Lieve dames, Wil deze vraag tock kwijd! Is het normaal dat je al steekjes voelt op dag van terug plaatsing? ik heb vanmorgen terug plaatsing gehad. eerst begon me maag heel erg te borrelen en nu sinds 3uur alleen maar steekjes op en af!soms zelfs door trekken naar me vagina betekend het dat me lichaam het nu al niet meer wil hebben?
echt op de dag zelf? ik had dat de vorige keer helemala niet vandaar dat ik schrok. en idd het borreld nu alleen maar door.het stopt niet.voel dat er vanalles gaan de is.
dank je lieverd voor je antwoord. natuurlijk is elk lichaam anders maar ben wel al gerust gesteld. wist niet dat het ook op de dag zelf kon. KNUF
Hihi jah idd!!! 2tp zou hem worden dus moet er nu aan geloven hihi! heb al lang genoeg aan het idee kunnen wenne! nogmaals bedankt voor de gersut stelling meissie! knuf
Heeeeeeeeeeel graag gedaan!!!! Het komt helemaal goed! Jij schrijft mij gewoon over 2 weken, Elif ik heb positief getest!!!!!!
Goed luisteren heh emmy papa en mama wachten al zolang op jou, en je bent zo welkom! Goed blijven zitten, is toch lekker warm daarbinnen En over 9 maanden mag je eruit komen!!!! Goed luisteren naar tante Elif dikke kus
Ik ken het ook...en ik heb het nog steeds! Ik heb al gegoogled vandaag, want vind het maar eng op de één of andere manier! Soms tintelt het in mijn baarmoeder (gek gevoel) en trekt het door in mijn vagina...heel apart! Hopelijk brengt het wat moois! Succes! Liefs Loesie
Ik kan in principe 2 weken na tp testen, 27 februari. wacht ook echt op die dag, als ik zover kom, want ik heb helemaal genoeg van die negatieve testen! Het is idd heel spannend! Liefs
Meiden, ik had het ook en zie het resultaat. Ook gelijk vanaf de dag van de TP een heel licht ongigevoel af en toe. Ik duim als een gek voor jullie!!!
We laten die stomme meds gewoon voor wat ze zijn he, Snippie?! Ik ga voor een positieve test! Samen met jou! (en de rest!) Liefs