Innestelingsvraagje

Discussion in 'Zwanger worden' started by Deurtje, Jun 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Goedemorgen,

Ik weet dat er al vele topics over innesteling zijn, maar ik heb daar nog niet echt een antwoord uit kunnen halen..

Ik heb op dag 17 vruchtbaar slijm gehad en ga/ging er dus vanuit dat mijn eisprong rond die dag of een paar dagen erna is geweest. Mn eisprong heb ik overigens niet gevoeld en ik gebruik ook geen ovu-testen. Nu had ik afgelopen dinsdag (dag 31) rozig slijm. Daarna niets meer. Ik ging er dus vanuit dat dit mijn ongi was die zich aankondigde, maar tot op heden ben ik nog niet ongi en heb ik ook geen roze slijm meer (dat was alleen afgelopen di).
    Mijn kortste cyclus is 32 dagen en mijn langste 39 dagen. Mijn vraag is dus, bestaat er een (kleine) kans dat het roze slijm geen ongi-aankondiging was, maar een innestelingsbloeding?

En hoe lang na een innestelingsbloeding kun je (positief) testen?

2. kiddo81

kiddo81 Actief lid

Apr 12, 2008
    121
    0
    0
    Hoi marriedgirl,

Hoe kondigt de ongi zich bij jou aan? Is dit iets wat herkenbaar is voor je? Volgens mij kun je ongeveer een week na de innesteling testen.

Ikzelf heb ook gisteren roze/bruine afscheiding gehad. Geen idee wat dit is, ook nog nooit last van gehad.

Ben dus benieuwd, succes!

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
  4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    We zitten pas in ronde 2, dus ben er pas sinds kort echt zo mee bezig. ben al wel 3 jr van de pil af. Als ik ongi werd kon mijn man dit een aantal dagen van te voren vaak al zien aan een roze-kleurig condoom :oops: :oops: :oops:.. Maar hebben di en do geklust, maar wat er bij mij uit kwam lopen (sorry voor het smerige verhaal!) was alles behalve roze. Alleen maandag avond had ik op mn inlegkruisje iets bruinigs en dan dus dat rozige slijm op dinsdag.

Mijn vorige ongi kondigde zich een paar dagen van te voren wel aan via bruinig/rozig spul, maar dan was ik wel binnen 2 dagen ongi. En dat ben ik nu dus nog steeds niet, dat vind ik zo raar.

Ach ja, er rest mij niks dan afwachten... bedankt voor je antwoord iig!

5. minny1985

minny1985 Actief lid

Jan 25, 2008
    260
    0
    0
    hey meiden...

ik heb geen antwoord op jullie vragen,
    zou graag met jullie mee willen lezen
    want heb hetzelfde als jullie.

Alleen bij mij is dat roze / bruine afscheiding een week
    na mijn NOD

Groetjes

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Dat is helemaal spannend! Heb je al getest?

7. minny1985

minny1985 Actief lid

Jan 25, 2008
    260
    0
    0
    ja een dag na me NOD en gister weer maar steeds negatief :(
    dus ik weet nu niet wat ik van die afscheiding moet denken :(
    de net had ik weer bruin in me string het lijkt wel of me ongesteldheid
    niet door wil zetten want het is echt met vlagen zeg maar.

xxxx

8. J o y c e

J o y c e Nieuw lid

Jun 14, 2008
    2
    0
    0
    Rozenburg
    Hoi allemaal,
    Ook ik zit in spanning.
    Het is een heel verhaal, maar zal het kort houden.
    Wij zijn vanaf januari bezig om zwanger te raken.
    2 weken geleden heb ik een auto ongeluk gehad, waar ik gelukkig een engeltje bij op mijn schouder had.
    Ben er dus goed afgekomen op kneuzingen en hersenschudding na dan.
    Zaterdag (vandaag dus een week geleden) kwam ik uit bed en was erg misselijk.
    Heb ook behoorlijk staan overgeven.
    Zondag niet en de rest van de dagen ook niet, dus dacht zal de stress van alles wat gebeurt is wel zijn.
    Mijn laatste mestruatie was 18 mei en ben meestal steeds 1 of 2 dagen eerder ongesteld.
    Hd nu op de 17 of 16e gerekend dat ik het zou moeten worden.
    Ging vanmorgen naar de wc en allemaal bloed.
    Ik lees eigenlijk overal dat het om een klein beetje bloed gaat met de innestelling.
    Zoals ik heb berekend zou het wel de innestelling kunnen zijn volgens mij.
    Heb terug gekeken in mijn agenda en ben niet eerder 4 dagen eerder ongesteld geworden dan de maand ervoor.
    Kan ik zwanger zijn of wil ik te graag zwanger zijn? :D
    Groetjes Joyce

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Je kan niet echt zeggen 1 of 2 dagen ervoor lijkt me? Elke maand is tenslotte anders.. februari heeft maar 28 dagen en mei 31. Je kunt beter echt de dagen tellen. Ik denk dat je dus gewoon ongesteld bent geworden... als je 18 mei voor het laatst was en 14 juni weer is dat een cyclus van 28 dagen, netjes dus.

10. J o y c e

J o y c e Nieuw lid

Jun 14, 2008
    2
    0
    0
    Rozenburg

Ja, misschien is het idd beter om de dagen te tellen.
    Normaal ben ik ook niet zo van, "Zou het nu zo zijn".
    Ik doe ook geen testen want dan is het einde zoek.
    Maar omdat ik ook had gebraakt en nooit geen last heb van puistjes en nu ineens wel, dan gaat het toch allemaal wel spannend worden.
    Maar we zien het wel.
    Misschien ben ik idd gewoon ongesteld.
    Wel balen dan maar weer gewoon verder oefenen he! hhihihihi

Groetjes Joyce

Share This Page