Wie gebruikt er een neuspeertje voor de baby?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mommy2012A, 3 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy2012A

Mommy2012A Actief lid

4 nov 2011
    489
    0
    16
    Vrouw
    bedankt voor de tip meid..
    komt het snot dan terecht in je mond?

2. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Nee joh, die blijft gewoon in het tuutje zitten...hahahaha, ik ben niet vies van mijn kinderen, maar dat gaat me ook te ver...

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mira is laatst erg verkouden geweest en heb het toen voor het eerst gebruikt. Ik vond het erg handig en had ook het gevoel dat het hielp.

4. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben het en een paar keer gebruikt. Maar of ik het echt een meerwaarde vind..? Geen idee. Ach het is geen heel erg dure aanschaf he!

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik heb hem maar nooit gebruikt weet niet hoe het moet ?

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nooit gehad en nooit gemist. ik bagger hier gewoon met een doek of mn vinger rond het neusje

7. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    ik vind het hartstikke handig, na gebruik is het neusje weer leeg.erg handig en voor de prijs hoef je het niet te laten.

8. Mommy2012A

Mommy2012A Actief lid

4 nov 2011
    489
    0
    16
    Vrouw
    thanks dames voor het antwoord, ik heb hem in ieder geval hier liggen.. Van de hema, was maar 2 euro.. Dus we zullen t zien.. xx

9. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook een van de hema gekocht. Ik heb later toch een van Difrax gekocht omdat deze veel beter zuigt en dus meer eruit haalt. Mijn vriend vond het eerst zielig maar geen adem kunnen halen vind ik veel zieliger. Gebruik hem nog regelmatog in combi met neusspray.

10. mamsvanf

mamsvanf Actief lid

21 okt 2011
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo'n ding van Ortivin lijkt mij ook wel wat. Had even op de site gekeken, en dat ding ziet er veel 'vriendelijker' uit dan zo'n peertje. Ik vroeg me al af waar je die kunt kopen, nu las ik hier bij de apotheek?

Want zoals de kruidvat ed. heb ik ze nog niet gezien helaas. Ben er al even opzoek naar namelijk.

Deel Deze Pagina