijn ouders hebben ook 2,5 jaar op mij moeten rleden dus ze begrijpt hoe het is als het niet meteen raak is.

18. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

May 3, 2010
    1,195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief van je moeder:)
    Wij hebben het ook gedeeld met ouders is toch relaxter ben blij dat wij het met ze gedeeld hebben toch meer steun en hoeft je niet druk te maken dat je je niet verspreekt. Kijk mijn banner ! Heb enorme last van mijn darmen erg pijnlijk en verstopt zou het dan eindelijk ??? Liefs

19. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

May 3, 2010
    1,195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames helaas het is weer niet raak :( :(

20. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

Mar 15, 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @ligakoekjuh balen zeg! En alles leek zo goed. Sterkte vandaag en de komende dagen. Hopelijk is het de volgende keer wel raak!

Share This Page