In september gaat mijn zoontje 3 dagen per week naar de opvang en ik zie in de WIJ en in de babydoos etc allemaal reclame/korting voor de naamlabels van labelfriends. Nou leek mij dat op zich super handig Ondanks dat kindjes in mijn omgeving naar de opvang gaan, heeft niemand de labels in gebruik. Dus ik vroeg mij af: wie heeft ze en hoe bevalt het? Gaan ze er echt niet makkelijk af?
Ik heb labels op de flesjes, het melkpoederdoosje en bakjes die meegingen naar de opvang (momenteel hebben wij geen opvang). De flesjes kook ik nog af en toe uit, maar toen ik het vaker deed was het ook geen probleem. De etiketten blijven prima zitten. De gastouder was erg blij met de etiketten. Wij waren de enigen die ze hadden, maar je ziet m eteen wat van onze zoon is. Toch hadden wij af en toe nog iets in onze tas zitten wat niet van ons was. Meerdere kindjes hadden dezelfde melkpoederdoos (alleen op die van ons stond de naam).
Ja, ik heb ze, maar dan van goedgemerkt.nl en gebruikt(e) ze ook wel regelmatig, vooral voor jasjes enzo. Wel zo handig, want soms kwamen vaders de kinderen ophalen en die zien gewoon vaak het verschil niet tussen 3 spijkerjasjes, dus ik hoorde regelmatig dat kinderen met een verkeerd jasje naar huis waren gegaan. Ze blijven heel goed zitten trouwens.
ooeh ik vind die van goedgemerkt eigenlijk iets leuker (gelijk gaan kijken haha) Goed om te horen dat jullie er positief over zijn. Mijn vriend ziet het nut er niet van in, maar daar heeft hij wel vaker last van....
Wij hebben ze ook. Ze zaten op de kolfbakjes en flesjes toen hij nog wat kleiner was. En nu op zijn broodtrommel en beker. Ik krijg nooit het verkeerde mee naar huis. Ze blijven mooi zitten, de kolfbakjes gebruik ik nu nog steeds wel voor andere dingen. Die labels zitten er nu meer dan een jaar op en zijn in de vriezer geweest, de magnetronsterilisator en de vaatwasser en ze zien er nog uit als nieuw. Over de strijklabels ben ik minder enthousiast. Ze blijven veel minder mooi. En ze zijn ook eigenlijk niet zo nodig. Zowel wel mijn man als ik kunnen het jasje van onze zoon wel pakken zonder op het label te kijken. Nu draagt hij ook nooit spijkerjasjes, dat zal schelen. Maar als hij ooit (bijna) dezelfde jas zou krijgen als iemand bij de gastouder, dan schrijf ik liever even met pen zijn naam erin (vaak zit daarvoor al een label in zo'n jasje.) Of ik maak de jas herkenbaar met een gekleurd stikseltje ofzo.
Nee, nooit gebruikt. Scheelt dat we een relatief kleinschalig KDV hebben. De fles kreeg ie van daar, en daar hadden ze zelf een dymo labeltje op geplakt. Op zijn jas en schoenen/sloffen nooit labels gedaan. Juffies weten precies wat van wie is. achja, soms zijn de sloffen kwijt, maar tot nu toe is alles weer boven water gekomen (in verkeerde mandje gelegd).
Ik heb ze voor in de schoenen, inderdaad op fles en toebehoren en gebruik de strijklabels voor in de jassen. Vind het ideaal, ze blijven goed zitten. Alleen de plakkers op de flessen zijn wel minder mooi geworden door het regelmatig in de vaatwasser gaan, maar ze bevallen prima. Wij hebben ze ook van goedgemerkt. Ben niet bang dat er wat kwijt raakt, maar het is ook voor de leidsters wel makkelijk met jassen op de gang enzo, dat ze zo kunnen zien van wie welke jas is. Krijg ik wel vaak te horen tenminste, dat het zo makkelijk is als de naam erin staat.
Ok klinkt goed allemaal ! Zo duur zijn ze ook niet zag ik. Je krijgt er best veel labels voor haha Vanmiddag haal ik de babydoos op, misschien dat er nog een kortingscode in zit En anders bestellen zonder, ik heb ze al ontworpen
er zijn altijd wel kortingscodes te vinden voor de labels. In dat boekje dat bij de WIJ zit, zitten ook altijd kortingscodes in. En anders even googlen, misschien kom je wat tegen.
Ja, heel handig!! Gebruik ze veel voor de creche. In z'n jasje, schoenen en drinkbeker staat z'n naam. Hier trouwens altijd eigen fles mee toen hij nog flessen dronk, vind een fles uit de creche een beetje vies idee. Maar daar ben ik erg extreem in, dat geef ik direct toe
ik gebruik ze ook heel veel en vindt ze ideaal. Zo heb je de meeste kans dat je de juiste spullen weer mee naar huis krijgt. Schoenen, jassen, tassen, knuffels, bekers ed zijn bij ons allemaal voorzien van labels !!
haha dan ben je niet de enige hoor Ik ben van plan om een extra fles te kopen en die daar te laten voor hem. Hij krijgt een mandje met zijn naam erop waar je spulletjes in kan doen. Een fles van de opvang vind ik ook geen fijn idee hoor. En hij kan ook alleen maar uit Avent flessen fatsoenlijk drinken, de rest gutst zo zn mondje uit door zijn enorme zuigkracht Ik koop deze week een oefenbeker voor hem, want hij wilt iets te graag meehelpen wanneer hij de fles krijgt. Als dat goed gaat tegen de 6 maanden, dan koop ik daar ook nog een extra beker van voor op de opvang
Ik heb ze ook van Labelfriends, echt superstickers zijn het. Ons zoontje was de enige bij de opvang die ze had maar de juffies waren er super blij mee! Uitkoken, magnetron, vaatwasser je ziet het niet aan de stickers terug, blijven super goed zitten. Enige waar ik niet tevreden over ben zijn de strijklabels, die bleven met geen mogelijkheid zitten!
@ huggy Ik denk dat ik gewoon de plaklabels ga bestellen voor in kleding en die ff met een extra stikseltje vast naai. Ik heb niet eens een strijkijzer namelijk haha
De plaklabels zijn super, daar ga je de mist zeker niet mee in, ik vind ze super!! Ze hebben ook kledingstickers daar heb je geen strijkijzer voor nodig! Misschien dat die ook beter werken dan de stijklabels, ze schijnen in de wasmachine en droger te kunnen...
Ik heb ze en ben er zeer tevreden over. Vond het ook niet duur. Prijs / kwaliteit is dus meer dan prima!
Hier ook naamlabels. Ik gebruik ze voor bekers, broodtrommels, jassen, tassen, schoenen en gymkleren. Strijklabels zijn vooral makkelijk op kleding van 100% katoen. Op andere stoffen zijn ze moeilijker op te strijken. Dus ik heb nu ook kleding stickers en die plak ik dan op het was-etiket. En tot mijn verbazing blijven die ook nog goed zitten ook.
Wij zijn heel tevreden over de naamlabels van goedgemerkt.nl We hebben de kleine gekleurde labels een de mini blanco labeltjes. Heel handig!
Ja, wij gebruiken voor de kids naamlabels.......ik vind het echt ideaal, je krijgt bij bestelling zeker 5 velletjes met de naamsticker, je kan ze ontwerpen naar eigen stijl. Wij gebruiken ze op hun lunchtrommels, schroefbekers en rugzak Verder hebben we nog schoenlabels voor hun gymschoenen op school, die zijn ook in elke gewenst ontwerp te krijgen. Je hebt een sticker voor de rechterschoen en linkerschoen en daarna plak je er een transparante sticker over heen voor bescherming.