Ik heb er vandaag een aangeschaft, van de HEMA. Wat zijn jullie ervaringen? En hoelang hebben jullie het gebruikt? Geen vervelende gevolgen? Ben benieuwd.
Ik heb tijdens de zwangerschap van mijn 1e zoon ook zo'n peertje gekocht, omdat het me wel handig leek. Ik heb heb tot nu toe (2,5 jaar later) nog nooit gebruikt en voor mijn gevoel was dat ding ook veel te groot voor zijn kleine neusje.
hoi monica ik heb hem bij mij 2 kindjes gebruikt toen ze verkouden waren en ik vond het erg goed werken. ik denk voor het eerst toen ze een maand of 5 waren. het lijkt eng , maar je knijpt eerst goed in het bolletje , zet het in het neusje en laat het bolletje langzaam los , dan zuigt het een beetje vacuum , goed ze vonden het niet echt leuk, maar goed tandenpoetsen, wassen enz is ook niet leuk op die leeftijd
ik vind het een heel handig ding. Zo lang ze zelf nog niet kunnen snuiten, haal je er met het grootste gemak alles uit.
Hier wel in huis, gebruik het als ze verkouden is. Eerst doe ik dan neusdruppels in haar neus, dan niest ze vaak zodat het snot een beetje loskomt. En dan met het neuspeertje eruit halen. Werkt best!
Bij allebei regelmatig gebruikt als ze verkouden waren. Ze vinden het niet echt prettig maar het werkt wel.
Ik gebruikte alleen het bovenstuk, het tuutje zeg maar, van de Difrax neuspeer. Ik zoog dan aan de andere kant en dan zat het tuutje wél vol. Het peertje deed dat niet namelijk. In "vroeger tijden" zogen moeders direct aan het neusje zelf.... Als je borstvoeding geeft, kunnen een paar druppels melk ook alweer lucht geven. Gewoon goed mikken.
Gebruik het nog voor mijn zoontje van bijna drie. Al heeft hij wel een schisis dus zit er ook vaak het een en ander qua eten vast in zijn neusje. Ideaal ding ervoor
Nooit gekocht en nooit gebruikt. Ik vind het een eng apparaat, ik denk aan mezelf als ik verkouden ben en als ik dan zo'n ding in mijn neus zou stoppen en dat lijkt me een vreselijk gevoel. Dus dat doe ik bij mijn kleine ook niet. Hij heeft alle verkoudheden nog goed overleefd hoor.
Ik heb hem wel. Weinig gebruikt maar ideaal als ze verkouden is (gelukkig tot nu toe zelden). Zou hem dus niet willen missen.
Zeker geen miskoop! Gen hem bij mijn oudste regelmatig gebruikt totdat zelf neus kon snuiten. Nu weer 1 aangeschaft.
ik vind t een uitvinding! neusje lekker schoon, en ze slaapt beter. idd eerst neusdruppels en dan niest ze, dan haal ik t eruit, super.