Wij gaan volgend weekend naar de Belgische Ardennen. Drie dagen even lekker uitrusten. Verder van de zomer blijven we waarschijnlijk thuis. Dan werken totaan december en dan naar BALI! Het eiland waar we zijn getrouwd weer opzoeken. Heb er nu al gigantisch veel zin in. We hebben afgelopen december overgeslagen, dus het wordt weer hoog tijd om te gaan! Marian
kom net terug van een week rome! wat was dat fantastisch zeg!! super eten, vriendelijke mensen, 32 graden, een groot openlucht museum! de moeite waard! ik krijg pas weer in de herfst vakantie, dan gaan we de puntjes op de i zetten wat onze verbouwing betreft. (complete renovatie en aanbouw start sept) liefs elfje
eerst 3 daagjes disney, met mijn ouders, zussen, neefje, oma en mijn man natuurlijk. En daarna 2 weken rondtoeren door Great Britain met de camper!!
Ik heb de laatste drie weken van augustus vakantie, dan gaan wij met de auto naar een camping in Kroatie (Istrie). Het is daar echt waanzinnig mooi! Ik heb er veel zin in! Groetjes Senna
We komen net teurg van onze zomer vakantie haha lekker vroeg. We zijn lekker in Denemarken geweest. Het is een perfect land om uit te rusten. En voor de mensen als ik die misselijk worden van geuren een ideaal land want alles is lekker afgelegen. Beter dan de etensgeuren aan de costa brava. haha haha haha
Wij gaan 2 weken kamperen in Normandie. 29 juli gaan we weg!! Heerlijk Het weekend van 8 juli gaan we ook 3 daagjes in nl kamperen als het mooi weer is. Verder als blijkt dat een weekend mooi weer geeft, dan gooien we op donderdagavond de tentzooi in de auto, zodat we vrijdag na het werk lekker 2 nachtjes kunnen gaan kamperen. Ergens in nl op een boeren camping is altijd wel plaats.
Hey dat is leuk! Dat hebben wij afgelopen mei nog gedaan! Maar in een pretpark lopen met een berg kinderen én een dikke buik een paar dagen achter elkaar is ook niet zo'n goed idee kwam ik achter Nou ik ook zeg, ik wilde zoooooooooooooooooooooo graag nog even lekker saampjes op vakantie voor de kleine zou komen, maar het is er niet van gekomen en nu vind mijn wederhelft dat ik te ver ben om nog te gaan... (hij is als de dood dat zijn kind zich in het buitenland aankondigd )
We zijn van 7 augustus tot 27 augustus vrij, en gaan daarin 3 dagen naar eurodisney en verder gewoon wat daagjes weg, en als het mooi weer is lekker nog een paar daagjes met de motor en het tentje mee.