Bij mn 1e en 2e IUI behandeling kreeg ik 5000 Pregnyl maar gister hoorde ik dat Pregnyl op het moment erg moeilijk verkrijgbaar is en ik dus de komende behandeling Ovitrelle moet gaan gebruiken. Wie heeft hier ervaring mee? Zit er veel verschil tussen Pregnyl en Ovitrelle? Bijwerkingen enz enz Na een beetje googlen las ik ook dat je voor ovitrelle 57 eigen bijdrage betaald Was wel oude info dus misschien is het ondertussen veranderd?? Zo niet moet ik morgen ff mn pinpas meenemen als ik het op ga halen
ik had bij mijn ICSI Ovitrelle. Volgens mij is er geen verschil. Het werkte in iedergeval (zie banner ). Ik kreeg het toen der tijd van het ziekenhuis zo in de hand mee. Die hadden een of andere constructie zodat het wel vergoed wordt.
Ow en bijwerkingen.... Niks van gemerkt. Bij de cryo TP waar R.einout uit geboren is had ik LF ondersteuning met pregnyl. Daar heb ik ook niet echt last van gehad. Alleen iets prikkelbaarder. Maar dat kan ook door de spanning van de TP gekomen zijn.
Ik hoop dat het bij mij dan net zo goed zn werk gaat doen als bij jou Gelukkig heb je qua bijwerkingen niet heel veel verschil gemerkt, ik heb van de pregnyl nauwelijks bijwerkingen gehad de afgelopen keer dus was al bang dat ik nu misschien mega veel last ging krijgen Prikkelbaar ben ik zo bij zo die dagen, maar ach...zeg wel tegen mn vriend dat het van het nieuwe spul komt, kan ik extra chagerijnig zijn haha Ik ben in ieder geval niet van plan om die 57 te betalen vind het belachelijk veel geld in vergelijking met Pregnyl dat ik eigenlijk zou moeten hebben, maar ga daarover nog wel in discussie met de zorgverzekeraar mocht ik morgen de rekening krijgen
Ik had bij de pregnyl 4 keer 1500. En Ovitrelle was een keer ??? geen idee meer hoeveel. In iedergeval heel veel succes met de IUI!