Wat naar, lees ook dat de mk laat kwam.. bij 10.5 weken Hoop dat je vlug opnieuw zwanger mag raken. Voor mijn dochtertje had ik een mk en werd de volgende ronde weer zwanger.
Ja dat was wel zuur. Iedereen heel trots al verteld bij 8 weken na goede echo. Helaas heeft de natuur anders beslist. Ik had nooit verwwacht dat ik er zo mee bezig zou zijn! Maar nu ik het zwanger zijn weer even gevoeld heb, is het verlangen flink toegenomen. Ik hoop dat ik snel weer in de 'we zien wel' modus kom
Hier jaren de pil gebruikt, verschillende geprobeerd en eigenlijk beviel alleen de diane35 goed... Gestopt met de pil vanwege kinderwens, cyclus was op 1x na gelijk regelmatig en binnen 3 maanden was ik zwanger van onze dochter. Een aantal weken na de bevalling weer gestart met de pil maar dat was geen succes, weer migraine, chagrijnig en 0,0 libido... Dus weer gestopt en overgegaan op alleen condooms. Één keer zonder gedaan, ik zat toch nog niet in m'n vruchtbare periode cyclus is super regelmatig, maar toch zwanger geraakt. Maar dat is uitgelopen op een vroege miskraam... Maar dit was wel een wake up call voor ons... Voortaan altijd condooms, we zouden nog wel een 2e kindje willen maar nog even wachten
Dat snap ik! Wat had er anders weinig leeftijdsverschil tussen gezeten. Ik ben vandaag eindelijk! ongesteld geworden. Ik zat er zoo op te wachten. Maar ohoh zodra ik die pijnlijke krampen voel wilde ik toch graag nog maar niet ongesteld zijn :'(
Ja wij vonden het dan ook wat te kort op elkaar, misschien volgend jaar Bizar dat je zo'n wisselende cyclus hebt... Weleens een supplement geprobeerd die de natuurlijke cyclus op gang helpt? Orthica period support gebruikte een vriendin van me, en het helpt ook bij ongemakken rondom de menstruatie. Ik heb zelf prena fem gebruikt vanaf ik stopte met de pil tot eind zwangerschap, super tevreden!