Hoi dames! Ik heb afgelopen maand menopur geprikt. tot dag 17 en die dag ook pregnyl gespoten (avond) Omdat de gyn zei dat ik een eitje had van 18mm Ik had een voorgevoel, dat ik geen eisprong zou hebben en ik zou dat vorige week zaterdag hem wel hebben, maar niets gevoeld en tot vandaag nog geen hogere temp. Kan het zijn dat de pregnyl niet heeft geholpen? Ik las ergens dat je ALTIJD een eisprong krijgt na de pregnylspuit. Kan het zijn dat je geen hogere temp krijgt door pregnyl? Ik denk dat ik morgen toch even ga bellen. Hoewel ik denk dat ze gaan zeggen, dat ik moet afwachten. Ik heb trouwens verder geen behandeling erbij.
Je temp is niet altijd betrouwbaar. Ik had volgens mijn temp mn ei al een dag voor de IUI gehad. Maar was toch mooi zwanger! Je zult dus idd moeten afwachten en duimen!
normaal heb ik wel altijd een tempstijging na mn ei tot ik ongesteld word. (7 dagen) oke afwachten dus.. Bedankt voor je antwoord iig!
Heb je werkelijk maar zo'n korte lf? Krijg je daar medicijnen voor? Want met een LF van 5-6-7-8 dagen die ik in je onderschrift zie kan je niet zwanger blijven. Je LF moet minstens 10 dagen zijn. Overigens was mijn temp voor het eerst in 2-3 jaar van slag in de ronde dat wij zwanger raakte. Dus misschien is jouw niet kloppende temp ook een goede voorbode!
Helaas heb ik echt zo'n korte LF. Dit kwam ook overeen met de echo's die gemaakt zijn. Bij mij in het ziekenhuis doen ze hier helaas niets aan, het zou geen probleem zijn om zwanger te raken. Want het embryootje zou het toch zelf moeten doen. Med ervoor hebben nooit bewezen dat je sneller zwanger zou worden. Mijn gevoel zegt wat anders. Ook van wat ik er lees op internet.. Maar ze hebben er toch voor geleerd en hebben toch ervaring?
Oei... Je wordt er niet sneller zwanger door, want van progesteron word je niet zwanger. Maar als jouw lichaam na 5 dagen al de boel gaat afbreken kan er nooit een goede slijmlaag zijn voor een embryo om in te nestelen. Dus sneller zwanger nee, blijvend zwanger ja! Mijn advies? Doordrammen of een second opinion vragen bij een ander ziekenhuis of kliniek. Hiermee ga je naar alle waarschijnlijkheid echt niet zwanger worden! (en ik maakte me al druk om mn LF van 11 dagen..)