Ik had gisteren toch nog een knalpowitieve ovutest, dus ik verwacht vandaag m'n ei! donderdag een fm van 14'5 gehad. volgende ronde wel over op 100mg om de cyclus te verkorten..
Hier beginnen de zenuwen wel al toe te slaan voor a.s vrijdag. Ben af en toe gewoon misselijk van de zenuwen denk dat het alleen maar erger wordt komende dagen, dus moet ff veel afleiding zoeken. Zal blij zijn als het erop zit zeg, dan kunnen we weer verder.
Hey allemaal, sorry ff poosje stil geweest van mijn kant. Lees de berichtjes wel op mijn telefoon, maar kan alleen beantwoorden via mn laptop... @Ligakoekjuh: Balen zeg! Dat zaad van jouw mannetje niet goed is. Maar wel goed genoeg om IUI in te gaan begrijp ik? Wij kunnen niets anders dan wachten tot 5 juli... Dan krijgen we uitslag van een tweede sementest. Wel erg spannend hoor, erg vervelend dat je ondertussen niets kunt. Ik ben wel begonnen met Metformine te slikken. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Liefs Syl
Dag dames! Bij al mijn onderzoekjes is er niks gevonden, moet binnenkort weer op gesprek voor uitslag progestron en hoe nu verder....zal wel verder zelf moeten proberen.. groeten!
hoi allemaal, @Syl: ja gelukkig nog genoeg om IUI te doen in aug. kan niet wachten totdat het zover is. ik ben wat minder op het forum omdat ik er niet zo veel mee bezig wil zijn dan duurt het allemaal zo lang als ik elke dag er mee bezig ben. allemaal heel veel succes !!!!! liefs ligakoekje
@ Jenn88: ik lees in je onderschrift dat je weer onder het mes moet, sterkte! @ Syl84: ik duim met je mee dat de uitslag de 5 de goed is... @ toekomstigemams: succes, ik snap dat het vervelend is als ze niks vinden en het niet lukt. Hier is het nog steeds wachten op mijn uitslag aanstaande vrijdag. Wat ze ook zeggen, we hebben de mmm ingehaald want ik had vanochtend een positieve test in handen! Nu hopen dat alles goed blijft gaan...
Heey saartje nog gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ja ik moet helaas weer onder het mes eerst nog een mri en dan een plan van aanpak maken. Maar de operatie kom ik alleen onderuit als ik zwanger mag raken in de tussen tijd. Dus wij hopen op een wonder
@ Saartje5 Ohhh wat geweldig nieuws zeg!!!! Van harte gefeliciteerd. Er nu lekker van genieten. @Ligakoekjuh Ik begrijp wat je bedoelt, ik ben ook niet vaak op het forum. Het houdt je sowieso wel continu bezig, maar je moet oppassen dat het niet je hele leven gaat beheersen. Verschrikkelijk he, dat wachten? nog een week, dan mag manlief weer een potje inleveren en volgende week vrijdag uitslag. Ik hoop zo dat er verbetering in zit. Het stoppen met roken lukt hem helaas nog niet erg goed... Is ook lastig in deze stressvolle periode, maarja het zal toch echt moeten. Ik push hem maar niet teveel meer, werkt volgensmij alleen maar averechts.