Wij gaan ook voor een zwangerschap in 2006, in februari ben ik gestopt met de pil.. Wij "klussen" wanneer we zin hebben, ik hou wel mn temperatuur bij, maar verder zien we wel wanneer het komt, we hopen uiteraard wel dat dat snel is... Groetjes, Jorietje
Ook wij hopen nog op een zwangerschap in 2006... ondertussen 13 maanden bezig (althans met de pil gestopt), maar pas in ronde 3 en dus bij de gyn aanbeland... Chrizzzy
Ik ben eind december 2005 met de pil gestopt en dus bezig vanaf januari 2006. Helaas nog nog zonder gewenst resultaat maar we geven de moed niet op! Groetjes Mona
Ik ben begin dit jaar gestopt met de pil. In de hoop toch ook wel snel zwanger te worden, liefst 2006 natuurlijk. Maar tot op heden nog niets. Vind het wel lang duren, maar er staat gemiddeld een half jaar tot een jaar voor. Dus valt het bij mij nog wel mee. Maar ja, als je zo graag wilt duurt het altijd lang Zeker de tijd vanaf de eisprong duurt altijd zoooo lang........!
Hoi, Wij hopen ook op een zwangerschap in 2006. Na veel tegenslagen kunnen we dit wel gebruiken. Het zou zo´n mooi cadeau zijn. We werken er hard aan, maar ja ik vind het nogal een gok hoor. Het is net een roulette. fran
hoi hoi Ik ben februari 06 gestopt met de pil En hoop dat hetnog wel in 2006 gaat lukken hoor We doen ons best succes allemaal
Ik ben pas begin deze maand gestopt met de pil... Maar toch hoop en duimik wel dat we dot jaar nog zwanger mogen worden. Wle ben ik realistisch genoeg om te denken dat het allemaal heel soepel en gladjes zal verlopen... Maarja hoop doet leven toch...
Hoi, Ik wil zo graag zwanger worden in 2006!! Ik ben nov. 2005 gestopt met de pil en vanaf december 2005 zijn we ervoor gegaan, en jawel, ronde 1: zwanger! Geweldig voor ons, maar helaas eindigde de zwangerschap in een miskraam/curretage met 11 weken.... Nu zit ik weer in de 4e ronde na de curretage, dus ik hoop dat het snel raak is! En dat gun ik iedereen zo van harte.....ik wilde dat ik het erin kon stralen bij jullie
Zeker ! Die tijd is het ergst!!! Gelukkig kan ik die periode deze ronde "uitzitten' op Rhodos..... heb ik tenminste wat afleiding !! (ik heb mn ei net voor mn vakantie en rond mn NOD zijn we weer terug)
Hoi hoi, Ik denk dat iedereen hier wel hoopt op een zwangerschap in 2006. Of je nu lang of kort bezig bent. (zelf vanaf april, dus nog niet heel lang) Maar inderdaad, als ik bij sommige meiden zie hoe lang ze al bezig zijn, hoop ik dat dat bij mij niet het geval is. (ow, dat klinkt best lullig, maar bedoel ik natuurlijk niet zo) Dus voor iedereen hier nog 4 heel vruchtbare maanden toegewenst! Liefs Olga
hoi allemaal!! Wat leuk, zo ontzettend veel reacties. Ik kan alleen maar 's avonds hier lezen ivm werk overdag en ga zo eerst eens alles rustig lezen. groetjes me31
Hoi hoi, ik moet zeggen dat ik het wel fijn vind om te lezen dat er echt nog meer dames in hetzelfde schuitje zitten als ik. Sommige zijn nog niet zo lang bezig en anderen (net als wij) al wat langer. We zijn nu denk ik zo'n 3 jaar bezig, maar wel met tussenpozen omdat er ook tijden tussen zaten dat het echt niet uitkwam bv ivm net een nieuwe baan of een tijdelijke financiele dip. Maar goed, nu gaan er weer een aantal maanden voor en ik kan soms best weleens teleurgesteld raken; het lijkt wel alsof iedereen om me heen maar "gewoon" zwanger wordt (kan wel aandelen aanschaffen in geboortekaartjes etc. grinnnn) behalve ik. En de ene maand denk ik, ach geeft niet, op naar de volgende. Maar dan de volgende maand en ggrrrr weer niks. En dan dat klussen, het zou leuk moeten zijn en dat is het ook meestal wel, maar het wordt af en toe ook wel een beetje dwangmatig, hebben jullie dat ook? Zo van, we moeten weer? In ieder geval, heel veel succes voor iedereen en ik hoop dat we voor het einde van dit jaar allemaal een positieve test mogen doen !! liefs, me31
Mona, Ik heb het de volgende ronde ook. Net voor we op vakantie gaan, m'n eitje. Dus de tijd is dan wat makkelijkekr door te komen. Tegen de tijd dat we weer thuis zijn, kan ik evt. testen. Dus gaat de tijd wel lekker snel.
Ik wil ook heeeeeeeel graag nog in 2006. Wilde eigenlijk 2005 al..... Zit nu in ronde 12. Hopelijk gaat het ons snel lukken!
Ook ik wil nu dolgraag een kleine, we zitten in de 5e ronde en hoop dat het voor eind 2006 nog zal lukken
ik ben in januari 06 gestopt, met flinke ontpillingsverschijnselen: 2 x primolut, naar gyn..zeer onregelmatig, door onbekende redenen... dit is inmiddels ronde 6 maand 7..ik hoop dat het ons nog lukt in 2006... afwachten maar..zucht bengel
hoi meiden wat een reacties ik blijf ze mee lezen maar ik denk dat iedereen het wel wil in 2006 zwanger raken en daar gaan we dan ook voor toch meiden? ik hoop voor iedereen dat het lukt ben benieuwd groetjes
Hoihoi, Wij zijn 8 jaar bezig voor de 2de.. Nu ben ik in juli begonnen met Clomid (2x 50 mg p/d) en ik hoop ook dit jaar zwanger te mogen afsluiten!! Heel veel succes!! Groetjes,Alida