Rotlichaam *snik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Druif, 29 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Ook al geplaats onder: Wanneer testten jullie bij onregelmatige cyclus?

Haj meiden,

ik kon me niet langer inhouden; heb vanochtend getest. (Na 30 dagen). En ja hoor, negatief dus.

Ik had er natuurlijk rekening gehouden, dus de teleurstelling is niet heel groot. Veel erger vind ik het dat mijn lichaam me zo voor de gek houdt en niet helemaal normaal functioneert. Ik voel me er bijna een beetje schuldig over. Maakt dat jullie ook zo verdrietig?

Manlief kan zich er weinig bij voorstellen. Jammer, want daarmee mis ik een begripvol iemand in de buurt.

Snik. Even diep ademhalen en dan maar hopen dar de duivels snel komen. Kunnen we tenminste naar de volgende ronde.

Liefs en succes allemaal!

2. Niet meer actief

Aaahw, wat vervelend, Druif! *hug*

Ik wilde toevallig iets soortgelijks posten, dus zal geen nieuw topic openen. Vandaag de uitslag gekregen van het bloedonderzoek, negatief. Had het ook wel ergens verwacht, maar ben tóch teleurgesteld. Dat vervelende ontpillen heeft me veel onzekerheid bezorgd gehad.
    En hier idem, mn vent snapt het ook niet dat ik nu beetje minder goeie zin heb.

Ik ga samen met jou meewachten op die duivelse duivels.

Succes!

3. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Ja meiden, dat is balen... Geen zekerheid over wat de toekomst gaat brengen, niet die zo gewenste positieve test... Tegen beter weten in heb je meestal toch hoop. Dus toch confronterend als het dan niet zo blijkt te zijn.

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Helaas weet ik maar al te goed hoe jullie je voelen...
    Ik heb/had ook een onreglematige cyclus (zie topic van onregelmatige cyclus naar regelmatige cyclus)....dussss ladies ik weet dat het moeilijk is maar hou vol...ooit komt onze dag!

Hierbij een hele dikke knuffel van mij

5. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Druif (en de andere meiden)

Ik leef met je/jullie mee.
    De eerste ronde was ik ook heel erg teleurgesteld.
    Je weet wel de kans dat het raak is niet zo groot is, maar je gevoel zegt heel wat anders. Je hoopt zo dat het raak is. Nu zitten we in de tweede ronde en probeer ik gewoon af te wachten, maar jeetje wat is dat moeilijk. (understatement van het jaar!)

Iedereen heel veel succes en ik zal voor jullie duimen!

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hey meiden,

zit ook bij jullie in het schuitje. het zaterdag mijn eerste negatieve test gehad. (ga komende dagen nog een keer testen want heb denk ik te vroeg getest) Maar ik was ook best wel van slag. Ging er helemaal vanuit dat ik zwanger was nou ja niet dus!! Ik ben toen daarna boodschappen gaan halen en dan zie je alleen maar vrouwen met een dikke buik of met baby's!! erg vervelend allemaal!!
    maar onze tijd komt nog wel!!!

7. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik duim me suf voor jullie allemaal.

moeilijk voor te stellen om een onregelmatige cyclus te hebben. maar geloof me eens komt die dag met dat tweede streepje of roze stipje ;)

8. Franca

Franca Lid

19 jul 2006
    65
    0
    0
    drogiste
    Noord-Brabant
    Allebei veel sterkte!

Liefs Franca

Deel Deze Pagina