wie gaat ook naar het radboud in nijmegen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door f0rever, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    heey nien

waar ik nu het meeste last van heb is dat de ex vriendin van mijn man was 1 maand gestopt met de pil en die was direct zwanger,,, vervolgens zie ik haar vriend dus ik vraag goh is ze zwanger?? zegt hij ja ons lukt het wel direct en jullie lekker niet..... :( kon wel door de grond zakken en hem met een baksteen op zijn *** kop slaan....

maar mocht je nou in een dipje raken probeer dan hier gezellig te kletsen en wij trekken je er wel weer uit...

liefs

2. Imke0610

Imke0610 Lid

3 feb 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Wij zijn eerst in het ziekenhuis in Zevenaar onder behandeling geweest, de 1e 4 iui behandelingen hebben we daar gehad. Omdat Zevenaar een stop had van 2 maanden vanwege personeel tekort heeft een nichtje van mijn man kunnen regelen dat wij naar het Haga Ziekenhuis konden voor de 5e iui. Wij hebben geen goede ervaringen met Zevenaar en voor ivf moeten we toch overstappen dus zijn wij op zoek naar een ander ziekehuis of kliniek. We hebben een intake gehad bij Geertgen maar de menzis vergoed maar 80 procent, echt balen. Nu willen wij dus kiezen tussen Nijmegen en Utrecht dus ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen in Nijmegen.

3. Imke0610

Imke0610 Lid

3 feb 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gebeld met het radboud in nijmegen en zij vertelde mij dat ze voor ivf een wachttijd hebben van 4 a 5 maanden PFFFF das wel lang....

4. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Das klote imke kun je in radboud niet nog een paar iui?? Liefs

5. Imke0610

Imke0610 Lid

3 feb 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag weer ongi geworden en gaan dan al voor iui nr6 als er daar nog eens 5 bij komen zit ik al op 11 vind ik zelf wel heel veel....

Ik heb ook het umc gebeld en daar is de wachtlijst nihil....

6. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    :$

Dat meeeeen je niet???!!! Huh, dat is wel heel raar! Wij hebben 2 weken geleden gehoort dat ze in principe geen wachtlijst hebben. (waren toen bij de gyn. zelf op het spreekuur) en toen ik vorige maand belde voor een afspraak zeiden ze ook dat er in principe geen wachtlijst is... Had toen de secretaresse van voortplantingskunde gebeld!!!

Of bedoelen ze het hele traject misschien? Van 1e afspraak op de poli, alle uitslagen nog binnenkrijgen, gezamelijke afspraak met spuitinstructies etc. erbij? Want bij ons zou het dan vanaf de 1e afspraak nog 2 a 3 maanden kunnen duren (terwijl bij ons alles daar ip al bekend is, alleen weer een nieuw zaadonderzoek en wat verplichte dingen voor icsi).

Imke, wij hebben echt suuuupergoede ervaringen in Nijmegen!!! :) manlief gaat morgen zaadonderzoek daar doen zodat we daar over 2 weken de uitslagen van krijgen. En dan zou het voor ons nog zo'n 2 maanden waarschijnljk duren voordat we écht weer kunnen starten!

7. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Wij zijn sinds 2 weken ook "onder behandeling" in nijmegen. Hebben eerste gesprek gehad en super goed verlopen. Veel uitleg en konden alles vragen. Fijn gesprek gehad. Vandaag zouden we tussen 4 - 6 uur een telefoontje krijgen omtrent zaaduitslag maar kregen we al om half 3! Ze hebben zelfs telefonisch uitleg gegeven wat eigenlijk niet mag. Maar ze wilde ons in elk geval gerust stellen, dus dat is wel fijn natuurlijk. Nu over 2 weken terug voor een behandelplan. Hou de hoop op iui. Mijn man maakt waarschijnlijk teveel antistoffen aan die zijn zaad "aanvallen" waardoor het gaat verkleven en misvorm wordt. Door het te wassen en in een "badje met vloeistof" te doen zou dit verholpen kunnen worden en kan het waarschijnlijk door iui (of misschien zelfs wel ki) worden ingebracht. Duimen draaien dus wat het gaat worden.....

8. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Mikka wat fijn dat jullie vandaag een goede uitslag hebben gekregen!!! En hopelijk is het dus "makkelijk" te verhelpen! Spannend zeg!

9. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Mikka;
    Dat is wel een goede uitslag, fijn. Hopen inderdaad dat het met KI of IUI kan. Gelukkig hoeven jullie niet zo lang te wachten voordat je het weet. Hopelijk kunnen jullie dan ook snel starten met de behandelingen.

Imke;
    4-5 maanden wachttijd, pfff dat hoop ik niet.
    Balen van je ongi meid.

f0rever;
    Ik vind het niet normaal dat die vriend dat zo tegen jou zegt. Net alsof jij het leuk vindt dat het niet lukt. Ik hoop dat hij zich wel realiseerde dat dit erg bot was?
    Hoe is het verder met je?

Hier;
    Nog maar een week en een dag wachten tot onze eerste afspraak in Nijmegen. Spannend!!

10. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Had ook nog niet gereageerd op de anderen!

F0rever echt niet normaal inderdaad zeg! Wat een l*l!!!

Nienke het schiet dus ook voor jullie op! Spannend zeg!

11. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    @nienke: ne deze jonge man realiseert zich dat niet ook omdat ik er verder niks meer van gezegd heb en we zijn geen vrienden meer met hun ,, maar wat ik zo moeilijk vind is het om het hun te gunnen want iedereen kent het spreek woord " wat gij niet wil dat u geschiet doet dat ook een ander niet"

@ sinja: ik had op dat moment ook wel zijn hersenen willen inslaan ze waren toevallig die straat aan het verbouwen..

Hoe gaat het verder met iedereen?

Liefs

12. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Hoe is het meiden?

Nienke hoe was de eerste afspraak?

Mikka wanneer moet jij weer?

Wij horen dinsdag of we weer kunnen starten... spannend!!

13. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi sinja :) spannend!!! kijk je er al naar uit ?

liefs

14. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Sinja; Spannend hoor!

Wij hebben een hele fijne eerste afspraak gehad. De gyn was erg aardig. Er werd meteen een uitstrijkje gemaakt en een echo. En bij mijn vriend keek ze of hij spataders had, dit kon ze niet met zekerheid uitsluiten dus moet hij naar de uroloog. Ook wordt er nog opnieuw zaadonderzoek gedaan. Verder beide bloed geprikt op Hepatitis B en C en HIV (moet schijnbaar altijd voordat je begint met IVF/ICSI).
    Nu horen we over 3 weken telefonisch de uitslagen van het bloed en het uitstrijkje. Hopelijk hebben we dan ook de afspraak bij de uroloog binnen want dan levert mijn vriend meteen zijn zaad in, anders moeten we twee keer daarheen (kon donderdag helaas niet meteen). Verder hebben we er allebei een erg goed gevoel over. Als alle onderzoeken en uitslagen binnen zijn kunnen wij starten met de IVF/ICSI. Tenzij de uroloog een spatader vindt en deze wil opereren, maar dat zien we dan wel.
    Er is in ieders geval geen wachtlijst werd ons verteld.

Hoe is het met de rest van de meiden?

15. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Hoi :D

Ja en nee... aan de ene kant zou ik het liefste vandaag alweer beginnen... kan niet wachten!
    Aan de andere kant.... weet ik nu wat me te wachten staat allemaal... en weet ik dat ik zodra ik start geen 'rust' (in mijn hoofd) meer heb tot dat er een 2e is (hopelijk) terwijl we nu nog zo van ons meisje genieten! Wil die 'geluksbel' nog niet verstoren zeg maar.

Maar nu weer zo'n moment dat ik niet kan wachten! Maar vind het wel heel spannend om de uitslagen te horen! Mijn vriend is ook nog geopereerd aan spataderen in zijn bal net na de 2e icsi. Die ingreep stond al gepland toen we nog bezig waren in de mmm. Gelukkig werd ik toen zwanger en was de druk minder groot. Maar ben wel benieuwd of dat nog resultaat heeft op zijn zwemmers!

Hoe is het met jou???

16. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Fijn dat de afspraak goed is gegaan Nienke!!

Mijn vriend had heel veel spataderen maar aangezien het zaad zó slecht en weinig was zou het toch niet veel uitmaken. Maar omdat er op een gegeven moment géén zaad was toch maar het uroloog-traject ingegaan. Toen na lang twijfelen en overleg met de gyn, toch besloten ondertussen met poging 2 te starten en die pakte voor ons toen dus onverwachts goed uit.

Wel spannend allemaal voor jullie ook! Hopelijk kunnen jullie snel beginnen!! :) En fijn dat jullie er een goed gevoel over hebben.

17. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Even up!

Wij hebben 18 okt. de GA. Weer verplicht ;) Daarna mogen we ons aanmelden (ga de pil slikken zodat ik me iig nog voor de winterstop kan aanmelden en in nov. kan starten met spuiten!)

Hoe is het verder met iedereen? wie weet nog meer mensen die binnekort de GA hebben?

18. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    f0rever zie nu toevallig je onderschrift! GEFELICITEERD! Geweldig voor jullie! Zie ook dat je morgen een echo hebt! Spannend!

19. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    f0rever gefeliciteerd!!! Helemaal super!

Sinja; Wat is de GA? Misschien een hele domme vraag en het zal wel logisch zijn maar ik weet het even niet :)

Hier alles rustig. Mijn mannetje moet 17 oktober naar de uroloog dus dat moeten we afwachten. Dan ook opnieuw zaadonderzoek doen. Morgen belt de fert. arts ons voor de uitslagen van het uitstrijkje en bloedonderzoek.
    We zijn net terug van 2 heerlijke weken vakantie in Italië. Dus nu even bijkomen van de reis.

20. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde graag mijn ervaring met Radboud met jullie delen.
    Na 2 jaar, zie onderschrift, 2e IVF zijn we zwanger van ons 2e kindje!
    We hebben de artsen en al ander personeel als zeer ervaren, vriendelijk en begaan ervaren en je kon alles vragen en niets was teveel. We hadden juni onze 1e IVF en onlangs de 2e, uiteindelijk dan toch best snel gegaan. Hiermee wil ik dan ook jullie en een ieder die nog midden in de MMM zit/ten, heel veel sterkte en succes wensen op weg naar een wondertje!

Deel Deze Pagina