Wie gebruikt beaba babycook solo?

Discussie in 'Voeding' gestart door piccolina, 1 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ja, ik heb vanaf het begin baby gewoon met ons mee laten eten, had echt geen tijd om ook nog eens apart voor baby te koken, gadgets of geen gadgets. En gestoomde groente eten we nu nog steeds! Veel lekkerder!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier net zo. Ik heb pannen, een weegschaal en een staafmixer en dat is genoeg :) Bakjes van de Xenos, 4 voor 1.99, netjes stapelbaar in de vriezer.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

De eerste tijd eet je kind helemaal niet po dezelfde tijd als jij, maar vaak halverwege de middag al, omdat het eind van de dag veel te moe is om nog te eten. Caitlyn eet hier nog steeds uiterlijk half 5, daarna gaat gewoon niet meer.
    Tegen de tijd dat ze onze tijd eet, zal ze gewoon met de pot mee-eten :)

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier een stoomkoker van de Zeeman €9,- en staafmixer van de action €9,- gebruik ze sinds de middelste groentes ging eten en vind het ideaal! Heb er nog heel veel plezier van (2 jaar later dus). Stoomkoker gebruik ik nu ook vaak gewoon voor ons eten: water er in, groentes er in, stekker in het stopcontact, timer instellen en schakelt zichzelf zo weer uit na het aflopen van de tijd. Zie zelf de meerwaarde van zo'n apparaat dus niet ;) Kleine bakjes heb ik gekocht bij de Blokker.. Kostten ook eigenlijk bijna niets.

5. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik heb ook die stoomkoker, ideaal!
    En hier gingen ze vanaf een jaar of 1 gewoon al met de pot mee eten. Dan hoefde ik echt niet meer apart te koken.
    En TS, eten koken duurt echt geen uren hoor. Kan je ook doen als je baby slaapt en het dan in de koelkast zetten.
    Even au bain marie opwarmen en je hebt een heerlijk prakje...
    Ik vind zo'n ding zonde van m'n geld, maar 't ziet er wel leuk uit en is dan erg verleidelijk! ;)

6. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik vind het ook wel gek dat je de babycook apart gaat opzetten, op hetzelfde moment als jullie eten. Dat kan je dan toch meteen samen doen?

Ik ben zo'n babycookfan omdat mijn dochter 's middags warm eet en wij pas 's avonds. Uit de pot eten zit er dus niet in, en dan is dat ding ideaal.

7. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    ik vind het niet gek want ik eet graag met zout kruiden en lekkere eten zonder rekening te houden met de baby...
    als ik het in een pot moet koken dan kan ik geen kruiden en geen zout gebruiken. geen knoflook geen ui etc. Of moet pas later toevoegen en vind het niet lekker.

Ik vroeg ook eigenlijk niet of beaba wat is- ik wilde het al zoiezo kopen want vind het onwijs handig ook die bewaarpotjes die gelijk je kunt opwarmer erin... wilde meer weten welke accessoires nuttig zijn en welke niet...

Ik heb dus gekocht
    Beaba solo pastel blue 128 euro. vind netjes.
    + rijstkoker 8 euro
    + bewaarpotjes 150 en 300ml 3 stuks 18 euro
    de rest vond ik inderdaad niet nodig

Bedankt voor tips

Deel Deze Pagina