wie gebruikt ook cilest?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Gup1982, 9 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

Ik vroeg mij af of hier meer meiden zijn die de pil cilest gebruikt. Ik ken namelijk niemand die die gebruikt.
    Ik ben sinds 2 weken weer aan de pil, omdat ik weer voor het eerst na de bevalling ongesteld werd.
    Toen ik voor mijn zwangerschap de pil slikte kon ik hem nooit doorslikken want ik werd altijd toch ongesteld hebben hier meer problemen mee?

Toch heb ik gekozen om weer cilest te gebruiken omdat ik voor de rest geen problemen ermee heb.

groetjes

2. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik! Nooit doorbraakbloedingen gehad (behalve bij het vergeten van een pil of een kuurtje). Ik kon ze best doorslikken (maar wel max 2 strippen) maar kreeg altijd ongi-buikpijn waardoor ik toch moest stoppen ;)

3. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

haha toch iemand gevonden maar wel in belgië zie ik. Het is gewoon niet z'n bekende pil denk ik.
    Misschien heb ik toch bloedingen omdat die te licht is voor mij, maarja durf geen andere te slikken ivm met andere bijwerkingen.

zou wel grappig zijn als we de enigste 2 zijn op dit forum.

groetjes

4. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

haha toch iemand gevonden maar wel in belgië zie ik. Het is gewoon niet z'n bekende pil denk ik.
    Misschien heb ik toch bloedingen omdat die te licht is voor mij, maarja durf geen andere te slikken ivm met andere bijwerkingen.

zou wel grappig zijn als we de enigste 2 zijn op dit forum.

groetjes

5. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik ken ook heel weinig meiden die cilest gebruik(t)en, leuk dat ik toch niet de enige ben!

Het is niet zo vreemd om doorbraakbloedingen te krijgen als je doorslikt, het voordeel is dat de hormonendosis dan ook niet zo groot is dat 'ie alles platgooit! ;)

Van Cilest was ik ook altijd best tevreden! Ik heb vele andere pillen geprobeerd (o.a. mercilon), maar cilest is bij mij ook de enige die ik kan/durft nemen ivm de bijwerkingen.

6. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

Nadat ik eind November 2006 gestopt was met cilest was ik in ronde 2 zwanger (januari 2007)misschien geeft het je hoop al hoeft dat natuurlijk niets te zeggen maar je weet maar nooit.
    Maar in ieder geval succes met zwanger worden.

groetjes

7. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    AH, dank je wel! Dat is inderdaad wel hoopvol!

Na mijn zwangerschap en bevalling (ik denk al ruim op voorhand), wil ik wel liever een nuvaring of spiraaltje. Ik was die hormonen zó beu... (en in de nuvaring of spiraaltje zitten er toch heel wat minder)

Hoe bevalt het jou om terug met cilest te beginnen?

8. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

op zich goed al ben ik natuurlijk net begonnen. Ik laat wel weten als het onverwacht toch niet bevalt.

groetjes

Deel Deze Pagina