het is hier voornamelijk een opslaghok. wipstoel, boxkleed opgevouwen , fleecedeken opgevouwen en wat speelgoed staan er nou in. ik heb thijs er eigenlijk nooit in. vind het veel gezelliger om hem bij me in de buurt te hebben, dat ie dan samen met sophie kan spelen. als ie in de box zit, en ik in de keuken, dan zie ik m niet. sophie zat wel meer in de box, maar ook niet heel veel. weg wil ik m nog niet doen, want stel je voor dat ik m alsnog ga missen. maar de ruimte kunnen we goed gebruiken.
Met een maand of 10 hebben wij hem opgeborgen, we hebben maar een hele kleine huiskamer en hij werd meer gebruikt als opslag dan voor de kleine. Die werd ook steeds giftiger als hij er in moest en om hem nou als een soort 'strafplek' te laten staan.. Ik heb hem niet gemist hoor!
Wij hebben 'm ook met 10 mnd eruit geknald. Helemaal zat, dat onding in de kamer. We hebben hem eigenlijk nooit gemist. Hij zat er nooit meer in en als we zoonlief even 'kwijt' moesten, bood de kinderstoel eigenlijk altijd wel uitkomst. Ik denk wel dat het erg afhankelijk is van je kind of je de box langer of korter laat staan. Als je een kind hebt dat behoefte heeft aan een 'eigen hoekje' kan het natuurlijk erg fijn zijn, maar die van ons wilde juist zoveel mogelijk ruimte en luisterde ook eigenlijk best snel als we hem leerden dat hij aan sommige dingen niet mocht zitten enz. Kijk dus gewoon naar je kind. Dan weet je gauw genoeg of je de box ooit nog gaat gebruiken
Wij hebben de box er met 6 of 7 maanden uitgegooid. Ze vond het op de grond bij haar broertje veel gezelliger! En het wordt inderdaad dan al snel een opslag. Ik mis het ding totaal niet. Als ik even naar boven moet of zo, dan zet ik haar eventjes in de kinderstoel.
Ik heb hem toen Lucas baby was niet zoveel gebruikt, die wilde er niet echt in. Toen hij eenmaal een dreumes werd, gebruikte ik hem des te meer, omdat het idd een 'time-out-plek' werd voor onze man! Nu hebben we hem maar gewoon laten staan, aangezien de 2e bijna komt... Moet zeggen dat ik het denk ik straks ook wel een prettig idee vind dat de baby eventjes rustig zelf kan liggen, zonder dat Lucas hem/haar 'liefdevol maar ietwat lomp' in de oogjes gaat prikken ofzo... Hij is nogal van: kijk mama... OOGGGGGGG! en dan steekt ie half je ogen uit als je niet wegduikt Tis ook nog maar een mini-mannetje natuurlijk
Ik heb de box een week terug opgeruimd. Hij stond me in de weg en hij werd ook als opslag gebruikt. Anne is nu 1 jaar.
Nou je het zegt.... De laatste keer dat Jaimy er in lag kan ik niet eens meer herrineren. Het is nu een slaapplaats voor die berg knuffels van haar. Ik weet wat ik morgen ga doen ..
Hier is het ook een opslagplaats. Hij zit er misschien 1x per week eens eventjes in als ik hem snel even 'weg moet zetten'.
hier dient hij ook voor opslag, lisa heeft er eignelijk vanaf 4 maanden bijna niet meer in gezeten, nu staat hij te wachten op de tweede, maar zou hem graag al er uit hebben, is er ook wat meer ruimte. Denk alleen dat we hem nu dus echt wel veel meer gaan gebruiken.
Hier ook meer een opslagplaats ja. Bij Milan hebben we 'm helemaal nauwelijks gebruikt. Nu gebruik ik 'm alleen als ik even snel iets boven moet pakken ofzo en Milan en Isabelle samen beneden zijn. Anders gaat Milan met Isabelle aan de haal, hij sleept haar overal heen als ze op de grond ligt haha.
Onze zoon is net een jaar oud en de box is er net deze week uitgegaan. We hebben ons gisteren een mooie stoel gekocht oo die plaats! Onze zoon zat er nooit in. Als hij even een time out nodig heeft gaat hij in de kinderstoel. Prima oplossing!
Hier met 11 maanden ook opgeruimd. Dochter zat er nooit meer in en kleine woonkamer. Nu heeft ze wat meer ruimte om lekker te spelen.
het is wel niet echt de vraag, maar hier word de box echt nog volop gebruikt. Ons meisje vind het heerlijk om in te spelen en ik vind het wel makkelijk als ik even moet stofzuigen enzo. Dus hier blijft hij lekker voorlopig staan. Maar ik kan me voorstellen als je kindje er niet in wil dat je hem er snel uitgooit want het is een groot ding in je kamer.
hier ook met 8 maanden weg gedaan en toen had hij er ok al 2 maanden niet meer ingezeten. ik heb het huis baby proof gemaakt en sindsdien kruipt ie lekker rond.
ik leg hem nu liever op een kleedje buiten de box. Hij rolt nogal graag, en wurmt dan vaak zichzelf klem tussen de spijlen. Dan is het dus brullen. Op de grond heeft ie daar geen last van Maar hij zit nog niet. Kan me voorstellen dat wanneer ze eenmaal zitten, je ze weer wat vaker in de box neerzet.