dat is ook wel zo......maar hier kan iemand echt leip van worden...hahahahaha......ik heb liever het bloed dan dat ik nog een paar dagen zo in onzekerheid moet zitten. denk dat ik als ik maandag nog steeds niet *** ben dat ik de huisarts maar eens aan de oren ga trekken.
ohw die, ja die heb ik ook.. heb nu ook die met een pipetje besteld.. je weet maar nooit wanneer ze van pas komen! en wat jij heb, heb ik ook! ik wil liever nu óf ongesteld worden óf een positieve test. die onzekerheid is echt onzettend balen!
Ja.... en wij zijn niet de enige die zo erover denken......heb mijn man net het nieuws moeten vertellen dat het negatief was. en ik heb geen idee of het zou kunnen dat ik misschien te vroeg getest heb.
hey meiden ik kan als het goed is morgen testen als de duivels er dan nog niet zijn...maar ik denk dat ik toch pas vrijdag test. Het is dan toch net een dagje later. En ik wil deze maand nu dan toch eindelijk een positieve test in handen hebbe. dus duimen maar! iedereen succes hoor, ik duim ook voor jullie. liefs
Goedemorgen dames balen zeg dat iedereen toch negatief test als ze overtijd zijn... word nu dus maar wachten tot die verdomde komen... maar wanneer? stond vanmorgen op met een flink rotgevoel in mijn buik, maar die ... die zijn er nu nog niet mijn vriend baalde al behoorlijk... had gehoopt dat het eindelijk zover was, moet ik hm 2 keer in 2 dagen bellen dat de test NEGATIEF was... mijn amnnetje helemaal overstuur zielig hoor hoop dat als de er over een paar dagen nog niet zijn, ik hem blij kan maken met GOED nieuws, en hem een positieve test cadeau kan geven... Meiden mijn duimen draaien overuren ook voor jullie groetjes
Voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd! De meiden die nog in spanning zitten veel succes en blijven hopen. Voor iedereen die ongi is (net als ik) op voor de volgende ronde en hopen dat het dan raak is.
Domme vraag misschien....maar wanneer is een test te vroeg en wannneer te laat? Ik heb getest toen ik 6 dagen overtijd was. maar ik zie in sommige berichten dat er later nog eens getest word. hoe moet ik dit begrijpen? Is het mogelijk dat je test dan pas na een week of later overtijd HCG opmerkt? Wanneer kun je dan het beste weer testen? en wanneer kan je zeggen dat het testen niets meer uit maakt?
ik weet het ook niet, ik wacht nu zoiezo tot het weekend, zij de duivels er dan nog niet doe ik misschien og een test en anders wacht ik denk ik tot maandag... snap er ook niks meer van. als ik echt mijn cycles van 39 dagen aan moet houden zou dt komen op 19 maart, dus dat zou maandag zijn... denk dat ik dus maar ff wacht tot maandag. had vanmorgen behoorlijk buikpijn middein de buik, zou dit beteken dat de duivels komen of kan dit ook komen doordat ik een hele moeilijke stoelgang heb (ene keer diarree andere keer kan ik niet ontlasten)? voel het nu onder mijn borsten
Kan iemand me vertellen hoe ik dit moet bekijken: 29 december tot 2 februari cyclus gehad. dan zitten er 34 dagen tussen, als ik goed gerekend heb. moet ik die 29 december en die 2 februari ook meetellen.......gyn heeft het me uit gelgd maar weet het ff niet meer. Alvast bedankt