Ik heb vandaag voor het eerst een melkachtige afscheiding qua kleur, maar het loopt er zo uit... zo vloeibaar heb ik het nog nooit gehad... Afgelopen weekend (zaterdag) heb ik 1 draad slijm gehad en dat was net eiwit, het kan dus zijn dat m'n eisprong dit weekend is geweest. Ik heb ook steekjes gehad dat weekend, maar die heb ik nu eigenlijk nog steeds wel af en toe... Krijg je na je eisprong weer zulke vloeibare afscheiding? Ik dacht juist gelezen te hebben dat het slij na je ovulatie weer dikker en taaier wordt om de baarmoeder af te sluiten... Wie heeft dit ook al gehad en wat betekent het?
Ik zelf heb het nooit gehad, alleen toen ik een schimmelinfectie had. Dus weet niet of je daar iets aan hebt.
Ik heb het ook sinds gisteren warmer dan normaal. Meestal heb ik het koud, nu 'gloei' ik een beetje... vraag me af wat het betekent... Schimmelinfectie hm... lijkt me niet dat ik dat heb. Ik denk wel dat het iets met ovulatie of daarna te maken moet hebben... maar was benieuwd of meerdere vrouwen dit al gehad hadden..
hmm is het wat dikker?! ik heb eigenlijk altijd afscheiding! na je eisprong word normaal gesproken je afscheiding dikker en taaier,maar dit is bij mij ook niet het geval
Nou, ik weet het niet. Ik had zaterdagochtend namelijk al zo'n sliert eiwit en dat was echt rekbaar en dik slijm... Dat had ik nog nooit gehad (het is ook de 1e ronde). In het weekend inderdaad ook steekjes gehad dus dacht dat m'n eisprong dan zondag/maandag ofzo geweest is...
hmmm vreemd idd,,je doet niet aan ovutesten? ik heb ook heel vaak na de sex een paar dagen een waterig gevoel alsof het eruit loopt,,,en ook meer afscheiding,,moeilijk he?!