Soms (gemiddeld 3x per week?), en dan iets zonder alcohol, ik geloof dat we nu Sensodyne hebben staan.
Ik gebruik het niet zie er het nut niet van in poets mn tanden drie keer per dag vind ik wel voldoende..
Waarom überhaupt mondwater om te spoelen? Als je je tandenpoetst en regelmatig flost of met die stokjes met rubber doet is het volgens mijn tandarts al lang goed. Die raad alleen mondwater aan als je ontstoken tandvlees hebt en dan perio aid, en alleen als de tandpasta ervan niet voldoende effect heeft!?
Ik zou al bijna bang zijn om op de wc te zitten door jullie Ik wil nog wel een derde hoor . Straks krijg ik nog een miskraam van vies wc water
Hahaha. Ik gebruik het altijd, gewoon een goedkope. Mijn tandarts adviseerde het juist omdat je met een tandenborstel niet alles raakt. Achja ik doe gewoon waar ik mij goed bij voel.
niet nodig hierzo en blij toe ook vind het smerig heb eenmaal een bacterie gehad in de mond en moest 3 maal met een roze mond water spoelen bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jakkieeeeeeeeeeeeee baaaa ben er wel snel vanaf gekomen maar dta was iets van de tandarts daarna nog even iets uit de winkel gebruikt , maar ben er snel mee gestopt is niet nodig is weer een verkoop trucie om de mensen meer zooi aan te smeren ,, goed poetsen ,goede tandpasta is voldoende , ja ook flossen of stockeren voorkomt veel
Ik heb destijds tijdens mijn zwangerschap geleerd dat mondwater super giftig is tijdens de zwangerschap. Het zou via je wangslijmvlies opgenomen kunnen worden in je bloed en zo terecht komen in de placenta.
Ik gebruik een spoeling op recept met een hoge dosering fluoride. Ik heb een afwijkende zuurgraad van mijn speeksel (ja, dat bestaat) waardoor ik snel gaatjes krijg ondanks poetsen, flossen en de hele reutemeteut.