Ik heb een keer huggies geprobeerd, vond ze echt niet mooi aansluiten en werden vrij klonterig. Verder heb ik veel merken geprobeerd, maar vind nog altijd pampers de beste.
haha ben ik 1 van de weinig die de huggies goed vind zo te lezen ... ligt er vaak ook maar net aan heo de bouw van de kleine is verder werken ze hier perfect en heb ik weer slechte ervaringen met pampers ... is vaak kwestie van proberen wat het beste bij je kleine pas
ik heb een tijdje huggies gebruikt omdat ze ook vaak in de aanbieding zijn en huggies heeft ook elastische plakker. Maar het veel erg tegen. Het klonterd heel erg en ze worden hard en ze lekker vooral ´snachts. Ik ben toch weer overgegaan op de pampers en daar blijf ik ook bij.
ik gebruik ook huggies maat 3 en pampers maat 3 maar vind ze allebei goed geen problemen mee. heb geen last bij de huggies dat ze klonteren. hahaha ik las net dat de huggies in de aanbieding zijn?
Hier ook Huggies geprobeerd, maar die neem zou ik niet snel weer kopen. Sluiten niet mooi aan. Er zat uiteindelijk meer spuitpoep in haar kleertjes dan in de luier. Pampers bevallen uitstekend en ook die van de Etos zijn fijn.