wie gebruikte teunisbloem olie? ervaring graag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nenatje, 18 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nenatje

nenatje Lid

27 feb 2008
    74
    0
    0
    almere
    dames wie heeft er ervaring met teunisbloem olie en wat is het resultaat?

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb het een maand gebruikt tegen pms klachten. Was die maand ook gelijk zwanger (terwijl dat niet de bedoeling was). Weet niet of het iets met elkaar te maken heeft...

3. nenatje

nenatje Lid

27 feb 2008
    74
    0
    0
    almere
    hoi agnes, wel gaaaf tog?

ik slik ze nu een paar dagen moet zeggen ik voel me er super bij.
    zo twee weken voor dat me nod er aan komt ben ik niet te pruimen en zag een reklame van efamol pmp(teunisbloemoilie) toen ben ik naar hun site gegaan en heb de pillen in huis gehaald.
    moet zeggen alle kan helpen om een goede cyclus te hebben en een beetje steun bij het zwanger worden ;)

4. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik hoop voor je dat het helpt en dat je snel zwanger bent!

5. nenatje

nenatje Lid

27 feb 2008
    74
    0
    0
    almere
    dankje meid ik hoop het ook...
    ;)

6. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik gebruikte ze omdat ik een lange cyclus had. Ook ben ik afgevallen, dat schijnt ook de hormonale balans weer te kunnen herstellen. En zie hier het resultaat....

7. nenatje

nenatje Lid

27 feb 2008
    74
    0
    0
    almere
    Vera gefeliciteerd wat gaaf zeg na hoeveel rodes ben je zwanger geworden?

8. Vie

Vie Lid

24 okt 2007
    64
    0
    0
    Hoi,

Wij waren ongeveer een half jaar aan het klussen voor beebie, toen ik hier op de site over teunisbloerm olie las... Ben ik het gelijk die week gaan halen...

Ik gebruikte het een maand en was diezelfde maand nog zwanger... Misschien puur toeval of het heeft m'n hormoonbalans het juiste zetje gegeven... Wie zal het zeggen, maar wij zijn erg blij...

En voor iedereen die het wil gaan gebruiken, baat het niet schaadt het niet toch...

Succes allemaal!

Liefs Vie

9. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Thanx Nenatje. Wij waren na 9 maanden (8 rondes ivm lange cyclussen) zwanger.

10. nenatje

nenatje Lid

27 feb 2008
    74
    0
    0
    almere
    GEFELICITEERD MEIDEN>>>>>>>>>>>>>>wauwwwwwwwwww dit is zo gaaf om te lezen :whistle:

Kom op ik wil hier zo veel meer over lezen nog meer meiden die deze ervaring hebben :D

11. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb wel gelezen dat je er gelijk mee moet stoppen als je zwanger bent, wou ik nog even zeggen voor diegenen die het willen proberen.
    Soms zit het ook in combi met vitaminepillen dus let daar even op..

12. nenatje

nenatje Lid

27 feb 2008
    74
    0
    0
    almere
    ja klopt altijd goed lezen, ik slik ze samen met vsm puur mama en efamol teunisbloemolie.

voel me er prima bij.

13. nenatje

nenatje Lid

27 feb 2008
    74
    0
    0
    almere
  14. nenatje

nenatje Lid

27 feb 2008
    74
    0
    0
    almere
  15. mikkie24

mikkie24 Lid

19 feb 2008
    9
    0
    0
    Hoi,

Ik heb ook de laatste 2 jaar menstruatie problemen gehad.
    Zeer onregelmatige cyclus en ik werd soms 3 1/2 maand niet ongesteld.
    Om te huilen dus als je een kinderwens hebt en de huisarts ook niet meewerkend is.

Om de menstruatie op gang te krijgen ben ik begonnen met het slikken van Dong-Quai.....moet zeggen dat ik er weinig resultaat mee heb behaald. Het ging me natuurlijk niet snel genoeg (ben soms een beetje ongeduldig) dus ben ik na 3 maanden overgestapt op Teunisbloemolie.
    Ik ben daar half dec mee begonnen....precies 30 dagen later kreeg ik mijn menstruatie. Vrolijk verder gegaan en toen bleef ik wachten, wachten en wachten....dag 39...was weer teleurgesteld in het resultaat. Maar wat bleek............ZWANGER! Ik ben direct gestopt met de teunisbloem en natuurlijk wel door gegaan met foliumzuur!

16. Queenie

Queenie Lid

7 mrt 2008
    31
    0
    0
    Hallo,

ik ben meteen in de eerste maand met Etos Zwanger worden pillen en Etos Teunisbloemolie (met vitamine B) zwanger geworden! Wie weet is het toeval, maar ik had na het gebruik hiervan voor het eerst een duidelijk positieve ovulatietest.

Succes!

x Queenie

17. nenatje

nenatje Lid

27 feb 2008
    74
    0
    0
    almere
    wat leuk al deze ervaringen zeg.
    Ik lees het met plezier ;)

Deel Deze Pagina