Rare cyclus?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Annie1988, Sep 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annie1988

Annie1988 Nieuw lid

Sep 3, 2008
    4
    0
    0
    Huishoudelijk medewerker
    Hoihoi,

Ik ben sinds een poosje bezig om zwanger te worden. Eerst deed ik dat door op mn cyclus te letten. Ik heb een cyclus van ongeveer 24/25 dagen. Daardoor lijkt het mij logisch dat de eisprong dan ook eerder is. Maar ik had gewoon netjes m'n eisprong (weet ik cker door middel van een ovulatietest) op dag 10 (testte dus dag 8 en 9positief). Maar als ik op het internet invul dat ik een cyclus heb van 24 dagen dan valt mijn eisprong veel eerder uit. Pas als ik een cyclus heb van 28 dagen dan zou mijn eisprong op dag 10 zijn. Hoe kan dit dan?

Heeft iemand hier ook ervaring mee, of enig idee hoe het zit?, dan mag je het me graag laten weten!

Liefs Anja

2. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    je ei is altijd 12 a 14 dagen voor je verwachte nod. dus je weet het zeker als de :evil: :evil: er zijn.

ik heb nog nooit ergens gezien dat hij dan eerder is maar miss een ander wel

3. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Een eisprong op dag 10 bij een cyclus van 28 dagen is erg abnormaal. Bij een cyclus van 24/25 dagen heb je je eisprong idd op dag 14/15, normaal gesproken dan... Bij een cyclus van 28 dagen heb je de eisprong op dag 14.

4. Annie1988

Annie1988 Nieuw lid

Sep 3, 2008
    4
    0
    0
    Huishoudelijk medewerker
    Ja ok sorry had erbij moeten vermelden : dag 10 NA mn ongesteldheid...Dus bij mij op dag 15 ong idd. Maar op internet zeggen ze dat het dan ergens op dag 9 of 10 is...met ongesteldheid erbij...

Dus dat vind ik wel een beetje raar...

5. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hmm, niet teveel op vertrouwen dus. Trek 14 dagen af van de laatste dag van je cyclus (dag 1 van menstruatie tel je als dag 1) en je weet wanneer je eisprong was. Dat klopt meestal wel.

Share This Page