Leek mij ook niet hoor, maar misschien bedoelde ze alleen geen hormonale ac, even checken! Persoonlijk lijkt het mij best spannend, zeker met een wisselende cyclus als TS! Maar als een eventuele zwangerschap toch welkom is, zie ik er geen probleem in
Enige nadeel van geen ac vind ik dat de cyclus zo afwijkend is. Vandaag alweer cd 53.. Denk morgen ongesteld, aan mijn humeur te merken haha
Hier ook geen hormonale anticonceptie, vanwege het eerder uitblijven van een eisprong, ik herstelde niet van pilgebruik. We letten natuurlijk wel een beetje op.. Op termijn is een tweede hartstikke welkom. Het liefst nog niet nu, maar als het spontaan komt ben ik heel dankbaar.
Wij gebruiken helemaal geen anticonceptie (nooit gedaan ) vanwege onze geloofsovertuiging.Het is juist heel mooi om een kind echt te zien als een cadeau van God.En geloven dan Hij wel weet wanneer de beste tijd is om weer opnieuw zwanger te worden. Een volgende (3de ) is ook heel erg welkom!
Wij gebruiken niks, nu ivm wens tweede kindje. De eerste heeft voor mij lang geduurd door PCOS. Na de bevalling heel kort aan de pil geweest, maar had continu bloedverlies. Dit bleek door placentarest te komen en niet door de pil maar ben toch gestopt. Menstruatie was namelijk vrij hevig na de bevalling en daarvoor door de pcos juist weing en ook maar enkele keren per jaar. Helaas moeten wij voor de tweede och weer met hormonen gaan werken.
Ja wij gebruiken ook geen anticonceptie. Ik mag geen hormonen gebruiken, en het koperspiraal heeft mijn lijf afgestoten waardoor het bijna mijn baarmoederwand doorboorde. Erg veel pijn van gehad. Nu scheelt het dat het hier niet zo vaak gebeurd
Gisteren voor de zekerheid maar getest maar was negatief.. had ook niet anders verwacht. Maar ook nog steeds niet ongesteld.
Waarom zou je het op willen weekken? Een paar maanden geen menstruatie kan geen kwaad, ik ben wel eens een half jaar niet ongesteld geweest.
Omdat mijn huid onrustig is. Mijn buien niet vrolijk zijn. Eetbuien heb. Ik voor me gevoel blijf hangen dat ik bijna ongesteld moet worden.
Ik ben wel heel benieuwd hoe je weet op welke momenten je vruchtbaar bent met zon onregelmatige cyclus? Voor mij is mijn onregelmatige cyclus dus een reden om niet aan periodieke onthouding te doen namelijk.
Dat snap ik☺ Nu ben ik sowieso niet heel vruchtbaar.. Maar kan opzich wel goed op aan van mijn slijm.
Ik vind dit heel mooi, maar vraag me wel af wanneer jullie dan voelen of je gezin compleet is? Is dat na een 3e kindje, of na 6, of mogelijk na 11? Mn man is ook uit een groot Christelijk gezin, inmiddels hebben zijn ouders 17 kinderen incl aantrouw en 20 kleinkinderen. Wij gebruiken ook geen hormonale of barrière anticonceptie, behalve dan dus wel periodieke onthouding. Ik heb een jaar lang wel de pil geslikt omda manlief zonder werk zat en we beiden overspannen waren geweest, we midden in 2 verhuizingen zaten etc. Nu hebben we een grote wens voor een 3e kindje en daarna is het misschien compleet, misschien niet. We hebben bewust de keuze gemaakt om op te passen en als het zou gebeuren zou ik er altijd heel blij mee zijn geweest.
Sinds ik zwanger wilde worden van mijn zoontje gebruik ik geen anticonceptie dus dat is inmiddels bijna 4 jaar. (juni 2012) ik word schijnbaar niet makkelijk zwanger. Na het stoppen met de ac had ik in augustus 2013 een positieve zwangerschapstest dit werd helaas een miskraam daarna pas weer in mei 2014 en in januari ben ik bevallen van onze zoon. Sinds zijn geboorte geen ac alleen de eerste paar maanden een condooms tijdens mijn vruchtbare dagen en nu hebben we zoiets van een derde is meer dan welkom ook omdat ik dus niet makkelijk of gauw zwanger worden.
Dag 77 alweer.. gisteren nog maar een keer getest maar is echt negatief. Lange leven de action testen.. Twijfel slaat soms toe.. wil ik toch wel iets om mijn cyclus beter te regelen? Niet zo zeer voor de ac. Zou er ook iets homeopathisch zijn?
Teunisbloemolie? Hierover lees je veel van vrouwen in zwanger worden. Even zoekfunctie gebruiken, zelf geen ervaring mee.
Hier ook geen ac. Ben denk ik ook niet super vruchtbaar. Dochter is trouwens wel tijdens de ac gekomen (was 19 en nog geen kinderwens). Daarna 5 jaar koperspiraal gehad. Andere ac geprobeerd, maar voelde me er niet prettig bij. Nu zou een kindje ook hardstikke welkom zijn! Dus 2 jaar zonder bescherming, ook tijdens vruchtbare periode, maar geen zwangerschap. Tot 3 maanden geleden.. helaas een mk geworden. Nu stiekem hopen dat het toch snel weer gegund is