Wasmachine

Discussie in 'De lounge' gestart door Female, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Die wasmachine van mij :x

Sinds kort krijg ik ineens gaatjes in kleding... En dan natuurlijk net in het midden. Vorige week een nieuwe trui van Kynan, nu weer een nieuwe trui van mij :x

Heb gevoeld aan die rubberen ring maar merk niets raars op.

Heeft iemand enig idee?
    Durf nu bijna niets meer te wassen, bang dat alles naar de knoppen gaat :(

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    stop je je wasmachine niet te vol?

3. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    anders wassen in een wasnetje? (die waar je lingerie in wast en dan de grote versie) of alles in kussenslopen doen en dicht maken met elastiekje.

Kan je igg weer veilig wassen! Geen idee hoe t komt.....

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ja echt vreselijk had ik vorige week ook. We hadden een paar nieuwe truien voor m'n man gekocht en mijn nieuwe jurk zat erin en raad een allerlei gaten op plekken die je gewoon niet kunt missen :( ik vond het echt erg vond het flink balen! Had ook gelezen dat je wasmachine dan te vol geladen is. Nu doe ik echt haast de helft leeg en nu niks meer gehad.

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Je moet hem zo volladen, dat je nog aan de bovenkant je hand erin kan steken, en de achterkant zo kan aanraken, zonder dat je kleding naar beneden hoeft te drukken.

(Ben daarom ook zo blij met mijn wasmachine met weegschaal erin, te vol kan niet, alleen met beddegoed en handdoeken, dus die stop ik dan 75% vol.)

6. Female

Female Niet meer actief

Meiden bedankt, ik denk dat dat goed kan kloppen, ik doe hem vaak (te) vol. Ach kan nog net denk ik dan :), zodat ik tegelijk alle witte/ kleuren/ donkere/lichtbonte was die er ligt heb weggewerkt.

Hier dus geen volle machines meer :)

Deel Deze Pagina