Wie gaf/geeft kruidvatflesvoeding?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Vera, 19 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik gaf bij mijn zoontje Similac. Kon toen onze supermarkt stopte een aantal blikken nr 1 goedkoop kopen en zo er bij gebleven, omdat hij het er goed op deed. Nu is dat bijna het goedkoopste merk en nr 2 is vaak voor 6 euro per blik (soms nog minder) in de aanbieding.
    Nu heb ik eens gekeken naar kruidvat eigen merk en dat is het allergoedkoopst. Scheelt omgerekend 20 cent (per kilo, heb naar de kiloprijs gekeken omdat in een pak kruidvat 100 gram minder zit), maar toch... en het is gewoon wegwerpverpakking, terwijl Similac in grote blikken zit.
    Weet iemand of kruidvat nr 2 ook wel eens in de aanbieding is? En hoeveel het dan kost? En hoe bevalt het?

2. bouchere

bouchere Niet meer actief

het is wel eens in de aanbieding,de laatste keer was het geloof ik voor
    4,50 (hang me er niet helemaal aan op hoor,kan paar centen schelen)
    ik ben er nog niet aan toe,heb nog 2 pakken nr 1 staan.
    en dan gaan ik over naar nr 2.
    ik heb alle drie de kids kruidvat voeding gegeven,en ze deden/doen het er goed op.

groetjes

diana

3. lisanne1204

lisanne1204 Actief lid

19 jul 2008
    243
    5
    18
    Vrouw
    heb ook altijd kruidvatvoeding gegeven voor dat ik verhuisde naar duitsland en ze deed het er goed op :D

4. Kimmy83

Kimmy83 Lid

27 jun 2007
    92
    0
    0
    Hier heel tevreden over de kruidvat voeding. Nr. 1 is nooit op de reclame, maar de nr. 2 vrij regelmatig en dat kan dan al gauw soms een euro per pak schelen, toch maar weer mooi meegenomen!

5. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    ik gebruik het nu ook nr 2 is ongeveer 5 euro in de reclame. maar er zit wel minder in het pak dan bv friso. scheelt 50 gram geloof ik.

6. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    hier ook kruidvat voeding.

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier ook (nog), bevalt prima nooit geen klachten gehad. :) ;)

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Mijn meisje reageerde helemaal niet goed op Kruidvatvoeding, erge krampjes en veel huilen. Ik gebruik nu Bonbebe en daar doet ze het prima op. Natuurlijk is het per kind verschillend, maar ik hoor ook vaak dat die Kruidvatvoeding is uitverkocht en dat lijkt me wel onhandig.

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Gewoon altijd n pak extra achter de hand hebben. ;)

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ja Patroeschka maar als het dan nog een week duurt voordag het er weer is, is dat pak ook leeg.
    Ookal kocht ik er 4 en keek ik als ik ernog 2 had,dan nog had ik er problemen mee.
    Dus nee dank je voor mij niet meer.

OVerigens deed ons meisje het er wel goed op, dat wel.

11. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Helemaal goed bevallen deze voeding, en ik grijp hier nooit mis altijd op voorraad.

Liek

12. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    De eerste 6 maanden hadden wij Nutrilon, maar toen ze overging op opvolgmelk heb ik de overstap gemaakt naar Kruidvat-voeding. Scheelt zoveel in prijs. En Hannah reageerde er goed op. Het enige nadeel aan de voding vind ik dat het soms wat klonterig is...
    Heb ook altijd een pak extra in huis want de vakken zij inderdaad weleens leeg...
    In de aanbieding 5 euro, anders 6 euro (de standaard-variant dan)

13. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Hier ook kruidvat voeding. Geen klachten hij doet het er goed op.

Deel Deze Pagina