Hai meiden, Ik moet gewoon even van me afschrijven! Ik word helemaal gek van de zenuwen..... Ik word tussen 12.00 en 13.00 gebeld door de gyn voor uitslagen.... Zaad van mijn mannetje en twee bloedonderzoeken van mij! Ik heb lijstje gemaakt met vragen want ik ben zo bang dat ik ophang en dan allemaal vragen heb... Herkent iemand dat! Kreeg net smsje van mijn mannetje die heel de tijd erg stoer is geweest en nu in zijn sms schrijft hij.....ben nu toch wel erg nerveus echt een rotgevoel! Bel je me gelijk als je wat weet! Ik hoop dat ik hem goed nieuws kan geven...of niet! Ik weet zelfs niet of ik liever heb dat ze iets vinden waar we aan kunnen gaan werken of dat ze zeggen tot nu toe is alles ok? kus nina
Spannend voor jullie allebei, hoop dat alle uitslagen super positief mogen uitpakken voor jullie. goed dat je vragen lijst gemaakt hebt sterkte met de laatste uurtjes loodjes. liek.
Oh meid, het is bijna zover! Ik hoop dat je goed nieuws krijgt zeg....pfff spannend! Als je nou wel wat vergeten bent te vragen: Bel je gewoon ff terug meid! Dat begrijpgen ze echt wel hoor! Ik duim voor! Liefs Elmo
Hoi hoi, Spannend hoor, ik duim voor goed nieuws en als je iets vergeten bent te vragen gewoon even terugbellen daar zijn ze immers voor ! Liefs, Bibu !
het helpt echt gedeelde smart is halve smart... zat eerst nog beetje te twijfelen omdat het toch beetje een hysterisch mailtje is maar fijn dat ik het toch gedaan heb! Telefonische uitslag vind ik toch ook helemaal niets...ik zou graag een dokter tegenover me willen zien en ook makkkelijker om dingen te vragen maar ja! we wachten en wachten....... kus nina
hoi lieve meiden, ik ben helemaal kapot en verslagen...met mij blijkt alles goed wat geheel onverwacht kwam aangezien er op de echo een pco achtig iets zagen... Ik blijk geen pco te hebben en normale eisprongen daarentegen is het bij man erg slecht...totaal niet verwacht en zo slecht dat ivf op dit moment geen optie zou zijn.... we moeten nu eerst onderzoeken doen mbt tot de slechte kwaliteit. de gyn gaf aan dat het erg zeldzaam was dat er ondanks een behandeling of anders tijdstip geen verbetering zou kunnen zijn waardoor ivf wel een optie wordt!Enorm schrikken dus en verslagen.... nu 12-2 een afspraak bij de andrologie! kan iemand mij helpen met twee dingen: 1 heeft iemand in eerste instantie gehoord dat ivf niet kon maar door een behandeling of 2e zaadonderzoek verbetering was dat wel een optie werd? 2 tijdje geleden stond hier een site waarop je heel duidelijk kon doorlezen welke onderzoeken en oorzaken er kunnen zijn voor onvruchtbaarheid? Kan iemand mij die site geven daar kan ik denk ik ook een hoop leren van mannelijk sperma en de problemen daarmee... ik hoop dat iemand me kan helpen erg veel vragen! kus nina
Ik kan je helaas niet helpen met al je vragen. Wel wil ik je enorm veel sterkte wensen met het verwerken van dit nieuws meid. je wereld stort even in heel begrijpelijk , gelukkig heb je snel een afspraak op andrologie EMC neem ik aan. na IVF komt de optie ICSI. of is dit ook al uitgesloten..? liek.
He meid, ICSI is inderdaad het vervolg (zitten wij ook aan verbonden). Je hebt bij IVF/ICSI maar 1 spermacel nodig per eicel....en is dus bij een paar zwemmers al toe te passen. Wat een schok moet dit voor jullie zijn meid! Heel veel sterkte! Elmo
Schrikken meid, ik kan je helaas geen antwoord geven op je vragen. Hopelijk krijg je snel wat positiever nieuws. Knuffel, Bibu !
Jeetje meid, wat een uitslag Ik weet ook alleen dat de eerst volgende optie ICSI is, hoop toch echt dat dat wel tot de mogelijkheden behoort. Ik vind het trouwens erg slecht dat ze zoiets over de telefoon doen. Ben toch blij dat wij die tegenslagen oog in oog doorkregen. Hebben ze geen details gegeven over de kwaliteit? Ik hoop zo dat ze jullie kunnen helpen. Heel veel sterkte, ook voor je mannetje!
Jeetje nina wat een harde klap in je gezicht krijg je dan. Ik wens jullie heel veel sterkte om dit te verwerken. Het zou heel goed kunnen hoor dat de volgende keer als je partner sperma inlevert het wel verbetert is. Mijn man had bij het 2 onderzoek bijna 3 keer zoveel. Mijn man is naar de uroloog geweest en die heeft zelfs gezegd tegen ons dat ze van 1 uitslag nog niet eens een conclusie mogen trekken omdat heel veel factoren invloed kunnen hebben. Pas naar meerdere spermaonderzoeken kunnen ze volgens onze uroloog pas echt zeggen hoe slecht het is. Sperma kan namelijk heel varierend zijn van kwaliteit. Het zou kunnen dat het zo slecht was dat ze het daarom zo zeker weten. Maar ik hoop dat je iets hebt aan bovenstaande en wens je veel succes. Er is heus nog wel een mogelijkheid voor je!
Zeiden ze bij ons ook idd, dat ze van 1 uitslag geen conclusie trekken...Bij ons bleek er in de 3 uitslagen helaas niet zo'n gigantisch verschil te zitten (wel in aantal, maar niet in beweeglijkheid) Nogmaals sterkte meis!