Wie raakte voor het eerst zwanger in ronde 10-11-12

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wannabmom, 21 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Administratief medewerker
    Flevoland
    Succes verhalen gezocht!

Om de moed niet op te geven zoek ik naar wat succes verhalen die hoop geven betreft het zwanger worden.
    Nu zelf in ronde negen en soms zakt de moed me een klein beetje in de schoenen....

2. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ik lees graag mee :) vanochtend negatief getest dus verwacht vandaag of morgen wel weer mijn ms... op naar ronde 9
    van mijn dochter met 8 maanden zwanger geraakt...

3. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Flevoland
    Lopen we bijna gelijk op! Hogelijk voor beide geen bloed en alsnog een positieve test!

4. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hoop t ook .. al heb ik al wel buikpijn dus ms is in aantocht .. Wanneer verwacht jij je nod?

5. SanneN

SanneN Lid

25 okt 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Ik ben nu zwanger van de eerste. Uiteindelijk gelukt in ronde twaalf! Week voor de test bij de huisarts geweest voor verder onderzoek. Dag voor de uitslag positief getest:) inmiddels twaalf weken zwanger. Hopelijk lukt het bij jullie ook snel!

6. IrisN

IrisN Niet meer actief

Zie mijn onderschrift... Blijf moed houden!

7. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Bij eerste in ronde 9 zwanger.. het voelde zoooo láng, dat wachten. Mij hield het op de been door te denken een jaar tot anderhalf is normaal.. kop op meid..

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Zwanger in ronde 13!

Hele onregelmatige cyclus, aantal keer ovulatie testen e.d. gebruikt. Die maand alle baby spulletjes (flesje slab etc) die ik had gekregen naar zolder gegooit, paar glazen wijn gedronken, filet en biefstuk e.d. gegeten etc. En zwanger!

9. Logan

Logan Niet meer actief

Eerste keer in ronde 13 :)

10. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Bij mij was ronde 9 raak... :) De moed niet opgeven dus!

11. Leos

Leos Lid

6 apr 2015
    32
    0
    0
    Ik hield de rondes niet meer bij omdat ik bang was dat het niet meer ging lukken. Uiteindelijk raakte ik na een jaar toch zwanger. Dat was nadat we besloten hadden langs de huisarts te gaan😄👍 Hou vol!

12. Regina83

Regina83 Lid

9 nov 2012
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste in ronde 10!!

13. Sannie86

Sannie86 Actief lid

29 mrt 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kop op meid! Hou de moed erin!

Ik zit nu in ronde 6. Een vriendin van mij heeft er 2(!) jaar over gedaan. Een andere vriendin van mij 13 maanden en allebei een prachtig kindje!

14. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    In ronde 10 zwanger :)

15. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Bij mijn dochtertje bijna 20 rondes....Had de hoop volledig opgegeven. En toen ineens...ZWANGER!!

Nu alweer een dik jaar onderweg voor een broertje of zusje. Had zo gehoopt dat het dit keer wat sneller zou gaan. Maar ik heb nu wel echt alle vertrouwen dat het goed gaat komen!

Koppie niet laten hangen meid! Het lijkt eeuwig te duren, maar dan ineens zijn daar 2 streepjes! De maanden daarop lijkt de tijd juist enorm snel te gaan! Om maar de zwijgen over de jaren daarna :D

Succes!!!

16. Even88

Even88 Lid

16 feb 2015
    43
    1
    8
    Ik ben zwanger geraakt in rond 9. Vorig jaar in juli gestopt met de pil en een week en half geleden een positieve test vast.
    Deze ronde had ik het eindelijk ook wat opgegeven ging ervan uit dat het opnieuw niets zou zijn, gewacht tot dag 42 om te testen.
    Gisteren eerste echo gehad bij gynaecoloog. Nu duimen dat alles goed blijft gaan.
    Dus meiden moed zeker niet opgeven! Net wanneer je het niet (meer) verwacht lukt het dan toch plots.

17. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Niet opgeven hoor!
    Ik werd ook zwanger in ronde 10 pas, maar heb helaas een mk gehad. Het kan echt nog wel!

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nummer 1 wel na ruim 20 rondes. Wel een break gehad van 6mnd en erna met 6 rondes raak. Geen idee hoe dat ineens kon.

Nu ook al ronde 9 beland. Had stilletjes de hoop dat het dit keer wel sneller ging. Ik snap je dus helemaal. Hou wel hoop. Geniet ondertussen van alle dingen die je nu nog wel kan doen😊

19. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Flevoland
    Kijk, dit zijn de verhalen die moed geven! Super bedankt meiden! Mijn vorige cyclus was nogal vaag, dus ga er nu van uit rond het weekend mijn NOD te hebben....
    Normaal regelmatige cyclussen van 28/31 dagen.

20. piepoe

piepoe Actief lid

16 dec 2011
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij ronde 11 zwanger van mijn dochter. Nu bezig voor kindje 2. Ben benieuwd hoeveel rondes dit gaan worden en of het ons gegund is.

Deel Deze Pagina