Dames, ik moet er vanmiddag voor naar de huisarts, maar ik zoek mensen met ervaring! In oktober 2012 weer begonnen met de pil! Eerst kreeg ik stederil30 en dat ging prima! Na 2 maanden over op een andere met een naam met een e en dan levorgestanol ofzo en toen moe, misselijk, libido onder t vriespunt en zwangerschapssymptonen! Maar twee dagen ongesteld elke keer maar dat is niet erg! Vorige maand werd ik eem dag na de laatste pil al hevig ongesteld, deze maand had ik een ruime week voor de laatste pil flinke bruine afscheiding met stolsels (sorry vppr detaild bij beelddenkers ) maar nu heb ik woensdagochtend de laatste pil genomen en ik ben nog steeds niet ongesteld! Ik slik de pil altijd erg netjes op tijd en heb tegen beter weten in al getest, maar goed, geen libido, dus zwangerschap is onmogelijk, maar goed! Nu maak ik me dus erge zorgen wat er aan de hand is! Iemand ervaring?! Ik ga zowieso vanmiddag een andere pil vragen want over deze lees ik alleen maar slechte verhalen!
Ik heb dit (jaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden) ook gehad en toen bleek mijn pil gewoon te licht. Maar ja een te lichte pil is natuurlijk ook niet handig als je nu niet zwanger wilt worden. Laag libido had ik echt van elke mogelijke pil. Ik bleek uiteindelijk (na alle soorten en vormen geprobeerd te hebben) gewoon niet tegen de hormonen te kunnen. Wat een verademing toen ik ermee gestopt was. Wat zei je dokter ervan?
Dank je voor je antwoord! Scheelt dan weer dat ik ongeveer geen libido meer heb, word ik ook niet zwanger met een te lichte pil! Dokter wil niets van een andere pil weten! Ze gaat nu eerst mijn schildklier checken en moet dus morgen gewoon weer aan die ene pil! Maar goed, ik ben niet ongesteld geworden, en dat bruinverlies is ook gestopt, dus ik durf nu helemaal geen seks meer te hebben, straks word ik zwanger!!
Fijn natuurlijk dat ze je gaat onderzoeken, maar raar dat ze zo luchtig doet dan over de pil. Misschien een idee om een pakje condooms te komen voor het geval dat je libido opeens wel aanwezig is?? Even off-topic, goed bezig met de kilo's hoor!!