baby 4,5 drinkt laatste paar dagen zijn flesjes niet meer leeg.

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door tassie1980, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen
    Mika is 4.5 maand en dronk altijd netjes zijn flesjes leeg.Laatste twee weken zat hij op 4 flesjes van 180/6. krijgt sochtends een paar hapjes fruit en savonds hapjes groente.Sinds vrijdag weigert hij zijn flesjes op te drinken en word snachts wakker voor een flesje. Hij drinkt nu ong 700 ml flesvoeding op een dag nu ben ik bang dat hij te weinig binnenkrijgt.Mika is al een paar dagen een beetje verkouden misschien kost het drinken hem wat meer moeite daardoor.
    Wie herkent dit.Mika bijt wel op alles wat hij in zijn handen krijgt druk met zijn voetjes bezig en met rollen.
    Wanneer moet ik me zorgen gaan maken, het is verder een rustig en vrolijk mannetjes die goed plast en poept;)

groetjes tassie

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als hij hapjes krijgt en minder gaat drinken, dan moet je minder of geen hapjes geven. Vast voedsel mag tot zes maanden geen melk verdringen.
    Bij verkoudheid zie je wel vaker dat ze liever wat vaker wat minder drinken.

3. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen
    Dank je voor je antwoord. Mika krijgt al een paar weken hapjes wat nooit een probleem was ik denk idd de verkoudheid hij vraagt idd om een extra flesje snachts ;)

Deel Deze Pagina