Littlesisje; dank je vandaag voor het eerst in 12 maanden echt intens verdrietig geweest kan me de vorige maanden er snel over heen zetten tuurlijk vond ik het toen ook heel erg jammer maar nu .. pff maar goed net me bloed laten prikken moest ik ook doen op mijn eerst volgende ongesteldheids dag (of op dag 2 , 3) maar hebbhet vanmorgen al gedaan nu is het wachten voor mij zoon twee weken en dan hebben we de afspraak over uitslagen en de behandelingsplan. Liefs
Hoi meiden, ik heb jullie forum "even" doorgelezen en wil me graag aansluiten. Ik herken veel in jullie verhalen en vind het prettig om met mensen te kunnen praten die in hetzelfde schuitje zitten. Wij zijn inmiddels een jaar aan het proberen en vanaf dit jaar in de MMM. Er is bij mij PCOS geconstateerd, eerste ronde clomid (50 gr) vorige maand gehad, sloeg helaas niet aan. Nu clomid 100 gr. geslikt en vrijdag FM, dus ben benieuwd. Ik heb nog geen bijwerkingen o.i.d. dus voor mijn gevoel gebeurt er nog niets. Ik heb vandaag een HSG gehad en dat was erg pijnlijk. Nu nog last van mijn buik Gelukkig was de uitslag van de HSG goed en zijn mijn eileiders vrij. Vrijdag krijgen we ook de uitslag van het zaadonderzoek, spannende tijden dus... Liefs Syl
@logakoekjuh is toch logisch dat je nu zo verdrietig bent alles leek zo goed en dus gaf het je extra hoop maar weet zeker dat t goed gaat komen! Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt en een goed behandelplan waar jullie je in kunnen vinden. Ga voor je duimen! @Syl84 welkom! Hoop dat je goede uitslagen zal krijgen en dat de hogere dosering zijn werk doet. Ben zelf niet zo bekend met clomid dat traject hebben ze bij mij direct over geslagen moest direct gaan spuiten. Zit nu op het "wachtbankje" maandag mag ik voor t eerst testen
Littlesisje, Oooh spannend zeg. Wat kan wachten dan lang duren he? Ik duim voor je. Laat je het maandag weten? Wij hebben zojuist slecht nieuws ontvangen in het ziekenhuis. 0% beweegelijkheid in zaad... Dus nu eerst met manlief verdere onderzoeken voordat we verder kunnen. ALS we dan verder kunnen, wordt het meteen UIU of IVF.
@syl84 jeetje wat heftig zeg! Sterkte ermee Hier: heb enorme pijn in mijn rug vandaag dus vrees dat ik toch ongi moet worden maar laat t maandag (of eerder zeker even weten)
hoi dames wij starten in augustus met IUI. mijn ventje heeft weinig zaadjes, wij zijn er wel heel positief in en kijken helemaal uit naar aug. liefs
Poging 1 Mislukt Mag aankomende donderdag weer voor fm ben vanaf vorige week weer begonnen met spuiten. @ligakoekjuh spannend zeg voor je t weet is het aug!!! En dan zal ik voor jullie duimen!!!
Wat is het rustig hier zeg! Ik heb maandag en gisteren weer een fm gehad, en helaas nog niks gegroeid. 1 eitje van bijna 10mm te zien.. En zit nu op dag 18. Maandag nog een laatste fm en als er nog niks is word de cyclus afgebroken en ga ik over over Clomid 100mg. Hier ga ik eigenlijk al een beetje van uit.. Hoe gaat het met jullie?
@cupcake88 laten we hopen dat dat wel aanslaat! Hier had om 18:20 afspraak voor fm maar ze lopen een uur uit! Dus ff spannend. Verder vloei ik op en af steeds nog een beetje dus ben benieuwd of dat dat normaal is..
heey meiden, hier nog een mmm-er sinds april zijn we de mmm ingegaan, we wisten dat het eraan zat te komen maar probeerde het nog uit te stellen, maar dat gaat niet langer. even kort mijn verhaal: in september diagnose uterus didelphys gekregen, na overleg afgesproken nog een half jaartje zelf proberen, helaas zonder succes. in maart weer aan de bel getrokken en krijg nu in juni een laparascopie en gaan ze verder kijken wat ze voor me kunnen doen. vandaag bij de verpleegkundige gyn geweest om de operatie verder door te nemen en bloed te laten prikken. en maandag naar de anesthesist. ik zou graag met jullie mee willen kletsen ik merk dat ik soms echt behoefte heb aan een uitlaat klep. mensen om me heen zeggen dat ze me begrijpen en weten wat ik doormaak, maar dat weten ze niet, zij zijn niet degene die het door maken en ze bedoelen het goed hoor, dat weet ik wel. maar soms kan ik het gewoon heel slecht hebben *zo ff een oplucht momentje* @littlesisje succes met wachten bij je fm en hopelijk goed nieuws.
Lieve meiden, Ben hier even niet geweest, maar heb ook een rare maar bijzondere week achter de rug! Afgelopen maand zijn vl zijn zaad en mijn bloed getest. Telefonisch de uitslag van semen test gehad en bleek dat vl traag zaad heeft. Mijn bloeduitslag op cyclusdag 21 was goed en zou op cyclusdag 2 van volgende cyclus ook weer bloed moeten laten prikken. Maar de volgende cyclus kwam niet, op NOD negatieve test. Vorige week zouden we naar gyn gaan om uitslagen te bespreken en plan te maken, maar op dag voor afspraak nog niet ongi en toch weer een test gedaan en die was licht positief. Op dag van de afspraak nogmaals getest op verzoek gyn, nu met CB en zie gaf aan 1-2 weken zwanger! Had het gehoopt, maar niet verwacht. Ben super gelukkig, in ronde 23 eindelijk zwanger en toch niet de MMM in (nu hopen dat het zo blijft). Dus meiden, de wonderen zijn de wereld zeker nog niet uit. Ik wens jullie heel veel sterkte en succes met onderzoeken , behandelingen en afwachten. Denk aan jullie en hou jullie in de gaten Liefs Ambie
Ambie gefeliciteerd wat super gaaf!!! Geniet ervan! Hier: fm gehad vandaag na 1,5 uur wachten op de arts. Nog geen groei dosis verhoogd naar 87,5 eh en volgende week donderdagavond terug voor weer een fm. Positief puntje heb voor t eerst in 10 jaar weer een echte menstruatie achter de rug! Dus de medicatie werkt! Nu nog een kwestie van raak schieten zei de arts vanavond zo mooi
Jen88 welkom en wat een verhaal had er nog nooit van gehoord maar goed van je dat je je hart komt luchten en goed dat je verder gaat met onderzoeken etc. Geen makkelijke keuze maar wij weten allemaal wat het is. Hoop voor je dat je snel verder komt! Ga voor je duimen
@jenn88: welkom, lucht maar lekker je hart! @Ambie80 Gefeliciteerd!! Hier lijkt het weer een langere cyclus te worden maar mijn ei kan nu wel elk moment springen denk ik. Het zou wel mooi zijn als we voor onze volgende afspraak bij de gyn ook een positieve test hebben! We vertrekken morgen op vakantie, moeten nog pakken en op kraamvisite vanavond! Ik zal alles uit de kast moeten trekken om nog even een romantisch momentje in te lassen!