Hoi allemaal, Ik ben nu 13 weken zwanger en zit heerlijk te fantaseren over de aanstaande babykamer. Nu vroeg ik mij af wanneer jullie de babykamer-meubels hebben aangeschaft? Ik ben niet van plan een dure te kopen, aangezien we niet zoveel spaargeld hebben en momenteel staat er een leuke set bij de Leen Bakker waar ik tevreden mee zou zijn. Dat betekend dat ik volgens mij ook geen levertijd heb, dus deze week nog in huis. word dat het niet, ga ik waarschijnlijk voor tweedehands, zelfde verhaal. Wat zouden jullie doen? Is dit veel te vroeg om in huis te hebben? ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal zal lopen maar vertrouw op het beste!
Ik was geloof ik ook een week of 13 zwanger. Ik had twee goede echo's gehad, dus waarom niet? Ik ging er maar vanuit dat alles goed zou gaan .
Ik was ook 13 weken toen we de babykamer hebben besteld. Hij wordt alleen begin november geleverd. Dan ben ik rond de 24 weken. Als je nu een leuke hebt gezien, zou ik m gewoon kopen. Zekerheid heb je nooit. Zou gewoon van het goede uitgaan. Is het de kamer uit de folder? Is een leuk kamertje voor weinig geld!
Wij hebben de kamer ook met 14 weken gekocht. De levertijd is van ons kamertje is 10 weken. Als je iets leuks ziet, zou ik het gewoon kopen hoor! Dan staat 't er toch gewoon vast? En die kamer van Leen Bakker is zeker niet duur! Wij hebben ons kamertje bij baby- en tienerplanet gekocht en was ook rond de 500 euro.
Hallo, WIj hebben met 14 weken de kamer besteld. Er zat 14 weken levertijd op maar als je genoeg ruimte hebt om hem alvast in huis te halen en rustig op te zetten dan moet je dat lekker doen. Is super leuk om mee bezig te zijn toch? Succes ermee!!
Wij me 9/10 weken.... Heel erg vroeg maar we hebben ons kamertje tweedehands en het was toen of niet!
Wij met 26-28 weken, besteld.. We wilden in ieder geval tot de 20 weken echo wachten met bestellen van de grote dingen. En daarna nog even rondgekeken en wat gevonden. Rond die weken besteld en ergens rond 34-35 weken in huis. Optijd zat, aangezien het kamertje ook helemaal is verbouwd en pas klaar was rond die 34 weken..
Wij hebben zondag ons kamertje besteld bij Baby-Dump. We hebben de garantie dat wanneer er iets misgaat met de zwangerschap, we onze centjes volledig terugkrijgen en als de kamer er al staat, komen ze ze zelfs gratis terughalen als we dat willen! Wij konden de kamer ook direct meenemen maar laten ze eind november leveren, dan kunnen we in oktober tijdens ons verlof schilderen... Lieve groetjes!
Wij hebben de kamer besteld toen ik 18 wkn was en heb nu nog niet alles binnen. Kast komt volgende week en zat beschadiging aan ledikant en dat wordt pas over 3/4 wkn omgewisseld. Ik zou dus lekker kopen als je dat wilt. Soms kan je afspreken dat je het later komt halen/bezorgd wilt hebben. Misschien kan je daar iets mee uitstellen.
Ik was 17 weken toen wij de meubels hadden besteld. Zou het sowieso op tijd doen aangezien de levertijd nog weleens uitloopt
Ik zat net in de zevende maand toen we ons kamertje hebben gekocht. Het was een showmodel dus een week later hebben we m alsnog opgehaald (hadden op moment van koop niet genoeg ruimte in de auto).
als ik jullie zo hoor word ik wel beetje jaloers... hoef zelf geen babykamer te kopen. De wieg staat nog bij mijn ouders op zolder en die willen we gebruiken omdat mijn man en ik daar allebei in hebben gelegen (zijn ouders hadden hem geleend) en voor commode/klerenkast hebben we geen plek. maar ga over poosje als ik weer naar mn ouders ga lekker op zolder rondsnuffelen wat er nog is en wat ik wil gebruiken
ik vind zo'n wiegje met een geschiedenis ook wel bijzonder hoor! Natuurlijk kun je dan niet lekker rondshoppen, maar dat moet je dan compenseren met de kleertjes ofzo. bedankt voor de tips allemaal! we gaan zaterdag eens kijken en wie weet kopen! volgende week gaan we het hartje voor t eerst horen. misschien wacht ik dat nog af en dan gaan we gewoon shoppen.
wij hebben de kinderkamer bij 10 weken besteld. Bij de babydump kun je hem zo terug brengen als er iets misgaat. Daar hebben ze ook leuke kamertjes voor weinig geld. We hebben zelfs al de kinderwagen besteld haha.
Wij hebben de kinderkamer vorige week uitgezocht en dus besteld dus week 19. Ledikant commode en kast. Nu heeft mijn schoonmoeder nog een hele mooie schommelstoel die komt er ook in. Alleen even wit verven en dan leuk kussentje erop en klaar. Nu alleen de kleur van het kamertje nog uitzoeken dat vind ik nog wel moeilijk.
Ik was 6 weken zwanger van Justin en toen had ik al de kinderwagen gekocht. Meubeltjes heb ik van iedereen wat gekregen. Dat wil ik nu echt anders. Als ik straks zwanger ben dan willen we de babykamer van Ikea Leksvik hebben die is mooi. en dan een zacht gekleurde muur, gewoon rustig verder
Ik ben pas met 22 of 23 weken ofzo begonnen met de babykamer. Wij hebben alleen 2e hands meubeltjes (allemaal opgeknapte familiestukken), dus hoefden we geen rekening te houden met levertijden ofzo. De kamer is pas sinds afgelopen maandag af (plintjes en nieuwe schakelaars enzo), dus hebben we er lekker lang over gedaan (nu 35 wk).
Hoi, Ik was 23 weken zwanger en kreeg de babykamer alles staat klaar, alleen nog even 3 maanden wachten. Groetjes, ANGEL24