Hoi allemaal, Wij hebben een heerlijk ventje rondlopen van 1,5 jaar! We zouden erg graag nog een tweede willen, en zijn daarom hard aan het "klussen" geslagen. Toch ben ik erg ongeduldig merk ik. Op de eerste hebben we meer dan twee jaar moeten wachten door erg lange en onregelmatige cycli en een miskraam. Mijn cycli zijn na de bevalling gelukkig wel weer aardig regelmatig (gemiddeld 33 dagen). Toch merk ik dat ik het moeilijk vind om alles los te laten. Dan lees ik opeens weer ergens dat als je 35 wordt, dat je dan nog maar 10% kans hebt om elke maand zwanger te worden (ipv 20). En dan denk....oh neeeeeej, het gaat noooooit meer lukken om zwanger te worden. Ik word er best een beetje down van merk ik. En dan denk ik weer: stel je niet aan! Je ehbt een geweldig ventje rondlopen! Geniet daar dan lekker van! En zo lang ben je toch nog helemaal niet bezig! (2 maanden). En toch.....ik voel me erg onzeker. Ik zie weer opeens allemaal zwangeren rond mij en moet collega's met een welgemeende glimlach feliciteren met hun zwangerschap.....! Pfff.....ben ik de enige die er zo'n last van heeft? Groetjes! w8en
Hallo, misschien een leuke tip.. we hebben een leuk groepje al hier, van 35+ers, die en bezig zijn met zwanger worden, zwanger zijn, en of net bevallen zijn.. heel gezellig! Misschien is het makkelijk je daar bij te voegen? Dan heb je iig de zelfde leeftijds categorie!
Oja... linkie http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/369410-wie-meer-35-deel-4-a-493.html