Succes verhalen gezocht! Om de moed niet op te geven zoek ik naar wat succes verhalen die hoop geven betreft het zwanger worden. Nu zelf in ronde negen en soms zakt de moed me een klein beetje in de schoenen....
Ik lees graag mee vanochtend negatief getest dus verwacht vandaag of morgen wel weer mijn ms... op naar ronde 9 van mijn dochter met 8 maanden zwanger geraakt...
Hoi dames, Ik ben nu zwanger van de eerste. Uiteindelijk gelukt in ronde twaalf! Week voor de test bij de huisarts geweest voor verder onderzoek. Dag voor de uitslag positief getest inmiddels twaalf weken zwanger. Hopelijk lukt het bij jullie ook snel!
Bij eerste in ronde 9 zwanger.. het voelde zoooo láng, dat wachten. Mij hield het op de been door te denken een jaar tot anderhalf is normaal.. kop op meid..
Zwanger in ronde 13! Hele onregelmatige cyclus, aantal keer ovulatie testen e.d. gebruikt. Die maand alle baby spulletjes (flesje slab etc) die ik had gekregen naar zolder gegooit, paar glazen wijn gedronken, filet en biefstuk e.d. gegeten etc. En zwanger!
Ik hield de rondes niet meer bij omdat ik bang was dat het niet meer ging lukken. Uiteindelijk raakte ik na een jaar toch zwanger. Dat was nadat we besloten hadden langs de huisarts te gaan😄👍 Hou vol!
Kop op meid! Hou de moed erin! Ik zit nu in ronde 6. Een vriendin van mij heeft er 2(!) jaar over gedaan. Een andere vriendin van mij 13 maanden en allebei een prachtig kindje!
Bij mijn dochtertje bijna 20 rondes....Had de hoop volledig opgegeven. En toen ineens...ZWANGER!! Nu alweer een dik jaar onderweg voor een broertje of zusje. Had zo gehoopt dat het dit keer wat sneller zou gaan. Maar ik heb nu wel echt alle vertrouwen dat het goed gaat komen! Koppie niet laten hangen meid! Het lijkt eeuwig te duren, maar dan ineens zijn daar 2 streepjes! De maanden daarop lijkt de tijd juist enorm snel te gaan! Om maar de zwijgen over de jaren daarna Succes!!!
Ik ben zwanger geraakt in rond 9. Vorig jaar in juli gestopt met de pil en een week en half geleden een positieve test vast. Deze ronde had ik het eindelijk ook wat opgegeven ging ervan uit dat het opnieuw niets zou zijn, gewacht tot dag 42 om te testen. Gisteren eerste echo gehad bij gynaecoloog. Nu duimen dat alles goed blijft gaan. Dus meiden moed zeker niet opgeven! Net wanneer je het niet (meer) verwacht lukt het dan toch plots.
Niet opgeven hoor! Ik werd ook zwanger in ronde 10 pas, maar heb helaas een mk gehad. Het kan echt nog wel!
Nummer 1 wel na ruim 20 rondes. Wel een break gehad van 6mnd en erna met 6 rondes raak. Geen idee hoe dat ineens kon. Nu ook al ronde 9 beland. Had stilletjes de hoop dat het dit keer wel sneller ging. Ik snap je dus helemaal. Hou wel hoop. Geniet ondertussen van alle dingen die je nu nog wel kan doen😊
Kijk, dit zijn de verhalen die moed geven! Super bedankt meiden! Mijn vorige cyclus was nogal vaag, dus ga er nu van uit rond het weekend mijn NOD te hebben.... Normaal regelmatige cyclussen van 28/31 dagen.
Bij mij ronde 11 zwanger van mijn dochter. Nu bezig voor kindje 2. Ben benieuwd hoeveel rondes dit gaan worden en of het ons gegund is.