Nieuwe bovenbuurman draait elke middag hard muziek

Discussie in 'De lounge' gestart door linda84, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik ben benieuwd wat jullie met zo`n situatie zouden doen. Mischien ben ik een zeur maar ik erger me er zooooo aan.
    Iedere middag als onze bovenbuurman uit zijn werk komt gaat er een uur lang knal hard muziek aan. Hij is DJ maar heeft ie dan geen koptelefoon. Ik vind het zeeeeer irritant dat ik mijn eign radio of tv amper hoor door die herrie. Mischien zijn het opspelende hormonen maar mijn haren gaan overeind staan !
    Ik heb het vorige week al tegen zijn vriendin gezegt dat het echt minder hard moet wat dat het hier zoo doordreunt en wij amper de tv of radio kunnen verstaan. Ze zei oh ik zeg er gelijk wat van tegen hem. Maar volgends mij heeft het weinig uit gehaald. Wil eigenlijk niet zo`n zeur zijn die er weer wat van zegt.

Zoooo sorry voor mijn geklaag maar moest het even kwijt.

2. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Helaas herken ik het. Maar mijn ovenbuurman doet et niet echt op vast tijden. :)
    Nu mag hij van mij nog even zijn gang gaan. Maar strakjes als mijn beebje er is dan ga ik er toch wat van zeggen mocht het echt te bont worden. En ja wil dat niet helpen kan ik altijd nog met de woningbouw bellen of als laatste red middel de politie.

3. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hier de onderbuurman en dat hoor je net zo goed als je bovenburen :) hij woont hier nu een maandje of 2 en de eerste week was het al raak , nachtenlang loeiharde muziek en in eerste instantie dacht ik nog dat hij een housewarming hield of zo maar hij zit volgens mij in de midlifecrisis ( hij is rond de 50 volgens mij ) Ik heb na een week of twee herrie een briefje bij hem in de bus geduwd dat niet iedereen snachts gecharmeerd is van bob marley en andre hazes , en nog een keer of 2 muziek gehoord maar om 23.00 uur hield alles op ... succes het is idd heel irritant !!

4. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ohh vervelend he die dingen!! Ik had onderburen die hun homecinema set tegen plafond hadden gemonteerd grrr.. ben op gegeven moment naar beneden gegaan en gevraagd of ze even mee wilden lopen en luisteren hoe het bij mij klonk... dat heeft geholpen..! Je moet er allemaal wonen en ondanks dat ik vind dat je in je eigen huis lekker moet kunnen leven vind ik ook dat iedereen rekening moet houden met elkaar, zeker in flats!!! succes!

5. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Ik heb jaren terug in een flat gewoond met 3 van dat soort gasten boven en onder me, en allemaal om verschillende tijden die k**muziek aan. Ik draaide echt helemaal door. Mijn vader heeft me wel eens midden in de nacht opgehaald en toe zei hij: "Jeetje het lijkt hier wel een disco". Dus ik begrijp je maar al te goed. Ik werd ook bedreigd door ze en durfde de politie er niet bij te halen. Ik wil je daarom de tip geven, hoewel het misschien niet zo zou moeten hoeven, maar praat niet te veel met ze en dien gewoon een anonieme tip in bij de politie zodra er overlast is. Laat ze lekker in de waan wie er over ze heeft geklaagd. Met een burenruzie schiet je helemaal niets op en zulke mensen valt niet mee te praten. Sterkte ermee iig, het is erg vervelend. PS: Ik ben destijds verhuisd na 3 jaar daar gewoond te hebben. Dat was de beste zet die ik kon doen. Daarna kreeg ik rust in mn hoofd. Ik hoop voor jou dat het niet zover hoeft te komen iig. Liefs Linda

6. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hier helaas ook van die herrie schoppers. De buren (buurmeisje) draait elke dag als ze uit school komt knetter harde muziek. Heb haar er al een keer op aan kunnen spreken, nu doet ze de deur niet open als ik aan bel. Ze heeft onze zoon al heel veel keren wakker gemaakt met haar herrie.
    Helaas trekt zei er zich maar heel weinig van aan.

Als de 2de er straks is heeft ze toch echt een grote uitdaging als ze door blijft gaan met die herrie. En dat heb ik haar toen ook heel duidelijk verteld.

Deel Deze Pagina