Op dit moment gebruiken we de wikkeldoek van Kruidvat in de MC, maar dat duurt denk ik niet lang meer voordat onze vent dat niet lekker meer vind leggen en de gordels erdoor passen. Nu ben ik aan het kijken voor een Lodger Shelter en vond op internet een aanbieding van de fleece variant voor 35 euro inc. verzendkosten. Is de Shelter fijn in gebruik en kunnen we daar wel even mee vooruit? Is het slim om de fleece variant te kopen, want is deze niet te warm? Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, meer vind zoveel reacties waarin hij voorkomt dat ik door de bomen het bos niet meer zie
ik denk dat nu we naar het warmere weer dat het zonde is om zo iets aan te schaffen. wij hadden gewoon een dekentje over fynn heen liggen toen hij de zak niet lekker meer vond.
Ik sluit me aan bij Amfy. Voor die korte periode dat het nog koud is gewoon een dekentje erover heen, voor je het weet is dat ook niet meer nodig. Heb zelf de Lodger Shelter gehad, maar ik vond hem veel te warm. Heb hem geloof ik 2 keer gebruikt en toen verkocht via marktplaats. Was voor mij echt een miskoop.
Kijk, dan is de keuze snel gemaakt We gebruiken gewoon de Kruidvat wikkeldeken tot hij niet meer past en stappen daarna over naar evt een dekentje erover heen ipv dat we de Shelter aanschaffen
Baby Jungle, webwinkel voor kinderwagens en toebehoren :: babydragers :: Lodger Shelter Dat is de link De lage prijs is alleen voor de kleur 'Uniform'. Hij kost 27,50 euro en dan komen er nog 7,50 verzend-en administratiekosten bij, dus in totaal op 35 euro
Wij hebben ipv de wikkeldoek een mc wagenzak gebruikt, deze kan je heerlijk open ritsen als het wat warmer is en is ook zo weer aangeritst. Bij de babydump hebben ze nu de joleinserie in de aanbieding voor ik geloof 15 euro. succes!
En wat dacht je van de bunker ipv de shelter? daar hoor ik meer positieve reacties op. Ik heb deze zelf en deze is vier seizoens...... je kan de dikke fleecelaag loskoppelen van de binnenlaag, zodat je hem het hele jaar door kan gebruiken, en volgens mij ook langer dan de shelter (qua leeftijd).
Ik vind de shelter niet zo handig in gebruik. Qua draagdoek niet, hij ligt er niet lekker in en in de maxi cosi kan hij niet bij zijn duim omdat hij helemaal ingepakt zit dus wij hebben gewoon een jasje aan en een dekentje over zijn beentjes. hadden we van de winter ook. vind dat gewoon het makkelijkst en hij ligt zo het lekkerst.
Ik heb de lodger bunker toen via de banner hier op de site gewonnen en ik vroeg me af of hij echt handy is... maar wel dus?? Ben blij dat ik hem dan niet weggeven heb haha. sanx meiden
Jawel, die past er wrel in hoor,.... beetje goed aanduwen, maar dan lukt het wel, zeker alleen de binnenvoering!!!
Het is wel wat groot, maar vriendin van mij heeft hem erin en gaat prima volgens haar! Maar ik heb ervoor gekozen alleen de binnenvoering erin te doen, dat gaat perfect!!
Ik vond de shelter wel super, maar dat kwam ook omdat mn meisje in de winter vooral klein is Ik vond het vooral fijn als je haar 's avonds moest vervoeren, bleef ze heerlijk warm en sliep ze zo. Hij word nu eigenlijk wel te klein.
We zijn vandaag even naar de Prenatal gereden en hebben daar een voetenzak voor 20 euro gekocht: http://www.prenatal.nl/shop/images/MEDIA_CustomProductCatalog/z_2689669_002.jpg_z_2689669_002.jpg Alleen dan in het turquoise ipv het zwart