Hoi Meiden, Vraagje ik heb 5 september mijn pregnyl spuit gezet en zondag 11 september 2 verse tp gekregen (4 dagen oud)... ik heb zaterdag 17 september een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief, nu heb ik er weer en gedaan en deze is positief... zou ik nu dan toch zwanger zijn na 4 ivf? alvast bedankt voor je antwoorden!
Hai Sandra, Ik durf geen volmondig ja te zeggen maar het lijkt er wel op. Het kan zijn dat er op de 17de nog niet voldoende hcg hormonen in je urine zaten en nu wel! Ik hoop voor je dat het zo mag zijn zijn, je hebt al zo een zwaar traject achter de rug, ik duim voor je!! Mary
Het lijkt er zeer zeker op, en hoop van harte van wel! Een test die eerst negatief is, en vervolgens positief wordt, kan alleen maar hoop geven. Spannend meid!!!
Ik zeg: die is hartstikke positief! Gefeliciteerd! Je kan voor de zekerheid nog HCG laten prikken.... om het zeker te weten.
Dankjewel! nou heb ik afgelopen nacht veel pijn gehad aan mn maag en speelde mn darmen op en heel af en toe krampjes in mn buik en ook nog eens oud bloed verloren.... heb nog een test gedaan en die is hetzelfde als gisteren. weten jullie waar dat bloed vandaan komt?
Sandra, allereerst van harte gefeliciteerd! Ook ik weet net dat ik zwanger ben van IVF 2! Oud bloed duidt over het algemeen op (oud) innestelingsbloed, meestal geen reden om je zorgen over te hoeven maken. Mijn arts zei wel eens dat hij bij beginnende zwangerschappen vaker (oud) bloedverlies zag en meestal niets is om je druk over te maken. Hopelijk is dit dus voor jou ook gewoon een gezonde, doorgaande zwangerschap! Geniet ervan!