Dag dames, Ik vroeg me af er er of dames bij zijn die bekend zijn met misselijkheid juist in de laatste weken van de zwangerschap? Ik lig al 3 dagen op bed en ben echt niet fit.... Verkouden, misselijk, keelpijn. Kan natuurlijk best zijn dat ik "gewoon" iets onder de leden heb, maar wellicht heeft het te maken met de laatste loodjes? Is er zoiets? Bedankt vast!
Zelf ben ik 15 weken best wel misselijk geweest, en nu sinds een paar weken heb ik het weer. Voornamelijk 's avonds als ik in bed ga liggen echt heel lastig... Sterkte nog even hoor!
heb er ook last van vanochtend kwam de maaltijd er compleet weer uit net middageten niet geprobeerd en het avondeten een paar happen en werd toen alweer misselijk net uurtje gelegen
hmm oke, dan zal ik deze keer wel gewoon de pech hebben om aan het begin EN einde misselijk te zijn... Zie er alleen een beetje tegenop om zo te bevallen, zoals ik me nu voel. Heb ergeen puf voor. Wellicht laat de bevalling nog even op zich wachten. (hoewel ik bij 40 weken ingeleid word als het er nog niet is) Andere dames, ook succes!
De eerste 3 / 4 maanden ben ik heel ziek geweest van de misselijkheid.. Nu begint de misselijkheid met name s' ochtends weer terug te komen. Met name als ik weer vroeg ga opstaan.. Bij het uitslapen heb ik nergens last van.
Ik ben de eerste 3 a 4 maanden ook goed misselijk geweest, wat daarna is overgegaan, maar sinds een 2-3 tal weken krijg ik er weer last van, vooral als m'n maag te leeg is, als ik wat eet is het weer beter.
Ik heb tot en met de 6e maand van mijn zwangerschap dagelijks gekotst en ben er dus pas net anderhalve maand vanaf, maar nu lijkt het weer te beginnen. Gelukkig niet meer zo heftig als in de eerste 6 maanden. Wat nu wel helpt, is wat eten (kleine porties). Ik denk dat het komt doordat mijn maag nu in de verdrukking komt. Volgens mij is het dus heel normaal, maar niet prettig. Sterkte ermee! Gelukkig hoef je niet zolang meer!
Af en toe ben ik vreselijk misselijk! De kleine zit dan flink in mijn maag te prikken en na drie happen zit ik vol. Samen met je verkoudheid en keelpijn denk ik bij jou toch eerder aan een virusje... Beterschap!
Jep voel me al wat beter, zal wel wat anders onder de leden gehad hebben. Al moet ik zeggen dat ik dat met eten wel herken.... Asl ik wat gegeten heb, zakt de misselijkheid wel vaak weer. Thnx dames!