Hey heb test van hier besteld en ik weet niet wat ik ervan moet denken. Allereest moet ik zowat een pincet nemen om de test uberhaupt te kunnen doen hihi en ik weet niet waarom maar heb het idee dat ze niet echt duidelijk zijn...het enige wat ik nl zag was een roze penstip op de plaats van de testlijn wie heeft er ervaring mee? bedankt vast
ohh jah ps: mijn nod was eigenlijk 17 okt...maar heb een bloeding gehad 1-2 okt dus vandaar dat mijn banner op 26 okt staat
Hi steffie1980, Ik heb ookde ovulatie- en zwangerschapstesten van Matcare, maar ik weet niet of het ok "dipsticks" zijn. Het zijn gewoon de meest simpele testen die er bestaan volgens mij. Slecht een heel dun stripje met een blauw of groen gedeelte waar je test moet vasthouden. (zie foto in mn album) Ik ben er wel tevreden over (nog geen postieve in handen gehad helaas), ik zie wel gewoon een streepje als ik de test heb gedaan! Mischien heb je net een test gehad die niet helmaal goed is ofzo? Ik zal gewoon een nieuwe proberen! Liefs Malina
ik gebruik altijd de ovu testen van matcare dit zijn ook dipsticks ....en ik ben er tevreden over hoor, vind het fijne testen ! L.sybje
ik ben ook een trouwe gebruiker ik vind het hele goede testen, makkelijk in gebruik, duidelijk en niet duur!
stffie belngrijk bij deze stripjes is,(heb zelf een topic geopend over mat care),is om echt een mnuut of tien even op de uislag te wachtn,en niet de drie min die in de bijsluiter staan,maar ze doen het wel,want ik ben in verwachting en dat gaf ie bij mij ook aan,alleen niet al na 3 minuten
stripjes zitten ook in gewone testen,alleen heb je er nu geen plastic omhulsel bij,dat is het verschil,maar heb een van de mat care midstreams opengebroken en zat ook gewoon een stripje in...en dan nagaan dat testen in de winkel rond de tien euro per stuk zijn...wel maf dan