Nav mn andere vraag: kan dit jurkje voor een bruiloft? Weet ik echt niet wat een leuk jurkje is voor een bruiloft.. Ik draag nooit jurkjes maar wil er wel 1 aan naar de bruiloft. Mn man draagt een zwart pak met een witte blouse.
Steps heeft altijd leuke jurkjes voor een bruiloft. Ik had deze aan naar de bruiloft van m'n beste vriendin vorige zomer, ook van Steps
Nafnaf heeft ook vaak jurkjes voor bruiloften. Ik weet alleen niet zeker of ze ook in Nederland zitten. Nouvelle collection printemps été 2015 | NAF NAF
Ik heb dit jurkje van het weekend gekocht. MET PRINT MOUWLOZE JURK - Only En volgende maand hebben wij een bruiloft en is dit mijn jurk: https://www.zalando.nl/dorothy-perkins-cocktailjurk-navy-dp521c0ep-k11.html
Steps is een echte aanrader. Ik heb daar tot nu toe al mijn bruiloftsjurkjes gehaald. Je vind overigens ook genoeg op MP, mijn vriendin haalt daar altijd enorm leuke steps-jurkjes.
Mooiii!! Deze ( of zoiets ) hebben ze nu ook in een lange versie bij Steps. Wellicht is het nog een optie om op topvintage.nl te kijken, behalve swing dresses hebben ze daar ook nog een heleboel andere mooie, elegante jurkjes.
Kijk eens op de site van de wehkamp, heel veel keus. Als je iets low budget zoek omdat je het verder nooit draagt vind ik deze wel leuk C&A jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl C&A jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl Met een mooie armband en een paar mooie pumps En een wat duurdere maar die vind ik zelf heeeeel mooi Steps jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl
Kijk is op V&D en dan de jurkjes van Jane Norman. Vaak mooie jurkjes voor een leuk prijsje. V&D - Vroom & Dreesmann | www.vd.nl Je warenhuis thuis | mode, wonen, reizen, aanbiedingen, acties en folder
idd bij de steps naar binnen! Ik heb er ook een super jurkje gescoord Heb helaas nog geen foto. Edit: Steps scuba jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl Deze heb ik. En met een mooie zwarte pump en eventueel een vestje absoluut chique.
Jurk blauw - Miss Etam Jurk print crème - Miss Etam Jurk koraal - Miss Etam De onderste lijkt erg op die van Chiggy. Als je toevallig maat 44 hebt heb je hem voor 10 euro. Mooi jasje erop, leuke pumps erbij. Mooie sieraden en klaar.
Weet je, het belangrijkst is dat het een mooi stofje is en de jurk mooi valt. En dat hoeft niet duur te zijn. Ik had bij de bruiloft van mn beste vriendin een jurkje van de C&A aan van 30,- , maar het zag er heel sjiek uit! Helaas geen foto bij de hand...
Ik vraag me af, draagt iedereen serieus jurkjes naar een bruiloft? Mij niet gezien hoor! Gewoon een mooie broek met een tuniek (soms een jasje erop) en klaar