heey meiden.. het gaat hier bij mij niet zo goed ik moest gister avond met spoed naar de dokter want had last van flinke steken in mijn onderbuik.. heb medicijnen gekregen want het bleek een ontsteking bij mijn baarmoeder te zijn.. nu vraag ik me af omdat ik inmiddels als 6 dagen overtijd ben of ik dan wel gewoon zou kunnen testen? of heeft het invloed op de zwangerschapstest? kussiej
volgens mij heeft dat geen invloed op je test maar je baarmoeder ontsteking zorgt er natuurlijk wel voor (of kan) dat je niet ongesteld bent geworden.
Idd, maar het heeft geen invloed op je test. zou toch f ftesten, stel het is wel zo kan je misschien ng andere antibiotica nemen
jah want mijn tante belde net en die heeft precies hetzelfde gehad.. en die had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.. ze zei ik zou toch testen,.. kussiej
mijn vriend gaat straks een test halen als die ++ is dan moet ik toch onderzoekenlaten doen voor me eigen veiligheid.. want straks is het buitenbaarmoederlijk en dat is gevaarlijk en wil natuurlijk weten waar ik aan toe ben.. kussiej